Het zal wel zo'n carnavaller zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef yosander het volgende:
Brabantse gezelligheid LEKKER ZUIPEN HEUUU
Alaaf!!quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n carnavaller zijn![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
Tim is de mannelijke overly attached girlfriend. Net zo'n blik in de ogen
Buuurnquote:Op zondag 10 februari 2019 21:37 schreef matthijst het volgende:
Haha, dus die ander was niet gelukkig
Anouk 2.0quote:Op zondag 10 februari 2019 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een k...wijf zeg! Blijf lekker kinderen op de wereld zetten met one night stands
iddquote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef Aventura het volgende:
Dorothee, type lekker wijf, kan iedereen krijgen maar niet houden. Want ze is compleet koekkoek.
Ditquote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef Aventura het volgende:
Dorothee, type lekker wijf, kan iedereen krijgen maar niet houden. Want ze is compleet koekkoek.
Too soooon.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het echt tegenvallend tot nu toe hoor. We weten dus helemaal (nog?) niet of oa die eerste twee stellen de nacht met elkaar hebben doorgebracht. Echt slecht dit.
quote:Op zondag 10 februari 2019 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Lekker samen voetbal kijken op de tv
quote:Op zondag 10 februari 2019 21:43 schreef ook_gek het volgende:
De glazen en flessen stonden nog op het nachtkastje
die is al van mijquote:
De mensen die op date zijn, zijn wel echt en daar is niets van in scene gezet. Het was voor hun wel heel erg duidelijk dat het personeel inderdaad niet zo reageert zoals in een normaal restaurant.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:15 schreef Poefbank het volgende:
De NL-versie mist alle charme van de UK-versie. Geforceerde interactie tussen- en door het personeel die gruwelijk slecht gecast zijn, kandidaten zijn meestal kut en je kan overduidelijk zien dat shots in scène worden gezet. Schrap het budget van hotel en besteed meer aandacht fd met een fatsoenlijk restaurant die wèl sfeer uitstraalt en aan personeel/acteurs die wel natuurlijk zijn, of iig zo over kunnen komen.. Gewoon kut dit.
zij gaat wel voor de overnachtingquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 21:06 schreef MissJ het volgende:
deze twee zouden zo broer en zus kunnen zijn
ah. Ik ben niet de enigequote:Op zondag 17 februari 2019 21:06 schreef MissJ het volgende:
deze twee zouden zo broer en zus kunnen zijn
Hahaha, dat is ook het eerste wat ik dachtquote:
Dit inderdaad, ik vind het wel iets hebbenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef bloempjuh het volgende:
Eindelijk een niet-standaard-Hollander. Snorremans, you rock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |