quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
Krijg je terug van de belastingdienstquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
Betaal jij ff? Heb geen geld bij me.quote:
Hoeveel miljoen miljard heb je nodig? Maak ik het even over naar je!quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Betaal jij ff? Heb geen geld bij me.
1 miljoenmiljard is wel voldoende.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen miljard heb je nodig? Maak ik het even over naar je!
Ik kan momenteel de pinautomaat niet bereiken.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Betaal jij ff? Heb geen geld bij me.
Kan via ideal ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan momenteel de pinautomaat niet bereiken.....
Genoeg voor 1 superBolkquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 miljoenmiljard is wel voldoende.
Ik heb 40 miljoenmiljard overgemaakt, had het niet kleiner helaas.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 miljoenmiljard is wel voldoende.
Hoe heb jij zoveel rijkerd?quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 40 miljoenmiljard overgemaakt, had het niet kleiner helaas.
Niet voor jou vriendquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:02 schreef dud0r het volgende:
Ik hoorde dat er puntjes te pakken waren
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor jou ook even afremmen dan
Iedere fokker is meervoudig multimiljardairquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe heb jij zoveel rijkerd?
Ik niet......trouwen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere fokker is meervoudig multimiljardair
Kun je mij wel delen met een andere vrouw?quote:
Tuurlijk.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je mij wel delen met een andere vrouw?
Ik ook al de halve dag.quote:
Boohquote:
was het maar kutquote:
maar meestal wel toch?quote:
Feestquote:
pff gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |