quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Het halve crypto topic hangt hier nu rond
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uiteraard, je hoeft geen winst gemaakt te hebben om daarbij te horen.
Wees blij dat het bij wrijven blijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Hij moest het er gewoon even keihard in wrijven.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Wel blond bier dus weet niet of ik er slimmer van word.
Telegraafquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
Eh... Telegraaf? Bitcoin was toch deaud?
https://www.telegraaf.nl/financieel/3130508/prijs-bitcoin-schiet-omhoog
Make up your mind...
Waterstofwensdenkersquote:
Nee, dat maken we van aardgasquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Waterstofwensdenkers
Waar halen we de energie vandaan om dat te produceren.
Of pompen we het gewoon uit de grond?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:47 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dit is trouwens een ondergewaardeerde post.
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:29 schreef LXIV het volgende:
Zijn hier nog mensen die in andere asssets beleggen dan in crypto?
Jazeker. Ik heb ook Ripple.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:29 schreef LXIV het volgende:
Zijn hier nog mensen die in andere asssets beleggen dan in crypto?
Er zijn andere methoden, zoals elektrolyse, thermochemisch, fotokatalytisch of zelfs biologisch (algen / fotosynthese) maar in de praktijk is >95 van de waterstofproductie "grijs", uit koolwaterstoffen en dan voornamelijk aardgas met een rendement van ~80%.quote:
In de praktijk is ook de overgrote meerderheid van elektriciteit grijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn andere methoden, zoals elektrolyse, thermochemisch, fotokatalytisch of zelfs biologisch (algen / fotosynthese) maar in de praktijk is >95 van de waterstofproductie "grijs", uit koolwaterstoffen en dan voornamelijk aardgas met een rendement van ~80%.
En wat heb je dan? Waterstofgas voor je CV-ketel dat met een verlies van 20% gemaakt is uit aardgas, waar we juist vanaf willen
Dus, terug naar de praktijkles jij.
In een bejaardenhuis is de meerderheid ook grijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de praktijk is ook de overgrote meerderheid van elektriciteit grijs.
Ja... en dan ga je grijze aardgas omzetten in grijze waterstofgas met een verlies van 20%.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de praktijk is ook de overgrote meerderheid van elektriciteit grijs.
Hodlquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... en dan ga je grijze aardgas omzetten in grijze waterstofgas met een verlies van 20%.
Waar is de winst voor milieu en economie?
Ik begin de resultaten van je crypto-strategie wel steeds beter te doorgronden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:17 schreef Koelkastje het volgende:
NWS / CV-ketel op waterstof goedkoper en duurzamer
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:40 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer gaan we nou omhoog, mijn portfolio moet even x2 doen. Dan stap ik er volledig uit.
Je hebt toch ook geen tijd nodig ervoor? Of heb je het over actief traden?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andere manier van geld verdienen, waardoor minder tijd voor crypto.
Krantenwijk?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andere manier van geld verdienen, waardoor minder tijd voor crypto.
Geen tijd nodig klopt deels ook wel, maar ookal trade ik niet actief ik check dagelijks wel hoe het ervoor staat. Het zit in mijn hoofd, denk er (teveel) aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Je hebt toch ook geen tijd nodig ervoor? Of heb je het over actief traden?
Tijd speelde hiervoor geen rol, tegenwoordig wel. Daarnaast kan ik het geld ook wel goed gebruiken, had hiervoor geen doel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:49 schreef KapBak het volgende:
Ik bedoel het is je goed recht om de hele handel te verkopen hoor, is misschien wel heel slim. Maar vraag me af waarom je zolang vast gehouden hebt.
Herkenbaar. Gelukkig nu iets minder, tijdens de bullrun een jaar geleden was het pas ergquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen tijd nodig klopt deels ook wel, maar ookal trade ik niet actief ik check dagelijks wel hoe het ervoor staat. Het zit in mijn hoofd, denk er (teveel) aan.
Je portfolio x2 zien doen en dan alsnog verkopen, rare redenering.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef KapBak het volgende:
Ah oke, snap het wel dan
Hoop voor je dat het snel x2 doet dan *en* dat je het dan ook echt verkooptDenk dat het vooraf wel slim is om een doel te hebben waarop je verpatst.
Want x2 is een garantie dat het ook x4 gaat doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Je portfolio x2 zien doen en dan alsnog verkopen, rare redenering.
Natuurlijk niet, maar de verleiding is heel groot om weer te beslissen om de boel te houden als het ineens (in redelijk korte tijd) verdubbelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Want x2 is een garantie dat het ook x4 gaat doen?
Oh, ik dacht dat traden zo makkelijk was.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef Quotidien het volgende:
Deze jongen heeft met hangende pootjes uitgecasht.
Ik heb jaren geleden met traden in een mmo 1000% winst in een week gemaakt, blijkbaar zijn die skills niet overdraagbaar naar de cryptomarkt.
Al is het wel nogal moeilijk als de hele boel elke week weer in elkaar flikkert. Shorten ben ik te noob voor.
Je klinkt alsof je er totaal de ballen verstand van hebt, misschien eerst ff inlezen en oefenen voordat je er keiharde knaken tegen aan gooit..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef Quotidien het volgende:
Deze jongen heeft met hangende pootjes uitgecasht.
Ik heb jaren geleden met traden in een mmo 1000% winst in een week gemaakt, blijkbaar zijn die skills niet overdraagbaar naar de cryptomarkt.
Al is het wel nogal moeilijk als de hele boel elke week weer in elkaar flikkert. Shorten ben ik te noob voor.
1. Ik heb me wel degelijk ingelezen, maar ben er wel te snel ingestaptquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef TwztId het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je er totaal de ballen verstand van hebt, misschien eerst ff inlezen en oefenen voordat je er keiharde knaken tegen aan gooit..
Genoeg mensen die die fout gemaakt hebben, mezelf inclusief.
Goh.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef Quotidien het volgende:
Dat je verwijst naar Gecko zegt genoeg lol.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:33 schreef Quotidien het volgende:
En zelfs de Gecko's van deze wereld hebben in het begin verlies gedraaid, niks mis mee.
Kunnen we stoppen met afzeiken? Tuurlijk wil ik er geld mee verdienen, net zoals 90% van de mensen in crypto.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:24 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat je verwijst naar Gecko zegt genoeg lol.
Mwauhhh, als je denkt dat "een wereldje" in week 1 kunt duiden ben je zelf wel erg negatief.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kunnen we stoppen met afzeiken? Tuurlijk wil ik er geld mee verdienen, net zoals 90% van de mensen in crypto.
Om de een of andere reden is het een wereldje met vervelend volk, dat was me in week 1 al duidelijk, en je bevestigt wederom het beeld.
Kan prima, ik passeer redelijk wat wereldjes en enclaafjes op het internet en in de crypto is men toch duidelijk erg negatief en denigrerend. Zoals de reacties in dit topic al illustreren, maar kijk ook naar de crypto subreddit bijv.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:30 schreef KapBak het volgende:
[..]
Mwauhhh, als je denkt dat "een wereldje" in week 1 kunt duiden ben je zelf wel erg negatief.
Daarnaast haalde Gecko zijn winst met crimineel handelen, dat je je dat niet repliceert is niet zo gek.
Er is ook niks mis met verlies draaien in het begin, iedereen betaald z'n leergeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:33 schreef Quotidien het volgende:
En zelfs de Gecko's van deze wereld hebben in het begin verlies gedraaid, niks mis mee.
Waar huil ik om?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met verlies draaien in het begin, iedereen betaald z'n leergeld.
Maar als je om vanalles gaat zitten huilen
Je begeeft je waarschijnlijk in de verkeerde omgeving, ik heb zowat de tegenovergestelde ervaring met bitcoin.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:35 schreef Quotidien het volgende:
en in de crypto is men toch duidelijk erg negatief en denigrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |