abonnement Unibet Coolblue
pi_184865855
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Er wordt gezegd dat het vrij normaal is als je je aanpast aan het land waar je je bevindt.
Nee, sprekers zeggen leuk dat ze dat doet, dat zouden moslima's die hier wonen ook moeten doen naar ons toe: dus geen kopvod, om het populair uit te drukken. Alleen Hennis woont niet in Iran dus, volgens mij. Dus die vergelijking gaat niet op.
I´m back.
pi_184865881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:17 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zo zagen ze er in 1970 nog uit, wel een hele vooruitgang moet ik zeggen.
D'r is toch niets mooiers wanneer alle vrouwen straks zo rondlopen?

[ afbeelding ]
Dat is niet de discussie. De gemiddelde progressieve iranier wil ook het liefst de hoofddoek afwerpen en terug naar de tijd voor de revolutie, maar er zit daar een naar repressief regime die al vele opstanden en demonstraties bloedig heeft neergeslagen.
pi_184865886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, sprekers zeggen leuk dat ze dat doet, dat zouden moslima's die hier wonen ook moeten doen naar ons toe: dus geen kopvod, om het populair uit te drukken. Alleen Hennis woont niet in Iran dus, volgens mij. Dus die vergelijking gaat niet op.
Of je er woont of niet maakt ook niet uit.

Lezen is niet je sterkste kant blijkbaar.
pi_184865891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, sprekers zeggen leuk dat ze dat doet, dat zouden moslima's die hier wonen ook moeten doen naar ons toe: dus geen kopvod, om het populair uit te drukken. Alleen Hennis woont niet in Iran dus, volgens mij. Dus die vergelijking gaat niet op.
Ben je dronken?
pi_184865904
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:26 schreef Farenji het volgende:

[..]

Duitsers mogen dat wel op hun Autobahn, maar je mist het punt. De wet in iran schrijft het dragen van een hoofddoek nou eenmaal voor en die wet geldt voor iedereen die daar is, iranier of niet.
Ja, maar zij woont daar niet. Zijn ook heel veel vrouwen die liever niet beknot willen worden in Iran en dus kan ze mooi een signaal van solidariteit geven aan die vrouwen daar door een kopvod waartoe niemand haar verplicht niet te dragen, maar dat doet ze weer niet.
I´m back.
pi_184865910
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:29 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ben je dronken?
Dude. :{.
I´m back.
pi_184865928
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:29 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ben je dronken?
Nee, niet eens. Dat zou de pijn nog een beetje verzachten.
pi_184865937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar zij woont daar niet.
Alsof je tegen een muur praat.
pi_184865944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dude. :{.
Ja sorry hoor, maar je lijkt het zo ontzettend niet te begrijpen. Dus ik zocht gewoon naar een verklaring voor je posts. Of ze er woont of niet is totaal irrelevant. Waarom zaag je daar zo over door?
pi_184865946
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alsof je tegen een muur praat.
Ja, klopt, ben je dronken?
I´m back.
pi_184865955
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:32 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar je lijkt het zo ontzettend niet te begrijpen. Dus ik zocht gewoon naar een verklaring voor je posts. Of ze er woont of niet is totaal irrelevant. Waarom zaag je daar zo over door?
Ben jij dronken?
I´m back.
pi_184865969
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt, ben je dronken?
Slechte poging je gebrek aan leesvaardigheid (en wat dies meer zij) te verhullen.
pi_184865984
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben jij dronken?
Zo ingewikkeld is het niet, maar kennelijk gaat het jou allemaal de pet te boven.
pi_184866017
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Slechte poging je gebrek aan leesvaardigheid (en wat dies meer zij) te verhullen.
Nah, nee hoor, ik ben het gewoon eens met de constatering dat door de hoofddoek van Hennis de wereld weer op achterstand wordt gezet. Door toe te geven aan een middeleeuws, autocratisch, paternalistisch en onmenselijk instituut.

Waar ik van walg.
I´m back.
pi_184866115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, nee hoor, ik ben het gewoon eens met de constatering dat door de hoofddoek van Hennis de wereld weer op achterstand wordt gezet.
Nou, zeg dat wel. Door het handelen van Hennis zijn we weer 10 jaar terug in de tijd.

Stel je niet zo gruwelijk aan joh. Sommige mensen doen wel een hoofddoek op, anderen weer niet. Lekker belangrijk.
pi_184866123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, nee hoor, ik ben het gewoon eens met de constatering dat door de hoofddoek van Hennis de wereld weer op achterstand wordt gezet. Door toe te geven aan een middeleeuws, autocratisch, paternalistisch en onmenselijk instituut.

Waar ik van walg.
Waarvan akte, maar als nederlands politica met een diplomatieke functie ga je natuurlijk niks bereiken door zonder hoofddoek op hoog bezoek naar iran te gaan. Iran is tegenwoordig een handelspartner en die ga je niet in het gezicht spugen door als vertegenwoordiger van nederland je reet af te vegen met de lokale wetten.
pi_184866149
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:41 schreef Farenji het volgende:

[..]

Waarvan akte, maar als nederlands politica met een diplomatieke functie ga je natuurlijk niks bereiken door zonder hoofddoek op hoog bezoek naar iran te gaan. Iran is tegenwoordig een handelspartner en die ga je niet in het gezicht spugen door als vertegenwoordiger van nederland je reet af te vegen met de lokale wetten.
Ja, hoor, kun je wel, je kunt een beetje respect oogsten bij die achterlijke barbaren.
I´m back.
pi_184866191
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, zeg dat wel. Door het handelen van Hennis zijn we weer 10 jaar terug in de tijd.

Stel je niet zo gruwelijk aan joh. Sommige mensen doen wel een hoofddoek op, anderen weer niet. Lekker belangrijk.
Nah ja, ik ben geen vrouw, mij zullen ze meteen accepteren, want man, maar ene vrouw alleen met een doek? Ik vind dat vernederend.
I´m back.
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:59:17 #79
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184866454
Wat is het probleem. Ze heeft toch via de VVD banencarrousel een nieuwe baan gekregen bij de vn als speciaal vertegenwoordiger Irak. Ze wist toch dat een hoofddoek over haar mooie blonde haren heen moet als ze naar Baghdad afreist. Daarvoor wordt ze betaald. Hoewel ik niet begrijp waarom ze op Irak is gezet. Welke affiniteit heeft zij met dat land? Je kunt een land toch pas goed vertegenwoordigen als je het door en door kent plus de taal vloeiend spreekt? En is dat het geval bij deze dame? En zo nee waarom dan niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 06-02-2019 23:06:40 ]
pi_184867065
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:59 schreef Jellereppe het volgende:
Wat is het probleem. Ze heeft toch via de VVD banencarrousel een nieuwe baan gekregen bij de vn als speciaal vertegenwoordiger Irak. Ze wist toch dat een hoofddoek over haar mooie blonde haren heen moet als ze naar Baghdad afreist. Daarvoor wordt ze betaald. Hoewel ik niet begrijp waarom ze op Irak is gezet. Welke affiniteit heeft zij met dat land? Je kunt een land toch pas goed vertegenwoordigen als je het door en door kent plus de taal vloeiend spreekt? En is dat het geval bij deze dame? En zo nee waarom dan niet?
Waarschijnlijk gaat het ongeveer zo;
Zo een gezant wordt dan als politieke deal binnen de VN en besluitvormingsproces aan een land X toegewezen. Lobby lobby, voor wat hoort wat. En dan heb je de regering rutte die als grootste regeringspartij het graag toebedeeld aan een eigen VVD-er. Nou wie is beschikbaar, wie wil dat, en dan als laatst van die opties; wie zou het beste zijn om dat in te vullen binnen de beschikbare kandidaten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_184867137
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, zeg dat wel. Door het handelen van Hennis zijn we weer 10 jaar terug in de tijd.

Stel je niet zo gruwelijk aan joh. Sommige mensen doen wel een hoofddoek op, anderen weer niet. Lekker belangrijk.
Dit is wel erg simplistisch. Er zijn veel meisjes en vrouwen die niet vrijwillig een hoofddoek (in allerlei minder of meer bedekkende varianten) dragen en deze zien als een symbool van de achterstelling en onderdrukking van meisjes en vrouwen. Er zullen mensen zijn die stellen dat deze conformering/ toegefelijkheid aan deze praktijken door westerse vrouwelijke gezagdragers deze onderdrukking en achterstelling van meisjes en vrouwen legitimeert en faciliteert.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:53:35 #82
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_184867316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dit is wel erg simplistisch. Er zijn veel meisjes en vrouwen die niet vrijwillig een hoofddoek (in allerlei minder of meer bedekkende varianten) dragen en deze zien als een symbool van de achterstelling en onderdrukking van meisjes en vrouwen. Er zullen mensen zijn die stellen dat deze conformering/ toegefelijkheid aan deze praktijken door westerse vrouwelijke gezagdragers deze onderdrukking en achterstelling van meisjes en vrouwen legitimeert en faciliteert.
Waar haal je deze onzin vandaan? Hoofddoek dragen gebeurt per definitie vrijwillig

- GL en consorten
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_184867467
Niets nieuws toch?
Zowel Beatrix als Maxima hebben dat ook wel gedaan. Alles voor de goede handelsrelatie.
dag
pi_184867476
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:26 schreef Farenji het volgende:

[..]

Duitsers mogen dat wel op hun Autobahn, maar je mist het punt. De wet in iran schrijft het dragen van een hoofddoek nou eenmaal voor en die wet geldt voor iedereen die daar is, iranier of niet.
Farenji, voordat je de wijsneus gaat uithangen dien je mijn OP te lezen.

Dit gaat over Irak. Daar is er geen wet die de hoofddoek verplicht.

En Jeanine vertegenwoordigt Nederland niet meer, ze vertegenwoordigt de VN in Irak.

Lezen.
pi_184867480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:13 schreef Moonah het volgende:
Bimbo, wijf, hoer....
Wat een taalgebruik.
Nou. :{w

Ik had verwacht dat ''kech'' voorbij zou komen...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184867492
Topictitel is verkeerd gewijzigd door de mods.

Het echte nieuws is niet dat ze de Iraanse ambassadeur in Bagdad heeft ontmoet met een hoofddoek op (waarover vorige maand een beetje ophef over was ontstaan).

Maar ze had vandaag de grootayatollah in Irak ontmoet, waar ze nog verder is gegaan dan alleen een hoofddoek op.
pi_184867503
Kijk hoe Jeanine de Iraakse premier ontmoet:


Ze zwicht dus alleen voor de ayatollah van Irak (die van Iraanse oorsprong is) en de Iraanse ambassadeur van Teheran in Irak.
pi_184867517
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:24 schreef DJMO het volgende:
zeur toch niet zo. ze geeft het goede voorbeeld voor de immigranten hier: ze laat zien dat je je aanpast naar de gebruiken van het land waar je te gast bent ^O^
Immigranten die al tientallen jaren in Nederland wonen vergelijken met een VN gezant die tijdelijk is gestationeerd in Irak. Je voelt je vast heel wijs, maar je beledigt de immigranten (staatsburgers van Nederland).
pi_184867579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:09 schreef Rambolin het volgende:
Kijk hoe Jeanine de Iraakse premier ontmoet:
[ afbeelding ]

Ze zwicht dus alleen voor de ayatollah van Irak (die van Iraanse oorsprong is) en de Iraanse ambassadeur van Teheran in Irak.
Najaf staat erom bekend een conservatieve stad te zijn, en ik hoorde zelfs dat Ayatollah Sistani normaal gesproken niet eens vrouwen ontvangt?
-
  donderdag 7 februari 2019 @ 01:32:49 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184867994
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:24 schreef DJMO het volgende:
zeur toch niet zo. ze geeft het goede voorbeeld voor de immigranten hier: ze laat zien dat je je aanpast naar de gebruiken van het land waar je te gast bent ^O^
Ik kan me nog een vrouw bij de politie herinneren die een hoofddoek wilde dragen
Ik ben inmiddels overleden
pi_184868785
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:17 schreef SteelDogg het volgende:

[..]
...en ik hoorde zelfs dat Ayatollah Sistani normaal gesproken niet eens vrouwen ontvangt?
Als deze vent een erectie krijgt van een ongesluierde vrouw, vertrekt er net teveel zuurstofhoudend bloed uit zijn brein ter grootte van een erwt, dat er geen zinnig woord meer uit komt.
Racist
  donderdag 7 februari 2019 @ 06:58:37 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184868842
quote:
99s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:24 schreef DJMO het volgende:
zeur toch niet zo. ze geeft het goede voorbeeld voor de immigranten hier: ze laat zien dat je je aanpast naar de gebruiken van het land waar je te gast bent ^O^
Sinds wanneer hebben wij dezelfde verwachtingen van iemand die hier een bezoek brengt en van iemand die zich hier blijvend vestigt?
Compleet idiote vergeljking
pi_184869014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:00 schreef Hamzoef het volgende:
Hoe komt zo'n bimbo nou weer aan een dergelijke positie eigenlijk? :?

Ze is verre van hoogopgeleid, en tijdens haar periode als minister heeft ze er ook maar weinig blijk van gegeven over veel intelligentie of diplomatiek vernuft te beschikken.
Zij was vroeger de cumshot queen op school.
  donderdag 7 februari 2019 @ 07:41:41 #94
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184869131
Toch wel respect.
Nederlanders zijn daar niet echt bekend mee; altijd de grootste bek hebben maar wel hypocriet doen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:27:16 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184869436
Zo was er laatst een vakbondsleider die een stropdas droeg tijdens een overleg met de minister.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:29:57 #96
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184869449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 06:58 schreef the-eye het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben wij dezelfde verwachtingen van iemand die hier een bezoek brengt en van iemand die zich hier blijvend vestigt?
Compleet idiote vergeljking
Ja dit.

Als de Ayatollah naar Nederland komt verwachten we toch ook niet dat hij een spijkerbroek en overhemd aantrekt? Hou die vieze stinkjurk maar aan.

Westerse vrouwen die een hoofddoek opdoen om zo'n patriarchale geweldscultuur te eren, vernederen ons allemaal. En alles waar we voor staan.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:37:51 #97
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184869507
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Westerse vrouwen die een hoofddoek opdoen om zo'n patriarchale geweldscultuur te eren, vernederen ons allemaal. En alles waar we voor staan.
Terug naar het aanrecht met die types!
Och als wij mannen het toch weer voor het zeggen hadden!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:42:08 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184869536
Wat een non-discussie weer. Team #pvv en #fvd go maaaaad want een vrouw met een lap zijde over heur hoofd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 februari 2019 @ 08:49:52 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184869613
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:42 schreef Ringo het volgende:
Wat een non-discussie weer. Team #pvv en #fvd go maaaaad want een vrouw met een lap zijde over heur hoofd.
Generalisering ten top weer. Ik stem PVV en ik hou er toch een hele andere mening op na dan jij veronderstelt met je reactie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:15:58 #100
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184870926
quote:
99s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:49 schreef DJMO het volgende:
Generalisering ten top weer. Ik stem PVV en ik hou er toch een hele andere mening op na dan jij veronderstelt met je reactie.
Laat Geert het maar niet horen! Straks denkt ie nog dat je je bekeerd hebt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184871078
En dat was dus onze minister van defensie, geef je toch wel een zwak signaal af als je leiding hebt gegeven aan onze stoere mannen en vrouwen.
pi_184871082
Altijd maar weer nederig buigen voor de islam. Altijd maar weer de zelfverkozen onderdanigheid jegens deze primitieve, barbaarse religie. Ziekelijk is het. Eerder al Kaag, nu weer Hennis... politici van partijen die zichzelf 'liberaal' noemen... :N
pi_184872033
Is ze te gast in een Islamitisch land waar het dragen van hoofddoeken normaal is voor vrouwen? Zo ja, zie ik het probleem niet. Dat het bij ons een symbool voor achterhaalde idioterie is zegt niet dat je je niet hoeft aan te passen als je zelf de grens over gaat.
pi_184872063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
Altijd maar weer nederig buigen voor de islam. Altijd maar weer de zelfverkozen onderdanigheid jegens deze primitieve, barbaarse religie. Ziekelijk is het. Eerder al Kaag, nu weer Hennis... politici van partijen die zichzelf 'liberaal' noemen... :N
Was ze in een land waar het dragen van hoofddoeken normaal is?
pi_184873168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:26 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Was ze in een land waar het dragen van hoofddoeken normaal is?
Doet dat ertoe? Moeten moslims onze manier van leven en kleden accepteren, of werkt het alleen de andere kant op?
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:27:42 #106
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184873200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:26 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Was ze in een land waar het dragen van hoofddoeken normaal is?
Dat boeit niet. Zoals ik al zei, we dwingen ook niemand om zijn Arabieren-jurk uit te trekken of Siciliaanse maffia-bril af te doen als ze hier in Nederland op staatsbezoek komen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:31:12 #107
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184873266
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Terug naar het aanrecht met die types!
Och als wij mannen het toch weer voor het zeggen hadden!
Komt ie weer met zijn aanrecht hoor. Heb je uberhaupt een woord gelezen wat ik heb geschreven, of zag je alleen mijn username en vloog je uit de bocht voordat je je cliché-truukendoos opendeed?

IK sta aan de kant die voor vrouwen opkomt. Jij, beste Ringo, bent een goedprater van vrouwenhaat en onderdrukking. En 1001 woordgrapjes, PeeWee Herman ''ik verdraai al je woorden tot iets infantiels'' of debiele vergelijkingen met 1950 veranderen daar geen sikkepit aan. :W
pi_184873322
Ik zou het zelf niet doen. Ben sowieso tegen kledingvoorschriften. Dan sturen ze maar een man. Alsof ze verder daar in het gesprek serieus genomen wordt.
pi_184874011
https://www.geenstijl.nl/(...)ekeerd-tot-de-islam/

Jeanine wilde dit onopgemerkt doen, ik heb haar in de spotlights gezet _O_
pi_184874804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doet dat ertoe? Moeten moslims onze manier van leven en kleden accepteren, of werkt het alleen de andere kant op?
Ik vind dat als moslims hier komen ze zich aan ons aan moeten passen en als wij daar naartoe gaan idem dito.
pi_184874895
quote:
Oh wat een genante vertoning zeg.
pi_184874981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:00 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik vind dat als moslims hier komen ze zich aan ons aan moeten passen en als wij daar naartoe gaan idem dito.
Prima om je aan te passen aan bepaalde gewoontes van een land (mits dat binnen je eigen kunnen ligt), maar dat is wat anders dan aan gewoontes van een religie.
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:14:52 #114
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184874998
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doet dat ertoe? Moeten moslims onze manier van leven en kleden accepteren, of werkt het alleen de andere kant op?
De vraag is natuurlijk of ze dat doen. Als een Iraanse vrouwelijke diplomate naar Nederland komt, doet ze dan haar hoofddoek af?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184875041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of ze dat doen. Als een Iraanse vrouwelijke diplomate naar Nederland komt, doet ze dan haar hoofddoek af?
Natuurlijk niet, aanpassen moet altijd aan de islam waar de islam zich ook bevind. Gaan wij naar die landen roepen ze in koor dat "wij" ons moeten aanpassen aan dat land, komen ze hierheen dan horen we van exact dezelfde groep dat "wij" ons weer moeten aanpassen en moeten respecteren dat dat volk zich niet aanpast en hun eigen cultuur bewaakt. Om een dag later weer te horen door wederom diezelfde groep in een discussie over het verloederen en verketteren van onze cultuur dat cultuur helemaal niet bestaat.
pi_184876406
quote:
Godver, het is nog erger dan ik dacht, doe dan meteen een burka aan mens...
Geen wonder dat moslim-immigranten denken dat Nederland al helemaal "geïntegreerd is" (in het wereldwijde kalifaat).
En dan komen ze hier en zien ze alle blote benen van de tienermeisjes op de fiets. Dan KUN je toch niet anders dan al dat moois aan te randen?
Racist
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:00:56 #117
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184878290
quote:
Is goddomme toch om je kapot te schamen. :')
pi_184878402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Is goddomme toch om je kapot te schamen. :')
Die reacties hier bedoel je.
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:07:25 #119
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184878435
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaat het ongeveer zo;
Zo een gezant wordt dan als politieke deal binnen de VN en besluitvormingsproces aan een land X toegewezen. Lobby lobby, voor wat hoort wat. En dan heb je de regering rutte die als grootste regeringspartij het graag toebedeeld aan een eigen VVD-er. Nou wie is beschikbaar, wie wil dat, en dan als laatst van die opties; wie zou het beste zijn om dat in te vullen binnen de beschikbare kandidaten.
Vriendjespolitiek. Niet op basis van kwaliteit maar op basis van haar VVD netwerk heeft ze de baan gekregen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:12:05 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184878511
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die reacties hier bedoel je.
Een klap in het gezicht van Jeanine Hennis voor deze vrouwen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')