Maar jij bent geen HPLCquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:07 schreef I. het volgende:
[..]
Anders hield ik ook nog gewoon van je hoor.
Die heeft meerdere keren vandaag geroepen dat ze 60+ is.quote:
Precies......als hij een beetje z'n leeftijdsgrens naar beneden bijsteld wil ik er misschien over nadenken.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft meerdere keren vandaag geroepen dat ze 60+ is.
Weet niet tot waar z'n leeftijdscategorie gaat om te daten.
Waarom hij wel en ik niet )=quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan mag hij z'n best gaan doen hoor.....ik heb de eerste stapjes al gezet....
Weet jij waar HPLC woont, weet je zeker dat HPLC geen oogproblemen heeft, weet jij hoe HPLC eruit zietquote:
Als het maar ademt had ik begrepenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft meerdere keren vandaag geroepen dat ze 60+ is.
Weet niet tot waar z'n leeftijdscategorie gaat om te daten.
Maar ik heb al zeker 10 foto's gepost daar in het afgelopen jaar en Gianni nog nooit =/quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat je nog geen nieuwe foto hebt gepost
Jeetje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hij was hier vrij open in. Er mocht zelfs een slurf aanhangen.
Nou.🤔quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet jij waar HPLC woont, weet je zeker dat HPLC geen oogproblemen heeft, weet jij hoe HPLC eruit ziet
Hoeft niet, nu weet ik dat er een nuance verschil is en zal ik voortaan minder jaloers doen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal het voortaan er wel meteen bijzetten. Ik wil niet dat je je zorgen maakt hierom
Een jongen als Hans heb je nooit voor jezelfquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou.🤔
[..]
Hoeft niet, nu weet ik dat er een nuance verschil is en zal ik voortaan minder jaloers doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |