De UK Versie van Hotel was HEEL erg saai vergeleken bij de reguliere helaas.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:00 schreef ok01 het volgende:
Ik ben benieuwd of dit ongemakkelijker dan de normale First Dates wordt of juist niet
Ik hoop het welquote:Op zondag 10 februari 2019 21:00 schreef ok01 het volgende:
Ik ben benieuwd of dit ongemakkelijker dan de normale First Dates wordt of juist niet
Ah dat is wel jammerquote:Op zondag 10 februari 2019 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
De UK Versie van Hotel was HEEL erg saai vergeleken bij de reguliere helaas.
Weinig gemistquote:Op zondag 10 februari 2019 21:05 schreef yosander het volgende:
Schakel net in, heb ik al wat gemist?
Nog niet echtquote:Op zondag 10 februari 2019 21:05 schreef yosander het volgende:
Schakel net in, heb ik al wat gemist?
Top kan ik met een gerust hart verder kijkenquote:
Een Gordon marktkoopman type..quote:
Dat jaquote:Op zondag 10 februari 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
Het is nog een beetje saai. Ze mogen er ook wel een paar jonge mensen in gooien.
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
Het is nog een beetje saai. Ze mogen er ook wel een paar jonge mensen in gooien.
iddquote:Op zondag 10 februari 2019 21:14 schreef zipcon het volgende:
Dat ouder koppel kan zo bij Lucky TV werken
Hij praat ontzettend graag over zichzelf ja....quote:Op zondag 10 februari 2019 21:15 schreef yosander het volgende:
Classic, oude man praat alleen over zichzelf
Vervelende types zijn dat. De hele tijd je plek in het gesprek moeten veroveren.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:17 schreef Disana het volgende:
Inderdaad een man die nauwelijks luistert, tenzij om er zelf weer tegenop te bieden.
Ja, een soort bokswedstrijd. Dat praat niet ontspannen, ik hoop dat ze dat doorheeft.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Vervelende types zijn dat. De hele tijd je plek in het gesprek moeten veroveren.
quote:
*boks* 👊quote:Op zondag 10 februari 2019 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een soort bokswedstrijd. Dat praat niet ontspannen, ik hoop dat ze dat doorheeft.
Moet zij alsnog voor het etentje betalenquote:Op zondag 10 februari 2019 21:23 schreef zipcon het volgende:
Gezellige rokerskuch, hij haalt het einde van zijn verblijf niet lijkt het.
Een one night stand?quote:Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
Wat voegt die nacht eigenlijk toe??
Dat vraag ik me ook af. Vooral omdat ze helemaal niets zeggen over of ze de nacht bij elkaar op 1 kamer hebben doorgebracht. Echt vaag dit.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
Exactly my point !quote:Op zondag 10 februari 2019 21:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Vooral omdat ze helemaal niets zeggen over of ze de nacht bij elkaar op 1 kamer hebben doorgebracht. Echt vaag dit.
Niets kennelijk. Denk nou dan gaan ze na het avondeten laten zien wat er daarna gebeurt. Fast forward naar het uitcheckmoment.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
Ghehequote:
Ja ik verstond alleen blank dus begreep m al nietquote:
Het zal wel zo'n carnavaller zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef yosander het volgende:
Brabantse gezelligheid LEKKER ZUIPEN HEUUU
Alaaf!!quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n carnavaller zijn![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
Tim is de mannelijke overly attached girlfriend. Net zo'n blik in de ogen
Buuurnquote:Op zondag 10 februari 2019 21:37 schreef matthijst het volgende:
Haha, dus die ander was niet gelukkig
Anouk 2.0quote:Op zondag 10 februari 2019 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een k...wijf zeg! Blijf lekker kinderen op de wereld zetten met one night stands
iddquote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef Aventura het volgende:
Dorothee, type lekker wijf, kan iedereen krijgen maar niet houden. Want ze is compleet koekkoek.
Ditquote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef Aventura het volgende:
Dorothee, type lekker wijf, kan iedereen krijgen maar niet houden. Want ze is compleet koekkoek.
Too soooon.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het echt tegenvallend tot nu toe hoor. We weten dus helemaal (nog?) niet of oa die eerste twee stellen de nacht met elkaar hebben doorgebracht. Echt slecht dit.
quote:Op zondag 10 februari 2019 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Lekker samen voetbal kijken op de tv
quote:Op zondag 10 februari 2019 21:43 schreef ook_gek het volgende:
De glazen en flessen stonden nog op het nachtkastje
die is al van mijquote:
De mensen die op date zijn, zijn wel echt en daar is niets van in scene gezet. Het was voor hun wel heel erg duidelijk dat het personeel inderdaad niet zo reageert zoals in een normaal restaurant.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:15 schreef Poefbank het volgende:
De NL-versie mist alle charme van de UK-versie. Geforceerde interactie tussen- en door het personeel die gruwelijk slecht gecast zijn, kandidaten zijn meestal kut en je kan overduidelijk zien dat shots in scène worden gezet. Schrap het budget van hotel en besteed meer aandacht fd met een fatsoenlijk restaurant die wèl sfeer uitstraalt en aan personeel/acteurs die wel natuurlijk zijn, of iig zo over kunnen komen.. Gewoon kut dit.
zij gaat wel voor de overnachtingquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 21:06 schreef MissJ het volgende:
deze twee zouden zo broer en zus kunnen zijn
ah. Ik ben niet de enigequote:Op zondag 17 februari 2019 21:06 schreef MissJ het volgende:
deze twee zouden zo broer en zus kunnen zijn
Hahaha, dat is ook het eerste wat ik dachtquote:
Dit inderdaad, ik vind het wel iets hebbenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef bloempjuh het volgende:
Eindelijk een niet-standaard-Hollander. Snorremans, you rock!
Hij is nog beschikbaar dus sla je slagquote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef bloempjuh het volgende:
Eindelijk een niet-standaard-Hollander. Snorremans, you rock!
Ik denk niet dat mijn eigen snorremans dat op prijs zou stellen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is nog beschikbaar dus sla je slag
...
Traffic manager, blijkt zoiets te zijn als een planner in een callcenter of reclamebureau. Dacht eerst dat het gewoon een fancy titel voor verkeersregelaar wasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Wat voor werk had de snor eigenlijk ?
Spontaan en oprecht, gezellie.quote:
Klopt, omgeving Eindhoven. Ik ken hem van vroegerquote:
Claudia bedoel ik he.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, omgeving Eindhoven. Ik ken hem van vroeger
lekker spontaan weet je welquote:
Ik vind het ranzig zo'n dikke baard.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:16 schreef Snowsquall het volgende:
Wat vinden vrouwen van zo'n vieze baard?
Zo lacht ze wel hoor ik. en ze praat nogal boers...quote:
iddquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef MissJ het volgende:
Deze twee zouden zo broer en zus kunnen zijn
Behoorlijk onaantrekkelijkquote:
ja sprekend!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Die date van Claudia doet me denken aan Hans Kazan
Nou inderdaad, nu je het zegtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Echt gênant vind ik, daar zul je mee in een restaurant zitten.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Je zag hem ook echt schrikken toen ze dat zeiquote:
Dat ja, ik zou dan echt zo snel mogelijk weg willenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Echt gênant vind ik, daar zul je mee in een restaurant zitten.
Had dit echt nog niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zou me meteen inhouden met grappige opmerkingen puur om haar niet te laten lachen...en dat kost me heel veel moeitequote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja, ik zou dan echt zo snel mogelijk weg willen
same herequote:Op zondag 24 februari 2019 21:26 schreef MissJ het volgende:
Tering, word inmiddels echt onpasselijk van haar lach
linkje?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef MissJ het volgende:
Hehehehe, op Twitter gaan ze ook los over haar lach
nou nou, je uiterlijk kun je niet zomaar veranderen he.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef JayHovah het volgende:
Die tweede date konden ze beter naar de tandarts gaan...
twitter:StyleHasNOsize twitterde op zondag 24-02-2019 om 21:08:35Broer van #HansKazan doet mee met #firstdateshotel #firstdates https://t.co/oThg0bGz5V reageer retweet
thanxquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
https://twitter.com/hashtag/firstdateshotel?src=tren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |