abonnement Unibet Coolblue
pi_184853966



Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.


De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184872666
De gesprek check is inmiddels verhoogd naar ¤12 en op sommige plaatsen ¤20.5...ik wacht nog heel even.🙊🤑
pi_184873255
De barcode checks. 'Je gaat van ±15 producten drie verschillende foto's maken voor ¤2...really? 😂😂😂
pi_184873993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:30 schreef babbelaar92 het volgende:
De barcode checks. 'Je gaat van ±15 producten drie verschillende foto's maken voor ¤2...really? 😂😂😂
Ik wou net vragen of iemand hem al gedaan heeft en hoe lang je er ongeveer mee bezig bent.
pi_184874175
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:12 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik wou net vragen of iemand hem al gedaan heeft en hoe lang je er ongeveer mee bezig bent.
Overweeg je hem te doen dan? Ik vind het nogal wat. Zo'n 45 foto's voor ¤2.
pi_184874608
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:22 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Overweeg je hem te doen dan? Ik vind het nogal wat. Zo'n 45 foto's voor ¤2.
Zolang ik niet weet hoeveel tijd het daadwerkelijk kost, kan ik niets zeggen over of ¤2,- een redelijke vergoeding is.
Als ik er 5 min over doe is het prima te doen, doe ik er 15 min over dan word het een ander verhaal.
pi_184876385
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:46 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Zolang ik niet weet hoeveel tijd het daadwerkelijk kost, kan ik niets zeggen over of ¤2,- een redelijke vergoeding is.
Als ik er 5 min over doe is het prima te doen, doe ik er 15 min over dan word het een ander verhaal.
Hmm ik kan nu al zeggen dat ik persoonlijk ¤2 voor 45 foto's te weinig vind. Maargoed dat moet iedereen zelf weten. Die gesprek checks zijn nu wel aanlokkelijk.
pi_184878105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Hmm ik kan nu al zeggen dat ik persoonlijk ¤2 voor 45 foto's te weinig vind. Maargoed dat moet iedereen zelf weten. Die gesprek checks zijn nu wel aanlokkelijk.
Ik ga er vanuit dat ik het niet de moeite waard ga vinden, maar wil hem ook niet gelijk afschrijven.
pi_184885661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Hmm ik kan nu al zeggen dat ik persoonlijk ¤2 voor 45 foto's te weinig vind. Maargoed dat moet iedereen zelf weten. Die gesprek checks zijn nu wel aanlokkelijk.
Alleen die foto’s maken al. Die app doet er eeuwig over man. Hebben jullie dat ook?

Eerder was het foto maken en direct door naar de volgende vraag. Nu moet je niet te snel gereed doen want dan slaat die het niet op en duurt gewoon erg lang.

Je kan het via galerij doen maar dan nog is dat selecteren traag.
pi_184885865
45 foto’s maken heb je niet binnen 5 min gedaan. Je zult waarschijnlijk toch dingen moeten gaan zoeken. ¤2 is dus heel erg weinig.
pi_184885974
Ik heb er per ongeluk eentje gedaan. Ik had niet gelezen dat het om 15 producten ging. Op zich gaat het wel snel. Je maakt van 1 product 3 foto's. Dat gaat wel snel. Van de voorkant, de barcode en het EU nummer. En de producten staan bij elkaar, je hoeft niet te verplaatsen en uitgebreid te zoeken.

Maar voor ¤2 is het nog steeds wel een lange opdracht hoor.
pi_184889899
Duurt een minuut of tien denk ik en ik ben erg snel met checks.
pi_184894776
Ik ben bezig met die gesprek checks. Verdient lekker. Een paar minuten werk, tussen de ¤14 en ¤25 euro en binnen 10 minuten nagekeken.
pi_184904212
Zijn er nog veel Fokkers hier die nog meedoen aan de Wie is de Mol race bij Roamler?

Tot nu toe iedere ronde nog overleefd. Ik ben ervan overtuigd dat de Mol een vrouw is :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:42:07 #15
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184904604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:26 schreef Miek95 het volgende:
Zijn er nog veel Fokkers hier die nog meedoen aan de Wie is de Mol race bij Roamler?

Tot nu toe iedere ronde nog overleefd. Ik ben ervan overtuigd dat de Mol een vrouw is :)
Fokkers?
pi_184904661
Ik lag er de 2de ronde uit ;(
pi_184904757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Fokkers?
Zo heet dat hier toch? Forumleden klinkt zo officieel. :P
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:59:15 #18
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184905021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:49 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Zo heet dat hier toch? Forumleden klinkt zo officieel. :P
Joh, ik dacht dat je een autocorrect had van Roamlers!
pi_184905683
Ik vergat na ronde 1 in te sturen. Da's een beetje dom, vooral omdat ik de opdracht zelf klaarzette. :')
pi_184907099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:26 schreef Miek95 het volgende:
Zijn er nog veel Fokkers hier die nog meedoen aan de Wie is de Mol race bij Roamler?

Tot nu toe iedere ronde nog overleefd. Ik ben ervan overtuigd dat de Mol een vrouw is :)
Ja ik doe nog mee:)
pi_184907900
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:29 schreef Martijntj het volgende:
Ik vergat na ronde 1 in te sturen. Da's een beetje dom, vooral omdat ik de opdracht zelf klaarzette. :')
Ik ook. 😭
pi_184915273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:20 schreef Genza het volgende:
Ik heb er per ongeluk eentje gedaan. Ik had niet gelezen dat het om 15 producten ging. Op zich gaat het wel snel. Je maakt van 1 product 3 foto's. Dat gaat wel snel. Van de voorkant, de barcode en het EU nummer. En de producten staan bij elkaar, je hoeft niet te verplaatsen en uitgebreid te zoeken.

Maar voor ¤2 is het nog steeds wel een lange opdracht hoor.
Per ongeluk? Kan ook gewoon annuleren hoor.
pi_184916881
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:58 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Per ongeluk? Kan ook gewoon annuleren hoor.
Captain obvious. ;) Dan had hij/zij nu niet geweten dat ‘is best snel gaat. Doe er je voordeel mee (;
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 15:23:52 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184916933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:29 schreef Martijntj het volgende:
Ik vergat na ronde 1 in te sturen. Da's een beetje dom, vooral omdat ik de opdracht zelf klaarzette. :')
ik heb er weer totaal niet aan gedacht dat Roamler ook weer een voorspelding heeft, hoewel ik het wel had moeten weten, nouja.... overleef ik wel :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184919221
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:58 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Per ongeluk? Kan ook gewoon annuleren hoor.
Ik dacht even een snelle opdracht te doen en het bleek een langere te zijn ondat ik de opdracht te snel had doorgenomen. In die zin per ongeluk. Heb hem toch maar afgemaakt, vond het anders ook weer zonde.
pi_184925061
Yes weer door bij WIDM :)
pi_184925267
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184927598
Ik ben dit keer gewoon vergeten om Wie is de Mol te kijken. 🤣 zo alsnog maar even doen dan.
pi_184929796
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 15:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Captain obvious. ;) Dan had hij/zij nu niet geweten dat ‘is best snel gaat. Doe er je voordeel mee (;
Haha best snel. Beter lezen Martijn.

Even je roze Roamler bril afzetten.
pi_184932261
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:00 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Haha best snel. Beter lezen Martijn.

Even je roze Roamler bril afzetten.
Sorry, er stond inderdaad "wel snel". ;)
pi_184941249
De etos shifts staan er sinds 17:00 weer op. Heb er al 11 kunnen doen. 🙊
pi_184944192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:30 schreef Miek95 het volgende:
Yes weer door bij WIDM :)
Ik ook:) Gratis xp en ben bijna een level hoger
pi_184948376
Martijn, vraagje; waarom komen de shifts altijd op andere dagen/tijden? Voorheen kwamen ze volgens mij wel vaak op vrijdag/zaterdag om 12:00. Nou is er echt niks meer van te zeggen. Ik ben daar wel oprecht nieuwschierig naar hoe dat wordt bepaald :)
pi_184949867
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 23:47 schreef loezzzje het volgende:
Martijn, vraagje; waarom komen de shifts altijd op andere dagen/tijden? Voorheen kwamen ze volgens mij wel vaak op vrijdag/zaterdag om 12:00. Nou is er echt niks meer van te zeggen. Ik ben daar wel oprecht nieuwschierig naar hoe dat wordt bepaald :)
Shift heeft vaak net iets minder “deadline” dan andere opdrachten en laat zich iets gemakkelijker door de week schuiven. Is het bijvoorbeeld heel erg druk, dan is het niet handig om dat “erger” te maken door ook Shift beschikbaar te maken.

Het gereed maken van een Shift kost ook even wat tijd.. en ook hier geldt weer dat deadline verhaal. Veel opdrachten zien we aankomen en staan lang van te voren al klaar in de app, wel al dan niet zichtbaar voor Roamlers. Sommige dingen komen last-minute binnen.
pi_184951576
Jammer genoeg duurt het wat langer met shifts nakijken deze keer. :( durf niet meer van dezelfde te doen. Is pas de eerste keer dati k deze doe. Heb er nu 10 gedaan maar als ik ze net verkeerd doe ben ik bang er nog 10 te doen die afgekeurd worden.

Wat is die Biershift kut geworden trouwens na de update
pi_184953394
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef Bwienet het volgende:
Jammer genoeg duurt het wat langer met shifts nakijken deze keer. :( durf niet meer van dezelfde te doen. Is pas de eerste keer dati k deze doe. Heb er nu 10 gedaan maar als ik ze net verkeerd doe ben ik bang er nog 10 te doen die afgekeurd worden.

Wat is die Biershift kut geworden trouwens na de update
Jep ik had eergister ook nog wat van die ah shifts gedaan en daar is ook nog niets van nagekeken. Van de drogist shifts van gister ook nog niets. Het is heel zuur als het je eerste x is en ze worden na 3 dagen pas nagekeken inderdaad.
pi_184953598
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt een medewerkster waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.


http://imgur.com/a/lZ7M7AE

[ Bericht 0% gewijzigd door Dry_bones op 11-02-2019 18:51:59 ]
pi_184954650
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 13:19 schreef Dry_bones het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt Bowien waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.

[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/lZ7M7AE
Wauw, toen jij ff schreef dat je het vreemd vind dat ze deze vragen dagen later pas stellen binnen 3 minuten een bericht met afgekeurd! 😫 keihard. Daarom doe ik dat soort opdrachten niet. 30 minuten werk voor ¤7.50 met een veel te groot risico op afkeuren. Zuur dat net bent begonnen en nu al zoveel slechte ervaringen hebt.
pi_184955436
In het begin werd er bij mij ook veel van roamler afgekeurd. Ik was ook met zo'n grote opdracht begonnen. Nu wordt er heel af en toe wat afgekeurd. Je moet roamler vaker oefenen om er handigheid in te krijgen.

Verder vind ik app berichten met naam en foto niet zo netjes om hier te plaatsen.
pi_184955563
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 13:19 schreef Dry_bones het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt Bowien waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.

[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/lZ7M7AE
Jeetje, ik kan hier echt ontzettend kwaad om worden.
Wat denk je wel niet om zomaar dit soort screenshots op het internet te flikkeren.
De reviewer doet gewoon haar werk, als je het daar niet mee eens bent dan los je dat met roamler zelf op.
Dat je er dan hier over komt klagen is prima, maar dat doe je toch niet met naam en screenshots erbij, dat vind ik echt ontzettend laag.
pi_184955607
Voortaan ff een zwart balkje over de naam en foto als je bewijs wilt tonen.
pi_184955711
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
pi_184956078
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
Eind goed al goed!
pi_184956294
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
Ik merk met die specifieke reviewer ook nooit echt specifiek op opmerkingen in gaat maar standaard afsluit met:

Helaas! :)
Sorry! :)
Blabla :)

Altijd maar :)
pi_184957610
Nog niets nagekeken. Shifts gaan weer 3+ dagen duren. Belachelijk. @Smartroam ik vind haar altjd wel aardig. Naar mijn mening zijn er zeker 3 veel 'erger'. Ik ga geen namen noemen anders heb ik het weer gedaan. 😂
pi_184957811
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
De naam staat nog wel in het originele bericht, dus iedereen weet over wie je het hebt ;)

Over het afkeuren van de opdracht. Roamler kijkt een opdracht na aan de hand van jouw foto's.
Dus als jij aangeeft dat product x aanwezig is en het is niet terug te zien op de foto's, dan is het tocy logisch dat er naar gevraagd word.
Ik heb het andersom wel eens gehad dat ik aangaf dat een product er niet was terwijl het er wel was.
Twee paar ogen zien nou eenmaal meer dan een.

Per reviewer is het dan weer afhankelijk of ze het foutje voor je corrigeren of de opdracht afgekeurd word. In het eerste geval reken ik mezelf gelukkig, maar ik reken er niet op.
Volgens mij krijg je ergens in level 1 toch ook een filmpje te zien dat je alles naar voren en recht moet zetten zodat alles goed te zien is op de foto.
Lijkt me niet dat ze dat dan elke opdracht weer moeten benoemen.
pi_184957889
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:35 schreef babbelaar92 het volgende:
Nog niets nagekeken. Shifts gaan weer 3+ dagen duren. Belachelijk. @:Smartroam ik vind haar altjd wel aardig. Naar mijn mening zijn er zeker 3 veel 'erger'. Ik ga geen namen noemen anders heb ik het weer gedaan. 😂
Martijn leest hier mee, dus die naam kun je gewoon noemen hoor 😜🤭

Wat versta jij onder erger?
Heb je het dan over strenger of over de manier waarop gereageerd word of nog heel wat anders?
pi_184958045
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Martijn leest hier mee, dus die naam kun je gewoon noemen hoor 😜🤭

Wat versta jij onder erger?
Heb je het dan over strenger of over de manier waarop gereageerd word of nog heel wat anders?
Met erger bedoel ik 'mierenn*ken. Er zijn er een paar die best lastige en lange opdrachten/shifts afkeuren op 1 (tel)foutje dat vind ik soms erg kwalijk. Ik heb soms iemand die zegt 'je opdracht is goedgekeurd, let voortaan hierop, deze moet je wel/niet meetellen' en keurt niet gelijk af. Ik ga haar naam niet noemen anders krijgt ze misschien op d'r donder hiervoor😂.
pi_184958138
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

De naam staat nog wel in het originele bericht, dus iedereen weet over wie je het hebt ;)

Over het afkeuren van de opdracht. Roamler kijkt een opdracht na aan de hand van jouw foto's.
Dus als jij aangeeft dat product x aanwezig is en het is niet terug te zien op de foto's, dan is het tocy logisch dat er naar gevraagd word.
Ik heb het andersom wel eens gehad dat ik aangaf dat een product er niet was terwijl het er wel was.
Twee paar ogen zien nou eenmaal meer dan een.

Per reviewer is het dan weer afhankelijk of ze het foutje voor je corrigeren of de opdracht afgekeurd word. In het eerste geval reken ik mezelf gelukkig, maar ik reken er niet op.
Volgens mij krijg je ergens in level 1 toch ook een filmpje te zien dat je alles naar voren en recht moet zetten zodat alles goed te zien is op de foto.
Lijkt me niet dat ze dat dan elke opdracht weer moeten benoemen.
Ik heb nog even gedubbelchecked maar ik kan haar naam nergens meer zichtbaar zien.

Over de opdracht: ik moest eerst van elke meter een foto nemen, dit hebben we keurig gedaan. Toen pas kwamen de vragen over welke producten er wel of niet aanwezig waren. Toen konden we dus niet opnieuw foto's nemen en dit werd ook niet gevraagd. Maar goed, het is inderdaad veel werk en dan wordt je afgestraft voor iets kleins, onterecht deze keer, terecht een keer eerder.

Ik snap dat het een leerproces is maar deze grote opdrachten zijn de moeite bijna niet waard zo :)
pi_184958430
Vandaag ook de check gedaan bij de Jumbo, ben benieuwd of die goedgekeurd gaat worden.
Ik raakte beetje de kluts kwijt bij die diepvriesbakken en de verticale rijen...

Ik had alweer weer even geen checks gedaan in de winkel. Vandaag de action worstjes (appeltje eitje, hoefde niet naar de manager) en lekker geluncht met 15 euro korting vanwege een opdracht ;-)

Morgen maar eens op pad voor de geldautomatencheck. Ik zag dat er eentje zit bij een psychiatrie gebeuren. Ik denk dat die ergens binnen staat? Spannend!
pi_184958742
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:04 schreef Dry_bones het volgende:

[..]

Ik heb nog even gedubbelchecked maar ik kan haar naam nergens meer zichtbaar zien.

Over de opdracht: ik moest eerst van elke meter een foto nemen, dit hebben we keurig gedaan. Toen pas kwamen de vragen over welke producten er wel of niet aanwezig waren. Toen konden we dus niet opnieuw foto's nemen en dit werd ook niet gevraagd. Maar goed, het is inderdaad veel werk en dan wordt je afgestraft voor iets kleins, onterecht deze keer, terecht een keer eerder.

Ik snap dat het een leerproces is maar deze grote opdrachten zijn de moeite bijna niet waard zo :)
In je eerste geschreven post hier staat haar naam nog genoemd.

Terug in een opdracht kan altijd, gewoon op vorige klikken en dan kun je ook nieuwe foto's maken.
Ik check (nadat ik van afkeuringen heb geleerd) altijd of het product waar ze naar vragen goed zichtbaar is op de foto en maak zo nodig een nieuwe foto.
pi_184958920
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:58 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Met erger bedoel ik 'mierenn*ken. Er zijn er een paar die best lastige en lange opdrachten/shifts afkeuren op 1 (tel)foutje dat vind ik soms erg kwalijk. Ik heb soms iemand die zegt 'je opdracht is goedgekeurd, let voortaan hierop, deze moet je wel/niet meetellen' en keurt niet gelijk af. Ik ga haar naam niet noemen anders krijgt ze misschien op d'r donder hiervoor😂.
Ohja, dat herken ik wel. Ik probeer altijd maar bij mezelf te denken dat het afkeuren wel gewoon terecht is, maar kan er op het moment zelf wel goed chagrijnig van worden.

Ik vind het altijd wel fijn als reviewers niet standaard reageren, maar er net even een persoonlijke touch aan geven.
Of dat nou een tip is of een aanmoeding als je een rondje aan het doen bent oid.
Altijd hetzelfde vind ik zo afstandelijk over komen.

Zolang het maar niet is, gefeliciteerd weer een opdracht goed gekeurd, je bent zoveel plekken gestegen in de ranglijst en staat nu op #3736282. Wat dat betreft doet roamler het wel beter dan ss.

Wat is het trouwens dat 90% van de berichten die je van Roamler krijgt beginnen met Hi.
pi_184959012
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
pi_184959059
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:48 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ohja, dat herken ik wel. Ik probeer altijd maar bij mezelf te denken dat het afkeuren wel gewoon terecht is, maar kan er op het moment zelf wel goed chagrijnig van worden.

Ik vind het altijd wel fijn als reviewers niet standaard reageren, maar er net even een persoonlijke touch aan geven.
Of dat nou een tip is of een aanmoeding als je een rondje aan het doen bent oid.
Altijd hetzelfde vind ik zo afstandelijk over komen.

Zolang het maar niet is, gefeliciteerd weer een opdracht goed gekeurd, je bent zoveel plekken gestegen in de ranglijst en staat nu op #3736282. Wat dat betreft doet roamler het wel beter dan ss.

Wat is het trouwens dat 90% van de berichten die je van Roamler krijgt beginnen met Hi.
Ja maar afkeuren is dus niet altijd terecht. Ze zijn ook maar mensen en zij maken ook fouten. Ik heb het ook weleens aangevochten als ik zeker wist dat ik goed zat en dan werd ie alsnog goedgekeurd. Bij shifts laat ik het 9/10 x uiteraard doen omdat ik geen negatieve energie wil om ¤2. 😂 maar ook daar maken ze weleens fouten omdat de ene reviewer een product wel wel meetelt bij bijv gezichtsverzorging en de ander niet. Die nivea men aftershave is niet meer meetelen btw 😉
pi_184959108
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:52 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad. Dat moet zuur zijn zeg! Als je 40 foto's moest maken en het dan allemaal opnieuw moet doordat inzenden teveel tijd kost.
pi_184959201
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:55 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja maar afkeuren is dus niet altijd terecht. Ze zijn ook maar mensen en zij maken ook fouten. Ik heb het ook weleens aangevochten als ik zeker wist dat ik goed zat en dan werd ie alsnog goedgekeurd. Bij shifts laat ik het 9/10 x uiteraard doen omdat ik geen negatieve energie wil om ¤2. 😂 maar ook daar maken ze weleens fouten omdat de ene reviewer een product wel wel meetelt bij bijv gezichtsverzorging en de ander niet. Die nivea men aftershave is niet meer meetelen btw 😉
Ik had het nu specifiek over opdrachten die de ene reviewer goedgekeurd met een opmerking dat je eigenlijk punt x fout hebt gedaan.

Ik had laatst trouwens iets met shiften wat ik wel grappig vond.
Een van de strengste reviewers qua shifts heeft bij mij wel eens demo/actie afgekeurd omdat ik alles moest vermelden wat op het actiekaartje stond, ook als het er niet staat. Sindsdien doe ik dat dus ook netjes.
Laatst keurde ze een reeks shifts af omdat ik had ingevuld love beauty planet shampoo, terwijl op tafel andere dingen van dat merk stonden, maar geen shampoo.
Na mijn bericht werden ze alsnog goedgekeurd.
Ik vond het wel grappig dat ze op het punt waar ze normaal streng op is, zelf de mist inging 🤣
pi_184959566
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:04 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik had het nu specifiek over opdrachten die de ene reviewer goedgekeurd met een opmerking dat je eigenlijk punt x fout hebt gedaan.

Ik had laatst trouwens iets met shiften wat ik wel grappig vond.
Een van de strengste reviewers qua shifts heeft bij mij wel eens demo/actie afgekeurd omdat ik alles moest vermelden wat op het actiekaartje stond, ook als het er niet staat. Sindsdien doe ik dat dus ook netjes.
Laatst keurde ze een reeks shifts af omdat ik had ingevuld love beauty planet shampoo, terwijl op tafel andere dingen van dat merk stonden, maar geen shampoo.
Na mijn bericht werden ze alsnog goedgekeurd.
Ik vond het wel grappig dat ze op het punt waar ze normaal streng op is, zelf de mist inging 🤣
Haha, toch goed dat je er wat van hebt gezegd. Je hebt het over 'ze' dus ik denk dat ik wel weet over welke dame je het hebt.🙊
pi_184959675
De vraag is wat de te volgen procedure is van de reviewers. Is toch goedkeuren beleid? Als dat zo is doen bepaalde reviewers het erg goed. Is het beleid gelijk afkeuren (zodat de volgende keer je echt wel gaat opletten) dan doen bepaalde reviewers het fout en geven daardoor reviewers welke de norm hanteren een slechte naam.
pi_184960156
Ik ben al een hele tijd aan het meelezen hier en wou nu toch even reageren.

De vriezer opdracht van de Jumbo vindt ik reuze meevallen lijkt op de categorieën checks vind ik.

Je maakt eerst van alle staande meters een foto en beantwoord daarna hoeveel plank ruimte bepaalde categorieën innemen daarna een paar vragen over een aantal producten, idd als je ziet dat ze er niet goed opstaan ff terug en een nieuwe foto maken duurt al met al niet meer dan 10 min.

Verder zijn mijn ervaringen met roamler zeer goed, als er al een opdracht wordt afgekeurd is dat vaak dat ik of niet goed gelezen heb of over een product heen heb gekeken.

Mijn ervaringen met smartspotter zijn veel minder er wordt vaker om een vage reden afgekeurd en als je er dan wat van zegt duurt het lang voordat je antwoord krijgt.
  maandag 11 februari 2019 @ 20:20:06 #60
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184960635
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:52 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
Ja, al een paar keer. Als je het uitlegt en iemand treft die 'iets hoger in rang is' dan kun je vaak nog alle foto's per mail toesturen.

En ja, als een opdracht afgekeurd wordt en je bent het er niet mee eens: kijk eerst je eigen foto's na, dan kun je meteen aangeven: zie foto 6 derde plank van boven. Altijd je foto's bewaren tot alles goedgekeurd is.
pi_184961323
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:52 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
Dit is mij ook wel eens gebeurd ja. Dan vergat ik de tijd en had ik nog maar 2 minuten om de opdracht in te sturen. Als er dan veel foto's bij zitten duurt het echt fkn lang voordat hij de opdracht verstuurd en ben je ondertussen al te laat. Ik wachtte dan een half uur en dan kon ik de opdracht weer insturen. Gelukkig is me dit niet heel vaak gebeurd.
pi_184963511
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:54 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Shift heeft vaak net iets minder “deadline” dan andere opdrachten en laat zich iets gemakkelijker door de week schuiven. Is het bijvoorbeeld heel erg druk, dan is het niet handig om dat “erger” te maken door ook Shift beschikbaar te maken.

Het gereed maken van een Shift kost ook even wat tijd.. en ook hier geldt weer dat deadline verhaal. Veel opdrachten zien we aankomen en staan lang van te voren al klaar in de app, wel al dan niet zichtbaar voor Roamlers. Sommige dingen komen last-minute binnen.
ok thanks. ik dacht misschien zit er nog een soort van logica in, maar niet dus :P
pi_184972170
Lol, aardig veel voedselopdrachten gedaan. 110 euro bonus ontvangen
  dinsdag 12 februari 2019 @ 14:39:33 #64
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184972854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:01 schreef eenjongen... het volgende:
Lol, aardig veel voedselopdrachten gedaan. 110 euro bonus ontvangen
lekker, kom zelf op 105 euro
pi_184974162
Yes!! Opdracht van de Jumbo goedgekeurd! 1 foutje!

Nu nog even wachten op goedkeuren van mijn 15 shifts...

Die voedselopdracht van SS toch? Loopt lekker op die bonussen!
pi_184975266
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:55 schreef Mandies het volgende:
Yes!! Opdracht van de Jumbo goedgekeurd! 1 foutje!

Nu nog even wachten op goedkeuren van mijn 15 shifts...

Die voedselopdracht van SS toch? Loopt lekker op die bonussen!
Ik wacht ook nog op de goedkeuring van 27 shifts...😁
pi_184975826
Als jullie die voedsel opdrachten hadden laten staan kwam je zonder die 'enorme bonus' op dat bedrag. Ik heb er nog veel gedaan voor 4 euro per stuk dat loont.
pi_184976160
Ik kom aan het bescheiden bedrag van ¤10 bonus.

Eerder vandaag werd ik 'ontmaskerd' bij de kruidvat. De filiaalmanager vroeg letterlijk of ik van ss was.
Het was opgevallen dat ik vaker foto's kwam nemen en bijna nooit wat koop.... 😑
pi_184977444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik kom aan het bescheiden bedrag van ¤10 bonus.

Eerder vandaag werd ik 'ontmaskerd' bij de kruidvat. De filiaalmanager vroeg letterlijk of ik van ss was.
Het was opgevallen dat ik vaker foto's kwam nemen en bijna nooit wat koop.... 😑
Was het verder niet erg, ben je niet weg gestuurd?

Kun je voortaan daar gewoon opvallend fotos maken, ook handig.
pi_184977784
Waarom duren die shifts nakijken zo lang joh
pi_184978030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:39 schreef Bwienet het volgende:
Waarom duren die shifts nakijken zo lang joh
Omdat die altijd de laatste prioriteit hebben.
pi_184978056
De gespreck checks staan inmiddels op ¤50 maar er zijn er volgens mij niet meer dan 3 in heel NL.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:39:25 #73
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184979111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik kom aan het bescheiden bedrag van ¤10 bonus.

Eerder vandaag werd ik 'ontmaskerd' bij de kruidvat. De filiaalmanager vroeg letterlijk of ik van ss was.
Het was opgevallen dat ik vaker foto's kwam nemen en bijna nooit wat koop.... 😑
En wat zei je?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:45:29 #74
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184979240
Maar snel even de klei opdracht doen bij Intertoys voordat alle winkels gesloten zijn...
pi_184980115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:39 schreef b-engel het volgende:

[..]

En wat zei je?
Hard weggerend uiteraard
Aangegeven dat dat inderdaad zo was, ontkennen had natuurlijk niet zovee zin.

@Genza, het was geen probleem. Hij dacht het al even omdat hij me eerder foto's had zien maken en liet me daarom mijn gang gaan. Want normaal zou foto's maken niet mogen.
pi_184981146
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:12 schreef Smartroam het volgende:
Als jullie die voedsel opdrachten hadden laten staan kwam je zonder die 'enorme bonus' op dat bedrag. Ik heb er nog veel gedaan voor 4 euro per stuk dat loont.
Want jij weet voor hoeveel ik ze gedaan heb? Ik heb er ook veel voor 3 en 4 euro gedaan.
pi_184982976
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Hard weggerend uiteraard
Aangegeven dat dat inderdaad zo was, ontkennen had natuurlijk niet zovee zin.

@:Genza, het was geen probleem. Hij dacht het al even omdat hij me eerder foto's had zien maken en liet me daarom mijn gang gaan. Want normaal zou foto's maken niet mogen.
Ik heb dat ooit een keer meegemaakt bij de Praxis, toen net ik dit nog niet. Maakte ik een foto van artikel, werd er gezegd mag niet. Zou het inderdaad niet mogen....?
pi_184983005
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Mandies het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit een keer meegemaakt bij de Praxis, toen net ik dit nog niet. Maakte ik een foto van artikel, werd er gezegd mag niet. Zou het inderdaad niet mogen....?
De huisregels staan bij veel suoermarkten op een bordje bij de ingang of op het raam. Daar staat vaak op dat het verboden is.
pi_184983300
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:07 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Want jij weet voor hoeveel ik ze gedaan heb? Ik heb er ook veel voor 3 en 4 euro gedaan.
/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2019 22:32:58 ]
  dinsdag 12 februari 2019 @ 22:31:32 #80
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184983342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:12 schreef Smartroam het volgende:
Als jullie die voedsel opdrachten hadden laten staan kwam je zonder die 'enorme bonus' op dat bedrag. Ik heb er nog veel gedaan voor 4 euro per stuk dat loont.
Heb ze zelfs voor 5 euro gedaan. Had ik toch in een paar uur 60 per uur en dan kwam de bonus er nog bij over die opdrachten.
pi_184983366
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Heb ze zelfs voor 5 euro gedaan. Had ik toch in een paar uur 60 per uur en dan kwam de bonus er nog bij over die opdrachten.
Coop zeker? Vijf euro is echt wel lekker. Ik neem mijn opmerking terug!
pi_184983415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:30 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik heb het goed in de gaten gehouden. Het stond een avond op 4 euro. Maar lekker hoor, centjes!
Dan heb je het matig in de gaten gehouden. Ja ik ben begonnen toen die op 1.50 stond, maar ik heb gewoon een full time baan dus zoveel heb ik er niet kunnen doen. Toevallig was ik vrij op de dag dat ze 3 euro waren en heb ik de zaterdag dat ze 2 euro werden er veel gedaan. Maar ik heb ze ook nog voor 5 euro gedaan.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 22:35:29 #83
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184983443
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:32 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Coop zeker? Vijf euro is echt wel lekker. Ik neem mijn opmerking terug!
Yep en daar was zat te doen.
pi_184983855
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:35 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Yep en daar was zat te doen.
Erg lekker! Lekker bezig!
pi_184997910
1 shift gedaan 2 dagen geleden en gewoon nog steeds niet nagekeken 🙄 1!

Edit; 5 minuten later wordt ie goedgekeurd. dit is een beetje eng _O-

[ Bericht 53% gewijzigd door loezzzje op 13-02-2019 19:34:50 ]
pi_184998064
Ik heb er 8 gedaan 2 dagen geleden en ook nog niet nagekeken
pi_184998151
Even over 5 minuten kijken of die van mij ook wordt nagekeken 😂
pi_184998358
Bij mij staan er ook nog steeds 11 shifts open van 2 dagen geleden.
pi_184998526
Inmiddels zijn er 2 nagekeken 😂
pi_185008126
Geldautomaat check is gestegen naar tientje. Heb ik ff mazzel dat ik nog geen tijd heb gehad ervoor!
pi_185009671
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 09:01 schreef Mandies het volgende:
Geldautomaat check is gestegen naar tientje. Heb ik ff mazzel dat ik nog geen tijd heb gehad ervoor!
Ik vind 'm nog niet erg hard gestegen, check staat al een tijdje in de app.
pi_185010096
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:58 schreef Djjonesy999 het volgende:
Ik ben al een hele tijd aan het meelezen hier en wou nu toch even reageren.

De vriezer opdracht van de Jumbo vindt ik reuze meevallen lijkt op de categorieën checks vind ik.

Je maakt eerst van alle staande meters een foto en beantwoord daarna hoeveel plank ruimte bepaalde categorieën innemen daarna een paar vragen over een aantal producten, idd als je ziet dat ze er niet goed opstaan ff terug en een nieuwe foto maken duurt al met al niet meer dan 10 min.

Verder zijn mijn ervaringen met roamler zeer goed, als er al een opdracht wordt afgekeurd is dat vaak dat ik of niet goed gelezen heb of over een product heen heb gekeken.

Mijn ervaringen met smartspotter zijn veel minder er wordt vaker om een vage reden afgekeurd en als je er dan wat van zegt duurt het lang voordat je antwoord krijgt.
Vandaag de opdracht gedaan en ben 25 minuten bezig geweest. Vooral die liggende vriesbakken zijn lastig op de foto te zetten.

Check is na een paar keer doen wel makkelijker denk ik, maar blij dat ik 'm niet voor 3 euro heb gedaan.
pi_185011403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:48 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik vind 'm nog niet erg hard gestegen, check staat al een tijdje in de app.
Klopt, maar toch weer 2 euro meer ;-)
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:38:57 #94
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185011427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 11:16 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Vandaag de opdracht gedaan en ben 25 minuten bezig geweest. Vooral die liggende vriesbakken zijn lastig op de foto te zetten.

Check is na een paar keer doen wel makkelijker denk ik, maar blij dat ik 'm niet voor 3 euro heb gedaan.
Doe je ook de schuif open? Ik vond die namelijk wel meevallen
pi_185012009
Een Jumbo met 25 meter staand en 20 meter liggend daar doe je echt wel wat langer over dan 10 minuten
  donderdag 14 februari 2019 @ 14:34:47 #96
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185013265
Doen jullie wel eens de Aldi-opdrachten van MV? In vraag 1 moet je een cijfer geven en in vraag 2 die toelichten in 7 volledige zinnen. Ik heb vaak moeite om 7 zinnen te verzinnen...
pi_185013863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:38 schreef b-engel het volgende:

[..]

Doe je ook de schuif open? Ik vond die namelijk wel meevallen
Ja, dat heb ik gedaan :)
pi_185015426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:34 schreef b-engel het volgende:
Doen jullie wel eens de Aldi-opdrachten van MV? In vraag 1 moet je een cijfer geven en in vraag 2 die toelichten in 7 volledige zinnen. Ik heb vaak moeite om 7 zinnen te verzinnen...
Ik heb hem van de week nog gedaan. Ik vind het niet heel lastig. Ik lul meestal gewoon een eind weg aan wat ik goed of slecht vond aan het bezoek ;) En ik maak korte zinnen, dan kom je ook snel aan 7 zinnen.
pi_185054716
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:16 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik ook:) Gratis xp en ben bijna een level hoger
En ben jij weer door? Ik wel :)
pi_185060352
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Miek95 het volgende:

[..]

En ben jij weer door? Ik wel :)
Jazeker:) en daardoor level 10 geworden:)
pi_185063022
Geen shifts :(
pi_185063267
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 13:00 schreef Bwienet het volgende:
Geen shifts :(
Nog niet idd, maar het is nog maar net 1 uur geweest. Kan nog komen.
pi_185065749
Iemand de match check in winkels gedaan? ¤1,25 lijkt me karig maar ga hem zo maar eens uitproberen
pi_185069286
Ik wil mij graag aanmelden, kan iemand mij een invite sturen? Naar België verhuizen is helaas geen optie... :’)
Fingerspitzgefühl
  One tough cookie zondag 17 februari 2019 @ 18:56:16 #105
169210 liesje1979
pi_185069467
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
Zie DM.
Gereageerd! :)
Fingerspitzgefühl
pi_185075779
Nog 125xp en dan zit ik eindelijk ook in level 10 _O-
pi_185080306
Weekendje zonder shifts. Ook eens wat anders
pi_185096786
Doet iemand die 'smartphone!' Opdracht bij smartspotter welleens? Is die een beetje (snel) te doen? Hij staat inmiddels op ¤20.
pi_185102760
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:02 schreef Bwienet het volgende:
Iemand de match check in winkels gedaan? ¤1,25 lijkt me karig maar ga hem zo maar eens uitproberen
Die product check van Kruidvat voor ¤1.50 is ook echt bizar laag.🤣
pi_185103828
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:19 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die product check van Kruidvat voor ¤1.50 is ook echt bizar laag.🤣
Ben eraan begonnen maar gestopt. Niet de tijd waard. Kruidvat heb ik er nog 2 voor 2.10 gedaan. Werd later 1.80 en nu 1.50. Ook totaal niet waard. Wel gelukje met de energiedrink check. 9¤ en stond voor een dichte tent die verbouwd werd. Werd goedgekeurd met die toelichting.
pi_185104858
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Ben eraan begonnen maar gestopt. Niet de tijd waard. Kruidvat heb ik er nog 2 voor 2.10 gedaan. Werd later 1.80 en nu 1.50. Ook totaal niet waard. Wel gelukje met de energiedrink check. 9¤ en stond voor een dichte tent die verbouwd werd. Werd goedgekeurd met die toelichting.
Aah dan had ik het dus toch goed gezien dat ze die vergoeding nog lager hadden gezet naar ¤1.5 ipv ¤1.80 😂
pi_185104955
Je bent letterlijk (maximaal!) twee minuten bezig met die kruidvat check.
pi_185105758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 14:17 schreef Smartroam het volgende:
Je bent letterlijk (maximaal!) twee minuten bezig met die kruidvat check.
Fijn toch! Lekker doen.
pi_185110185
En de tijd die je ermee kwijt bent om van locatie naar locatie te gaan? Na 5 winkels heb je nog steeds pas 7,50 :P En heel wat benzine minder.
pi_185110217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef loezzzje het volgende:
En de tijd die je ermee kwijt bent om van locatie naar locatie te gaan? Na 5 winkels heb je nog steeds pas 7,50 :P En heel wat benzine minder.
Daarom heb je een fiets ;)
pi_185110551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef loezzzje het volgende:
En de tijd die je ermee kwijt bent om van locatie naar locatie te gaan? Na 5 winkels heb je nog steeds pas 7,50 :P En heel wat benzine minder.
Ik doe alles op de fiets! Maar puur en alleen voor deze check op pad gaan loont inderdaad niet.

Ik heb deze vandaag meegepakt met wat vomar worsten checks en smartphone! Checks etc, dan is het gewoon 'leuk meegenomen'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2019 19:32:16 ]
pi_185112374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Daarom heb je een fiets ;)
dan heb ik het niet meer over benzine maar puur over tijd die je kwijt bent om van locatie naar locatie te gaan. fiets is heel wat minder snel dan de auto ;)
pi_185114452
Morgen hoop ik ff de worsten check te doen, gestegen naar 7 euro en volgens mij twee minuten werk
pi_185116078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dan heb ik het niet meer over benzine maar puur over tijd die je kwijt bent om van locatie naar locatie te gaan. fiets is heel wat minder snel dan de auto ;)
Details,details 😂

Ik heb hem zelf (nog) niet gedaan, maar dat is vaak zo met dat soort opdrachten met lage vergoedingen.
Leuk om te doen als je er toch al moet zijn, maar anders niet.
pi_185120482
Vrij duidelijk wat roamler aan het doen is:

Disndag is een drukke dag waar veel roamler op pad gaan. Wat doen ze? Die dag veel opdrachten verlagen in vergoeding.
pi_185124583
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:57 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Details,details 😂

Ik heb hem zelf (nog) niet gedaan, maar dat is vaak zo met dat soort opdrachten met lage vergoedingen.
Leuk om te doen als je er toch al moet zijn, maar anders niet.
Ja precies dat bedoel ik dus :P Typisch zo’n opdracht die je erbij doet als je boodschappen aan het doen bent. Hij is totaal niet rendabel als je er alleen voor op stap gaat.
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:43:35 #123
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185125003
BeMyEye heeft aantrekkelijke vergoedingen nu! Electronica winkels 24 euro, tulpen 12 etc.
Als je mijn code gebruikt bij het aanmelden, krijgen we allebei 1 euro als je je eerste shop gedaan hebt: 9x91g6

Werkt hetzelfde als R en SS, sterker nog: een van de plantenopdrachten zit nu bij hun.
pi_185125764
Er staat weer een gratis test product bij roamler. Een ontharingsapparaat. Zou dat dezelfde zijn als laatst?
pi_185126388
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:20 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja precies dat bedoel ik dus :P Typisch zo’n opdracht die je erbij doet als je boodschappen aan het doen bent. Hij is totaal niet rendabel als je er alleen voor op stap gaat.
Check is nu 4,50, dat voelt wel naar.
pi_185127692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:02 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Check is nu 4,50, dat voelt wel naar.
Ik zie ze opeens niet meer staan
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:09:06 #127
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_185128641
Zal wel aan mij liggen maar SS heeft niet zo veel opdrachten staan in Apeldoorn....

Gelukkig genoeg werk te doen via enquete sites en communities waar ik Bol.com tegoed voor krijg.
Doen hier meer mensen dit?
Je hebt bijv INSITES daar krijg ik elke maand 50¤ bol.com tegoed en je hoeft alleen maar wat interesses over een bepaald onderwerp in te vullen of ideeen te delen.

Ja tis geen spam hoor want ik kan niemand uitnodigen...
Maar ik heb wel wat sites als er interesse voor is😎
pi_185129178
Ik heb daar wel interesse in!
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:43:39 #129
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_185129370
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Genza het volgende:
Ik heb daar wel interesse in!
Ik heb je een bericht gestuurd.
Als het goed is....
pi_185130096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:09 schreef Spottertje73 het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar SS heeft niet zo veel opdrachten staan in Apeldoorn....

Gelukkig genoeg werk te doen via enquete sites en communities waar ik Bol.com tegoed voor krijg.
Doen hier meer mensen dit?
Je hebt bijv INSITES daar krijg ik elke maand 50¤ bol.com tegoed en je hoeft alleen maar wat interesses over een bepaald onderwerp in te vullen of ideeen te delen.

Ja tis geen spam hoor want ik kan niemand uitnodigen...
Maar ik heb wel wat sites als er interesse voor is😎
Interesse!
  One tough cookie woensdag 20 februari 2019 @ 18:29:10 #131
169210 liesje1979
pi_185130289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Genza het volgende:
Ik heb daar wel interesse in!
  woensdag 20 februari 2019 @ 18:40:28 #132
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185130464
Deed ik vroeger ja! Wil ik ook wel weer es doen! (ik had toen maar 10 euro per 3 maanden ofzo?)
Kun je mij ook de link sturen?
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:20:04 #133
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_185134450
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 18:40 schreef b-engel het volgende:
Deed ik vroeger ja! Wil ik ook wel weer es doen! (ik had toen maar 10 euro per 3 maanden ofzo?)
Kun je mij ook de link sturen?
Check deze sites dan.

Waardevollemening.nl . Elke maand 10¤ bol.com
Toluna.com . Elke maand 15¤ bol.com
Mobrog.com . 10 tot 15¤ paypal
Opinieland.nl . Elke tweede maand 10¤ bol.com
Opiniemeters.nl . Elke twee weken 12,50¤ opje rekening als je actief lid bent
Globaltestmarket.com . Elke twee weken 5¤ bol.com

Tenminste dat haal ik ongeveer. Maar ik doe dat ook elke dag een uurtje ongeveer.
pi_185136866
Ik zal er ook eens naar kijken. Het enige wat ik doe is euroclix (maar dat werkt rete langzaam) en GFK. Daar heb ik al wel de nodige cadeaubonnen van gehad maar gaat ook niet heel snel. Denk dat ik per 3 maanden een cadeaubon krijg.
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:33:03 #135
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185138021
'Hoe was je algemene ervaring in petto tijdens het uitvoeren van de missie?'

'in petto'? Dit is toch geen Nederlands zo? Ik snap wel wat ze bedoelen, maar dit is toch vreemd?
pi_185140419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:33 schreef b-engel het volgende:
'Hoe was je algemene ervaring in petto tijdens het uitvoeren van de missie?'

'in petto'? Dit is toch geen Nederlands zo? Ik snap wel wat ze bedoelen, maar dit is toch vreemd?
Nee 😂 😂 beetje gek.
pi_185143543
Er zijn ontzettend veel van die 'stations checks' zie ik. ¤2 vergoeding en op de grote stations kan je er zo 20 doen. Hebben jullie er al wat gedaan?
pi_185177375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik zal er ook eens naar kijken. Het enige wat ik doe is euroclix (maar dat werkt rete langzaam) en GFK. Daar heb ik al wel de nodige cadeaubonnen van gehad maar gaat ook niet heel snel. Denk dat ik per 3 maanden een cadeaubon krijg.
Euroclix kun je onderzoeken invullen, dan gaat het wel wat sneller :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 21:03:08 #139
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_185180551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik zal er ook eens naar kijken. Het enige wat ik doe is euroclix (maar dat werkt rete langzaam) en GFK. Daar heb ik al wel de nodige cadeaubonnen van gehad maar gaat ook niet heel snel. Denk dat ik per 3 maanden een cadeaubon krijg.
Gfk was ik vergeten idd.
Daar doe ik clicken met boodschappen en dat VPN
Elke maand sowieso 10¤ bol.com
pi_185182117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:17 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Euroclix kun je onderzoeken invullen, dan gaat het wel wat sneller :)
Ik heb best vaak dat ik buiten de doelgroep val :{
pi_185185517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:17 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Euroclix kun je onderzoeken invullen, dan gaat het wel wat sneller :)
Creditcard van euroclix maakt het ook leuk. Betaal super veel met mijn creditcard en natuurlijk alle bestellingen via internet eerst ff via Euroclix
pi_185188267
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 23:46 schreef Mandies het volgende:

[..]

Creditcard van euroclix maakt het ook leuk. Betaal super veel met mijn creditcard en natuurlijk alle bestellingen via internet eerst ff via Euroclix
Kan je niet net zo goed cashbackxl gebruiken dan? Je krijgt van hun 0,5%. Linken zei je ook door? Of ga jij naar bijvoorbeeld zalando, voltooid de betaling en krijgt standaard 0,5 korting? Of zoek je op euroclix naar zalando, linkt door en plaatst je order?
pi_185192982
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:21 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Kan je niet net zo goed cashbackxl gebruiken dan? Je krijgt van hun 0,5%. Linken zei je ook door? Of ga jij naar bijvoorbeeld zalando, voltooid de betaling en krijgt standaard 0,5 korting? Of zoek je op euroclix naar zalando, linkt door en plaatst je order?
Cashback xl ook lid. Moet ik mij eens verdiepe wat verder. Goeie! Ben zo gewend aan euroclix. Ik heb euroclix op de achtergrond draaien, als ik kom op een website waar je clix kunt verdienen staat het logo er. Het is ook mogelijk om via de site door te klikken. Je krijgt x clix per euro bv
pi_185193701
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:06 schreef Mandies het volgende:

[..]

Cashback xl ook lid. Moet ik mij eens verdiepe wat verder. Goeie! Ben zo gewend aan euroclix. Ik heb euroclix op de achtergrond draaien, als ik kom op een website waar je clix kunt verdienen staat het logo er. Het is ook mogelijk om via de site door te klikken. Je krijgt x clix per euro bv
Ik denk dat cashbackxl meer oplevert dan!
pi_185193864
Ik heb even enquêtes gedaan, maar dat was mij teveel werk.
Euroclicx ging wel lekker toen ik ging gokken op f1 wedstrijden.
Op 1 zondag een keer ¤45 gewonnen aan clicx :D
pi_185199447
Zo redelijk wat shifts gedaan en ik ben eindelijk level 10 _O-
pi_185201352
Weer door bij de wie is de mol race :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Miek95 op 23-02-2019 22:21:24 ]
pi_185209667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:39 schreef Miek95 het volgende:
Weer door bij de wie is de mol race :D
Gefeliciteerd! Ik ben er uit...
pi_185210400
Ik ben een dagje in Utrecht en zag toevallig een opdracht hier in de buurt. Over rijksgebouwen. Meteen gedaan en ook al goedgekeurd!
pi_185210799
shifts worden ook snel goedgekeurd dit weekend. gister binnen 6 minuten 5 shifts goedgekeurd. en gisteravond nog 5 gedaan, die zijn ook vanochtend goedgekeurd.
pi_185211706
Ja mijn shifts van gisteren en vannacht zijn ook al goedgekeurd
pi_185220664
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik denk dat cashbackxl meer oplevert dan!
Ik ga van de week even gluren! Thx voor de tip. Zou lekker zijn nog meer.. al is euroclix nu ook niet verkeerd. Heb verleden jaar nog 325 euro laten uit betalen.
pi_185223632
Lekker shift weekendje gehad (als vanouds). 13 ice tea, 10 wasmiddel, 5 luier & net nog 8 etos mond shifts gedaan maar die waren helaas daarna alweer vol.
pi_185224543
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Lekker shift weekendje gehad (als vanouds). 13 ice tea, 10 wasmiddel, 5 luier & net nog 8 etos mond shifts gedaan maar die waren helaas daarna alweer vol.
Hopen dat ze allemaal worden goed gekeurd!
pi_185224709
Er is hier ook een topic over het invullen van enquetes: GC / Online Enquetebureau's #16
Spoilers!
pi_185224732
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef Genza het volgende:

[..]

Hopen dat ze allemaal worden goed gekeurd!
alleen de mond shifts moeten nog gekeurd worden. rest is allemaal goedgekeurd op 1 na. jammer dat je achteraf niet kunt zien wat de fout was, achja...
pi_185238130
Beter kijken ze vandaag ook de shifts een beetje snel na.
pi_185239811
Bij mij is alles nu nagekeken.
pi_185241007
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij is alles nu nagekeken.
Dan zijn dat zeker shifts die je dit weekend hebt gedaan? Shifts die ik vandaag heb gedaan zijn bij mij nog niet nagekeken.
pi_185241139
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:54 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dan zijn dat zeker shifts die je dit weekend hebt gedaan? Shifts die ik vandaag heb gedaan zijn bij mij nog niet nagekeken.
Bij mij wel, alleen die van vanavond nog niet.
pi_185243614
gisteravond ja. vandaag heb ik er nog geen gedaan. misschien dat ik er zo nog wat doe. als er nog iets fatsoenlijks over is ;)
pi_185245637
De shifts soep, oosters, maaltijdoplossingen, deodorant en bad en douche moet je ze niet gunnen voor ¤2. Ze zijn hels en normaal staan die op minimaal ¤3.
pi_185245864
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 23:22 schreef babbelaar92 het volgende:
De shifts soep, oosters, maaltijdoplossingen, deodorant en bad en douche moet je ze niet gunnen voor ¤2. Ze zijn hels en normaal staan die op minimaal ¤3.
nee joh, die zou ik nog niet doen voor 5 euro. wat een hel is dat zeg.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:25:22 #164
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_185250273
Zo de voorlopige aanslag inkomstenbelasting 2019 ook maar weer betaald 😮
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:26:56 #165
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_185250296
En natuurlijk ook de voorlopige aanslag zorgverzekeringswet 2019
pi_185250691
Doen jullie liever Roamler of smartspotter?
pi_185251442
Ik heb al maanden geen SS meer gedaan omdat ik bijna niet meer de deur uitga voor opdrachten. Ik vond roamler altijd wel fijner.
pi_185252015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:55 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie liever Roamler of smartspotter?
Liever Roamler vanwege een paar punten.
- Communicatie vind ik prettiger, je hebt binnen een paar minuten meestal al contact. Ook is het persoonlijker
- Ik heb add, en de opmaak van roamler geeft meer rust in mijn hoofd. Bij ss zie je gelijk alle vragen, bij mij heeft dat als effect dat ik alles maar vluchtig scan en daardoor sneller fouten maakt.
- sowieso werkt de app fijner.

Wat ik wel fijner vind aan ss is dat je gelijk kan zien waar je foto's van moet maken. Bij roamler loop je de eerste keer bij een opdracht sneller heen en weer.


Ik ben benieuwd wat de schade is als ik vrijdag aangifte kan doen.


Hoe regelen jullie je uitbetalingen.
Doe je dat bij een x bedrag,of wekelijks/maandelijks, of zodra het kan?
pi_185259303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Liever Roamler vanwege een paar punten.
- Communicatie vind ik prettiger, je hebt binnen een paar minuten meestal al contact. Ook is het persoonlijker
- Ik heb add, en de opmaak van roamler geeft meer rust in mijn hoofd. Bij ss zie je gelijk alle vragen, bij mij heeft dat als effect dat ik alles maar vluchtig scan en daardoor sneller fouten maakt.
- sowieso werkt de app fijner.

Wat ik wel fijner vind aan ss is dat je gelijk kan zien waar je foto's van moet maken. Bij roamler loop je de eerste keer bij een opdracht sneller heen en weer.


Ik ben benieuwd wat de schade is als ik vrijdag aangifte kan doen.


Hoe regelen jullie je uitbetalingen.
Doe je dat bij een x bedrag,of wekelijks/maandelijks, of zodra het kan?
Als ik denk dat er voorlopig niks bij komt dan laat ik het uitbetalen. Nu zit ik dus op 86 euro en wil eigenlijk naar 100. Ik zit nog ff te twijfelen of ik nog 7 shifts doe voor ik het uit laat betalen.
pi_185260349
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:55 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Als ik denk dat er voorlopig niks bij komt dan laat ik het uitbetalen. Nu zit ik dus op 86 euro en wil eigenlijk naar 100. Ik zit nog ff te twijfelen of ik nog 7 shifts doe voor ik het uit laat betalen.
Ik zou nog 7 shifts doen! Puur om dat onrustige gevoel weg te krijgen! 😂
pi_185260456
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 19:37 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zou nog 7 shifts doen! Puur om dat onrustige gevoel weg te krijgen! 😂
Echt he! 😂 Daarom ben ik nu aan het bedenken welke ik ga doen :P Gister had ik de laatste wasmiddel shifts. Misschien afwas als die er nog is.
pi_185260675
Ik vind roamler fijner. Ze zijn beter bereikbaar, de vergoedingen zijn over het algemeen beter en je kunt op ieder moment uitbetalen.
pi_185261762
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Liever Roamler vanwege een paar punten.
- Communicatie vind ik prettiger, je hebt binnen een paar minuten meestal al contact. Ook is het persoonlijker
- Ik heb add, en de opmaak van roamler geeft meer rust in mijn hoofd. Bij ss zie je gelijk alle vragen, bij mij heeft dat als effect dat ik alles maar vluchtig scan en daardoor sneller fouten maakt.
- sowieso werkt de app fijner.

Wat ik wel fijner vind aan ss is dat je gelijk kan zien waar je foto's van moet maken. Bij roamler loop je de eerste keer bij een opdracht sneller heen en weer.


Ik ben benieuwd wat de schade is als ik vrijdag aangifte kan doen.


Hoe regelen jullie je uitbetalingen.
Doe je dat bij een x bedrag,of wekelijks/maandelijks, of zodra het kan?
Ik laat zowel ss als roamler eens per maand uitbetalen. Overzichtelijk voor mijn administratie.
pi_185261926
Nieuwe ah actiekoppen komt morgen weer live.

Nu ook nog alle mandjes en tafels + specifieker aangeven wat op de koppen staat voor 2 euro. Tsjoh.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2019 20:32:26 ]
pi_185262031
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:32 schreef Smartroam het volgende:
Nieuwe ah actiekoppen komt morgen weer live.

Nu ook nog alle mandjes en tafels + specifieker aangeven wat op de koppen staat voor 2 euro. Tsjoh.
Auch, dat is dus niet meer snel in 3 min gedaan.


Ik zag vandaag iemand op fb voorbij komen die haar via roamler 'aangeschafte' paté probeerde te verkopen.
Dat vind ik wel zo triest.
pi_185262073
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:36 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Auch, dat is dus niet meer snel in 3 min gedaan.


Ik zag vandaag iemand op fb voorbij komen die haar via roamler 'aangeschafte' paté probeerde te verkopen.
Dat vind ik wel zo triest.
Precies! Voor 4 euro wel acceptabel, vind jij dat ook?

@paté, opzich wel slim eigenlijk. Al heb ik zelf alles aan de voedselbank gegeven. Maar als je niet veel centjes hebt is verkopen een optie haah
pi_185262260
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:39 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Precies! Voor 4 euro wel acceptabel, vind jij dat ook?

@:paté, opzich wel slim eigenlijk. Al heb ik zelf alles aan de voedselbank gegeven. Maar als je niet veel centjes hebt is verkopen een optie haah
Ze heeft ze een halfjaar geleden op marktplaats en facebook aangeboden en raakt ze dus (gelukkig) niet kwijt. Ik vind het wat flauw, je krijgt al geld voor de opdracht en dan ook nog verkopen.
pi_185263008
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 23:22 schreef babbelaar92 het volgende:
De shifts soep, oosters, maaltijdoplossingen, deodorant en bad en douche moet je ze niet gunnen voor ¤2. Ze zijn hels en normaal staan die op minimaal ¤3.
Ook de bier shift is niet te doen. Half uur mee bezig geweest :r
pi_185269436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:48 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ze heeft ze een halfjaar geleden op marktplaats en facebook aangeboden en raakt ze dus (gelukkig) niet kwijt. Ik vind het wat flauw, je krijgt al geld voor de opdracht en dan ook nog verkopen.
Erg hoor hahahaah.
pi_185292337
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:55 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie liever Roamler of smartspotter?
Beide hebben voor en nadelen. Ik denk dat de vergoedingen redelijk gelijk zijn. De app is net wat je voorkeur is. Roamler is beter bereikbaar, maar dat wil zeker niet zeggen dat ze je gelijk geven als je dat hebt. Bij Smartspotter heb ik daar nog nooit last van gehad als ik mailde. Dat vind ik soms best kwalijk van Roamler. Maar dat ligt dan ook vaak aan degene met wie je praat denk ik.
pi_185297658
Heeft iemand de bakken opdracht al gedaan?
Volgens mij lijkt hij nogal op de voedsel opdracht, maar dan zonder bonus.
pi_185301982
Heel goed medeshifters! Die laatste 4 shifts niet doen voor ¤2. Ze gaan vanzelf wel omhoog. Lekker teamwork haha😉
pi_185318087
Heeft iemand hier toevallig ook een Samsung S8? Ik heb sinds een tijdje deze smartphone, maar wat ik ook probeer, ik ontvang geen enkele notificatie meer van Roamler.
pi_185322322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:35 schreef krayn het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ook een Samsung S8? Ik heb sinds een tijdje deze smartphone, maar wat ik ook probeer, ik ontvang geen enkele notificatie meer van Roamler.
Ik heb geen samsung S8, maar krijg maar heel af en toe de notificaties van Roamler...
  vrijdag 1 maart 2019 @ 22:07:44 #185
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_185330362
Vandaag een level 25 Roamler 😃
pi_185335790
Weet iemand na hoeveel tijd de geldautomaatchecks vorige keer duurder werden?
pi_185340706
Lekker wat van die update opdrachten gedaan.
pi_185341901
Pfoe, door die vernieuwde actieplekken check moest ik maar liefs 17 extra foto's nemen bij mijn lokale ah.
Voorheen waren het zo'n 12-14 foto's.
Qua tijd is ¤5 niet onredelijk, maar gezien de weinige moeite die ik eerder moest doen is dit wel zuur.
pi_185342870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Prh01 het volgende:
Lekker wat van die update opdrachten gedaan.
Zijn ze goed te doen?
pi_185348052
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 08:09 schreef eenjongen... het volgende:
Weet iemand na hoeveel tijd de geldautomaatchecks vorige keer duurder werden?
Duurde volgens mij 1,5 - 2 weken voordat ze verhoogd werden.
pi_185349397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 18:27 schreef babbelaar92 het volgende:
Heel goed medeshifters! Die laatste 4 shifts niet doen voor ¤2. Ze gaan vanzelf wel omhoog. Lekker teamwork haha😉
Helaas, er staan er nu nog maar 2. En is nog steeds ¤2
pi_185350516
Ja heel simpel. Wel geluk dat bijna alles up to date was. Anders wachten tot hij ge-update is.
pi_185358399
Voor iedereen die het (net) niet redde tot de finale bij Roamlers' Wie is de Mol-afvalrace kan je nu opnieuw een poging wagen :+
pi_185364118
Ik weet dat er al heel veel over geschreven is, maar zie ven door de bomen het bos niet meer.

Aangifte staat voor de deur, maar kom er even niet uit hoe in te vullen.
Ik heb alles bijgehouden, uitgaven, km's, parkeren etc.

Vul ik de bedragen in inclusief de vergoede artikelen, aankopen? Of exclusief?

Ik kom nu een bedrag wat ik aan belasting moet betalen dat ik denk..nou..hou er geen fluit aan over :-(
pi_185364426
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef Mandies het volgende:
Ik weet dat er al heel veel over geschreven is, maar zie ven door de bomen het bos niet meer.

Aangifte staat voor de deur, maar kom er even niet uit hoe in te vullen.
Ik heb alles bijgehouden, uitgaven, km's, parkeren etc.

Vul ik de bedragen in inclusief de vergoede artikelen, aankopen? Of exclusief?

Ik kom nu een bedrag wat ik aan belasting moet betalen dat ik denk..nou..hou er geen fluit aan over :-(
Iedereen hier zegt wat anders dus ik zou het gewoon bij de belastingdienst zelf vragen.
pi_185364480
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 15:47 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Iedereen hier zegt wat anders dus ik zou het gewoon bij de belastingdienst zelf vragen.
Dat is qua wel of niet zelfstandige zijn toch? Maar ben benieuwd naar de mensen die al jaren bv roamler zijn en het zelf opgeven bij overige inkomsten/werkzaamheden.
  zondag 3 maart 2019 @ 16:44:57 #197
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185365393
Volgens de belastingdienst zit in de 19 cent km vergoeding ook de parkeerkosten.
Ik zet de uitgaven tegenover de inkomsten, oftewel: Argeta levert per saldo dan ongeveer 2 euro op.

Ik heb het vorig jaar opgegeven bij overige en nu als ZZP-er.
pi_185365945
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:44 schreef b-engel het volgende:
Volgens de belastingdienst zit in de 19 cent km vergoeding ook de parkeerkosten.
Ik zet de uitgaven tegenover de inkomsten, oftewel: Argeta levert per saldo dan ongeveer 2 euro op.

Ik heb het vorig jaar opgegeven bij overige en nu als ZZP-er.
Ben je officieel een zzp'er als je Roamler doet?
pi_185367224
Als je alle kosten berekend kun je wel op ¤ 0,- uitkomen. Van Huis naar opdracht met de auto. En dan per stuk. Heb je al een post ¤1500,- je koopt elke week wat eten en drinken toch?
pi_185367452
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 15:47 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Iedereen hier zegt wat anders dus ik zou het gewoon bij de belastingdienst zelf vragen.
Ik zou dit advies nemen. ;)
pi_185367654
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:22 schreef Prh01 het volgende:
Als je alle kosten berekend kun je wel op ¤ 0,- uitkomen. Van Huis naar opdracht met de auto. En dan per stuk. Heb je al een post ¤1500,- je koopt elke week wat eten en drinken toch?
En dan krijg je controle en dan ben je zwaar de lul, nee bedankt.

Je kan de belastingdienst gratis bellen, dus daar heb ik al een paar keer goed gebruik van gemaakt.
Ik krijg het idee dat ze het in sommige gevallen zelf ook niet helemaal weten.
Dus ik zorg ook dat ik dingen als bonnen voor gemaakte kosten gedigitaliseerd heb. Mocht er dan toch iets fout gaan, dan is mijn administratie in elk geval op orde.
pi_185368642
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef Mandies het volgende:
Ik weet dat er al heel veel over geschreven is, maar zie ven door de bomen het bos niet meer.

Aangifte staat voor de deur, maar kom er even niet uit hoe in te vullen.
Ik heb alles bijgehouden, uitgaven, km's, parkeren etc.

Vul ik de bedragen in inclusief de vergoede artikelen, aankopen? Of exclusief?

Ik kom nu een bedrag wat ik aan belasting moet betalen dat ik denk..nou..hou er geen fluit aan over :-(
welkom bij de belastingdienst ;) dit is helaas heel vaak het geval.
pi_185368933
Ik heb nu inderdaad meerdere dingen gelezen bij de belasting dienst, maar wordt niet veel wijzer...

Ik ga morgen wel even bellen, maar betreft mijn vraag welke kosten voer je in? is dat inclusief aankopen of al exclusief? Of geeft niemand het op hier? :P dat kan natuurlijk ook haha
pi_185369475
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:51 schreef Mandies het volgende:
Ik heb nu inderdaad meerdere dingen gelezen bij de belasting dienst, maar wordt niet veel wijzer...

Ik ga morgen wel even bellen, maar betreft mijn vraag welke kosten voer je in? is dat inclusief aankopen of al exclusief? Of geeft niemand het op hier? :P dat kan natuurlijk ook haha
Ik doe bijna alleen maar shifts dus reiskosten en aankopen hoef ik niet in te vullen. Ik denk trouwens ook dat de meerderheid van alle roamlers het niet opgeeft al zal dat hier natuurlijk niet worden toegegeven.
  zondag 3 maart 2019 @ 20:21:37 #206
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185369625
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ben je officieel een zzp'er als je Roamler doet?
Nee. Tenminste, als ZZP heb je meerdere regels waar je je aan moet houden, o.a. minimaal 2 opdrachtgevers.
  zondag 3 maart 2019 @ 20:22:40 #207
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185369641
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:22 schreef Prh01 het volgende:
Als je alle kosten berekend kun je wel op ¤ 0,- uitkomen. Van Huis naar opdracht met de auto. En dan per stuk. Heb je al een post ¤1500,- je koopt elke week wat eten en drinken toch?
Dus als jij naar stad B gaat vanaf A en je doet daar 6 opdrachten, tel je 6x dezelfde reiskosten? Omdat je zegt 'per stuk'?
pi_185369656
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee. Tenminste, als ZZP heb je meerdere regels waar je je aan moet houden, o.a. minimaal 2 opdrachtgevers.
Toch ook die urennorm? Of dat niet?
pi_185370055
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:22 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dus als jij naar stad B gaat vanaf A en je doet daar 6 opdrachten, tel je 6x dezelfde reiskosten? Omdat je zegt 'per stuk'?
Ja. Wie zegt dat je daadwerkelijk een rondje hebt gemaakt dan? Maak er gewoon wat moois van. Alsof de belasting dienst gaat uitzoeken welke route jij hebt gereden.

Als elke smartspotter / Roamler netjes zijn aangifte zou doen, en dus zien dat het netto beetje tegenvalt, dan blijven er weinig mensen over.
  zondag 3 maart 2019 @ 21:45:03 #210
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185371610
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:23 schreef Mandies het volgende:

[..]

Toch ook die urennorm? Of dat niet?
De urennorm heeft vooral met aftrekposten te maken.
  zondag 3 maart 2019 @ 21:45:51 #211
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185371626
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ja. Wie zegt dat je daadwerkelijk een rondje hebt gemaakt dan? Maak er gewoon wat moois van. Alsof de belasting dienst gaat uitzoeken welke route jij hebt gereden.

Als elke smartspotter / Roamler netjes zijn aangifte zou doen, en dus zien dat het netto beetje tegenvalt, dan blijven er weinig mensen over.
Alsof de belastingdienst denkt dat jij voor 2 euro 50 km gaat rijden, right
pi_185373735
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ja. Wie zegt dat je daadwerkelijk een rondje hebt gemaakt dan? Maak er gewoon wat moois van. Alsof de belasting dienst gaat uitzoeken welke route jij hebt gereden.

Als elke smartspotter / Roamler netjes zijn aangifte zou doen, en dus zien dat het netto beetje tegenvalt, dan blijven er weinig mensen over.
Ik ben student en dit is naast m'n vakantiebaantje in de zomervakantie m'n enige inkomen, dus ik kan alles houden. (Ik blijf onder de ¤6k per jaar) maar als je hiernaast nog een normaal inkomen hebt houd je inderdaad erg weinig over.
pi_185378732
1 Iedereen die opzettelijk zijn belastingaangifte foutief invult moet zich schamen. Ik hoop dat karma zijn werk doet.

2 Houden jullie elk ritje bij met de kilometeradministratie? Ik heb nu de langere ritten bijgehouden, mqqr doen jullie ook de supermarkt die 2km verder zit?
pi_185379510
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:41 schreef eenjongen... het volgende:
1 Iedereen die opzettelijk zijn belastingaangifte foutief invult moet zich schamen. Ik hoop dat karma zijn werk doet.

2 Houden jullie elk ritje bij met de kilometeradministratie? Ik heb nu de langere ritten bijgehouden, mqqr doen jullie ook de supermarkt die 2km verder zit?
Ik snap ook niet zo goed waarom je dat risico zou lopen.

Qua kilometeradminstratie, ik hou alles bij, dus ook het ritje naar de supermarkt.
Als ik niet speciaal voor een opdracht ergens heen ga maar ik er toevallig toch ben dan doe ik het volgens een km per te verdienen euro.
Mocht ik dus naar een vriendin zijn in een dorp 6 km verderop, dan tel ik hem mee als ik meer dan ¤12,- verdien.

In de praktijk blijkt dat ik op een bedrag van zo'n ¤600 ongeveer ¤40 kan aftrekken aan reiskosten (~200km).
pi_185379935
Mij maakt het weinig uit wat andere doen qua belastingaangifte. Ik neem geen risico en geef het gewoon op, het heeft bij mij gelukkig toch geen gevolgen. De kans dat je gepakt wordt is ergklein als je het niet opgeeft, maar de boete is groot dus ik zou het risico niet nemen.
pi_185380106
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:00 schreef babbelaar92 het volgende:
Mij maakt het weinig uit wat andere doen qua belastingaangifte. Ik neem geen risico en geef het gewoon op, het heeft bij mij gelukkig toch geen gevolgen. De kans dat je gepakt wordt is ergklein als je het niet opgeeft, maar de boete is groot dus ik zou het risico niet nemen.
Belastingdienst ziet je al aankomen. 😂
"Ja, maar op het fok forum zeiden ze dat....."
pi_185380214
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:32 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed waarom je dat risico zou lopen.

Qua kilometeradminstratie, ik hou alles bij, dus ook het ritje naar de supermarkt.
Als ik niet speciaal voor een opdracht ergens heen ga maar ik er toevallig toch ben dan doe ik het volgens een km per te verdienen euro.
Mocht ik dus naar een vriendin zijn in een dorp 6 km verderop, dan tel ik hem mee als ik meer dan ¤12,- verdien.

In de praktijk blijkt dat ik op een bedrag van zo'n ¤600 ongeveer ¤40 kan aftrekken aan reiskosten (~200km).
Hmm ja ik denk dat ik ook maar scherper ga zijn om de korte ritjes. Per stuk is het te verwaarlozen maar na een jaar telt het toch op
pi_185380355
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Belastingdienst ziet je al aankomen. 😂
"Ja, maar op het fok forum zeiden ze dat....."
Echt he. Ik neem qua belasting informatie echt niets aan van iemand op fok. Niet onaardig bedoeld. kijk hoeveel verschillende antwoorden je hier krijgt. 😂
pi_185380630
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:30 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Echt he. Ik neem qua belasting informatie echt niets aan van iemand op fok. Niet onaardig bedoeld. kijk hoeveel verschillende antwoorden je hier krijgt. 😂
Joh, zelfs bij de belastingdienst krijg ik verschillende antwoorden....

Mijn aangifte is net verstuurd.
Dit is mijn enige bron van inkomen, dus er kwam gelukkig uit dat ik alleen de bijdrage zvw hoef te betalen. Ik krijg alleen mijn algemene heffingskorting niet meer uitbetaald, dus tov 2017 krijg ik minder terug.
Ik ben niet ontvreden over wat roamler heeft opgeleverd :)
pi_185380843
[quote]0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:48 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Joh, zelfs bij de belastingdienst krijg ik verschillende antwoorden....


Ok. Ik niet.
pi_185381939
Ik zag net een roamler de geldautomaten check doen. Met oranje hesje en badge om zijn nek. Zo grappig om te zien.
pi_185384987
Ik kwam uit op 16% belasting betalen (ongeveer). Ik snap er helemaal niets meer van. Had 40% achtergehouden dus een mooi voordeeltje.
pi_185389609
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef b-engel het volgende:
[..]

Alsof de belastingdienst denkt dat jij voor 2 euro 50 km gaat rijden, right
Nee de inspecteur verklaart je waarschijnlijk voor gek dat je die opdracht doet voor ¤2,- haha.
pi_185389759
En je kan 0,19 aftrekken maar daar kan je echt niet voor rijden hoor met een beetje redelijke auto.
  maandag 4 maart 2019 @ 20:23:21 #225
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185390396
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:56 schreef Prh01 het volgende:
En je kan 0,19 aftrekken maar daar kan je echt niet voor rijden hoor met een beetje redelijke auto.
Vreemd dat dat dan overal gebruikt wordt, incl belasting. Maar joh, van mij mag je hoor.
  maandag 4 maart 2019 @ 20:53:42 #226
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185391144
Heeft iemand een algemeen mailadres van SS?
pi_185391210
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:53 schreef b-engel het volgende:
Heeft iemand een algemeen mailadres van SS?
Info@smartspotter.com
pi_185392522
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:23 schreef b-engel het volgende:
[..]

Vreemd dat dat dan overal gebruikt wordt, incl belasting. Maar joh, van mij mag je hoor.
Ja dat is wat je maximaal netto mag vergoeden als werkgever daarom. En ook bij je eigen aangifte bij overige inkomsten.

Wat ik probeer te zeggen is dat je zelf meer kosten hebt dan die 0,19 per km.

Als ik een opdracht heb op de weg naar huis dan zijn dat bij mij kilometers voor die opdracht.
pi_185393605
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het misgaan van een uitbetaling via Roamler? Inmiddels een paar weken verder en nog geen cent op de rekening. Volgens de medewerker op de chat moet je maar gewoon geduld hebben, maar dat raakt inmiddels wel op..
pi_185394337
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:11 schreef Shrimp het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het misgaan van een uitbetaling via Roamler? Inmiddels een paar weken verder en nog geen cent op de rekening. Volgens de medewerker op de chat moet je maar gewoon geduld hebben, maar dat raakt inmiddels wel op..
Wat is er gebeurt dan? Ik heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk. Vóór 15:00 uitbetalen op werkdagen is dezelfde dag op je bankrekening. Heb je Abn Amro of bunq dan staat het direct op je rekening. (ook in het weekend)
pi_185394618
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:11 schreef Shrimp het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het misgaan van een uitbetaling via Roamler? Inmiddels een paar weken verder en nog geen cent op de rekening. Volgens de medewerker op de chat moet je maar gewoon geduld hebben, maar dat raakt inmiddels wel op..
Ja. Dan blijft je betaling hangen. Pakken ze eenmaal per maand op. Dus het kan zijn dat je er vier weken p om moet wachten.
pi_185394644
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:53 schreef b-engel het volgende:
Heeft iemand een algemeen mailadres van SS?

Was jij niet toevallig die persoon die de project managers van ss appte?
pi_185394771
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:34 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Wat is er gebeurt dan? Ik heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk. Vóór 15:00 uitbetalen op werkdagen is dezelfde dag op je bankrekening. Heb je Abn Amro of bunq dan staat het direct op je rekening. (ook in het weekend)
Ik heb geen idee, ik kreeg alleen te horen dat er iets was misgegaan met de uitbetaling en dat ik geduld moet hebben. Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt.
pi_185394804
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Smartroam het volgende:
[..]

Ja. Dan blijft je betaling hangen. Pakken ze eenmaal per maand op. Dus het kan zijn dat je er vier weken p om moet wachten.
Bedankt voor je reactie, dan wordt het dus nog een paar weken afwachten. Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Ik kon er verder nergens iets over terug vinden.
pi_185428960
:W

Heb roamler geïnstalleerd en ik wilde net een eerste check doen. Beetje een stomme vraag misschien, maaaar het hele schap was een grote teringzooi met o.a. verkeerde producten. Moet je zoiets melden of is het gewoon jammer? Niet zo'n zin om het zelf te fixen :{w
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_185429608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef Perzephone het volgende:
:W

Heb roamler geïnstalleerd en ik wilde net een eerste check doen. Beetje een stomme vraag misschien, maaaar het hele schap was een grote teringzooi met o.a. verkeerde producten. Moet je zoiets melden of is het gewoon jammer? Niet zo'n zin om het zelf te fixen :{w
Wat voor een check wou je doen?

Als het gaat om iets waarbij je voorraad moet checken moeten de desbetreffende producten bijvoorbeeld wel te zien zijn.
pi_185429724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]

Wat voor een check wou je doen?

Als het gaat om iets waarbij je voorraad moet checken moeten de desbetreffende producten bijvoorbeeld wel te zien zijn.
Thanks voor je reactie! Het is een opdracht waarbij ik foto's van elke meter schap moet maken en wat voorraad moet aangeven van sommige producten. Wat spiegelen is prima te doen natuurlijk, maar zo'n schap opruimen zodat ik goede foto's kan maken vond ik te ongemakkelijk. Maar hopen op andere opdrachten iig :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:34:24 #238
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185437903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]

Thanks voor je reactie! Het is een opdracht waarbij ik foto's van elke meter schap moet maken en wat voorraad moet aangeven van sommige producten. Wat spiegelen is prima te doen natuurlijk, maar zo'n schap opruimen zodat ik goede foto's kan maken vond ik te ongemakkelijk. Maar hopen op andere opdrachten iig :)
Dan begin je meteen met een heftige waar veel dingen fout kunnen gaan. Maar als je deze goed doet, lukt de rest ook zeker!
pi_185465910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]

Je doelt op de thee opdracht denk ik?

Thanks voor je reactie! Het is een opdracht waarbij ik foto's van elke meter schap moet maken en wat voorraad moet aangeven van sommige producten. Wat spiegelen is prima te doen natuurlijk, maar zo'n schap opruimen zodat ik goede foto's kan maken vond ik te ongemakkelijk. Maar hopen op andere opdrachten iig :)
pi_185471192
Ik ben ook net begonnen, leuk!

Zijn er vaste dagen waarop opdrachten online komen? Ik wil wel wat doen maar de enige opdracht is de actiecheck en dat vind ik echt te veel moeite..
  vrijdag 8 maart 2019 @ 10:44:37 #241
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185473256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 08:51 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben ook net begonnen, leuk!

Zijn er vaste dagen waarop opdrachten online komen? Ik wil wel wat doen maar de enige opdracht is de actiecheck en dat vind ik echt te veel moeite..
Het kan zijn dat je nog een laag level hebt, en dat je daarom nog niet alles ziet.
pi_185477936
Aardig doods in de app de laatste tijd, en hier ook. 😂
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:27:38 #243
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185480613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:54 schreef babbelaar92 het volgende:
Aardig doods in de app de laatste tijd, en hier ook. 😂
Goh, ik heb het best druk gehad deze week en er staat nog genoeg open hier
pi_185480995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef b-engel het volgende:
[..]

Goh, ik heb het best druk gehad deze week en er staat nog genoeg open hier
Tja, dat kan. Hier niet.
pi_185483245
Gisteren en eergisteren 6 van die geldautomaten checks gedaan, best makkelijk!
Kwam mooi uit kon het vandaag allemaal inleveren bij de dierenarts 😪
pi_185486474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 19:52 schreef Mandies het volgende:
Gisteren en eergisteren 6 van die geldautomaten checks gedaan, best makkelijk!
Kwam mooi uit kon het vandaag allemaal inleveren bij de dierenarts 😪
Ik wacht er nog mee tot ze ¤15,- zijn.
pi_185487439
Ze mogen wel weer eens met shifts komen! Hopelijk dit weekend weer.
pi_185488054
Hier staat ook genoeg open maar niks wat ik echt de moeite waard vind.
pi_185491254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 23:15 schreef babbelaar92 het volgende:
Ze mogen wel weer eens met shifts komen! Hopelijk dit weekend weer.
Ik verwacht dit weekend eigenlijk geen shifts. Etos staan nog niet klaar en de AH actieplekken check stond gisteren ook nog in de app.
pi_185491394
Ik heb nog een invite om weg te geven, stuur een pb met je motivatie als je geïnteresseerd bent.
pi_185491648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 22:23 schreef Prh01 het volgende:
[..]

Ik wacht er nog mee tot ze ¤15,- zijn.
Zat ik ook aan te denken, maar ze zaten zo dicht bij mijn huis. Ik zie nu dat er zeker tien opdrachten weg zijn ineens. Denk toch een actieve hesjes drager in de buurt :-(
pi_185493640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 09:35 schreef Mandies het volgende:
[..]

Zat ik ook aan te denken, maar ze zaten zo dicht bij mijn huis. Ik zie nu dat er zeker tien opdrachten weg zijn ineens. Denk toch een actieve hesjes drager in de buurt :-(
Hier ook in 1 klap allemaal weg.
pi_185495273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 08:58 schreef Miek95 het volgende:
[..]

Ik verwacht dit weekend eigenlijk geen shifts. Etos staan nog niet klaar en de AH actieplekken check stond gisteren ook nog in de app.
Er zijn toch wat shifts in de app. 😅

[ Bericht 0% gewijzigd door babbelaar92 op 09-03-2019 13:46:51 (Schrijffout.) ]
pi_185495388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Er zijn toch wat shifts in de app. 😅
Yep, maar weer geen Etos shifts :(
pi_185496119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 13:54 schreef Miek95 het volgende:
[..]

Yep, maar weer geen Etos shifts :(
Inderdaad. En weer een paar waar die vergoeding echt hoger zou moeten dan ¤2.
pi_185499327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:06 schreef Smartroam het volgende:
[..]

Hier ook in 1 klap allemaal weg.
Ik had er zeker 9 staan die interessant waren, ineens binnen een halve dag weg...
of zouden ze nog terug komen? Had leuke route geweest
pi_185504415
Yes :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 59% gewijzigd door Miek95 op 09-03-2019 21:53:39 ]
pi_185506476
Doen jullie weleens die 'Live sport checks'? Ze staan voor morgen op ¤12.5 maar ik zelf vind ze te link en om nou zo'n kroeg te 'verraden' en een boete te gunnen omdat ze eventueel geen fox sport licentie ofzo hebben vind ik nogal wat.
pi_185506526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Miek95 het volgende:
Yes :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!! Gefeliciteerd!
pi_185506621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie weleens die 'Live sport checks'? Ze staan voor morgen op ¤12.5 maar ik zelf vind ze te link en om nou zo'n kroeg te 'verraden' en een boete te gunnen omdat ze eventueel geen fox sport licentie ofzo hebben vind ik nogal wat.
Ik heb een tijdje geleden paar gedaan in de buurt. Een verhage en voetbal vereniging en een tennisvereniging die gestopt was. Twee weken achter elkaar. Bij zo verhage kan het wel redelijk onopvallend.
Er staat er nu nog paar open bij mij, maar ben beetje in dubio om ze te doen...
pi_185506720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie weleens die 'Live sport checks'? Ze staan voor morgen op ¤12.5 maar ik zelf vind ze te link en om nou zo'n kroeg te 'verraden' en een boete te gunnen omdat ze eventueel geen fox sport licentie ofzo hebben vind ik nogal wat.
Gisteren 3 checks gedaan. Ik heb er 2 gedaan bij permanent gesloten locaties, dat wist ik op voorhand al. Lekker makkelijk verdienen dus. En ik heb een zwembadcafé bezocht en daar stonden de tv's uit, ook makkelijk dus.

Ik fietste ook nog langs locaties die wel open waren, maar daar was het zo rustig dat ik ben doorgereden.
pi_185507733
@Mandies @Miek95 Deze check gaat toch om die licentie die die tent moet hebben? Of terwijl, als ze die niet hebben en ik maak foto's van tv's met eredivisie wedstrijden erop hebben ze toch een groot probleem?
pi_185511096
Volgens mij wel ja. Ik vind het eigenlijk hetzelfde principe als geflitst worden. Ik word dan boos dat ik een boete krijg maarja ik heb wel te hard gereden. Zo is dat daar ook. Ze moeten zelf voor die licentie zorgen, hebben ze die niet dan is dat een risico. Snap ik dat ze boos worden als we dat controleren, maarja moeten ze hun zaakjes ook op orde hebben ;)
  zondag 10 maart 2019 @ 01:17:33 #264
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_185511168
Dat is toch met bijna alles wat je voor smartspotter en roamler doet je controleert dingen of ze zich wel aan de gemaakte afspreken houden kwa acties enz, enz. Die data wordt weer vanuit het merk teruggekoppeld naar bv Ahold of Jumbo waarom er bv geen schapkaartje of actieplekken zijn. Het is dus controleren, controleren, en nog eens controleren
pi_185512672
Toch zou ik die 'Live checks' niet doen. Ik heb al vaker gehoord dat die café eigenaren behoorlijk door het lint kunnen gaan als ze het door hebben. Ik moet toch aan m'n veiligheid denken.
pi_185513983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Miek95 het volgende:
Yes :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Stoekem een klein beetje jaloers. So close...:p
pi_185514914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Miek95 het volgende:
Yes :D
.. Wat leuk!! Laat je weten wat je krijgt? Leuk!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!! Laat je weten wat je krijgt? Leuk!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2019 11:28:36 ]
pi_185517845
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 08:41 schreef babbelaar92 het volgende:
Toch zou ik die 'Live checks' niet doen. Ik heb al vaker gehoord dat die café eigenaren behoorlijk door het lint kunnen gaan als ze het door hebben. Ik moet toch aan m'n veiligheid denken.
Ja, ik zou hem ook niet doen idd. Maar vind het wel belachelijk dat ze zo door het lint gaan. Je hebt je maar gewoon aan de regels te houden.
  zondag 10 maart 2019 @ 14:02:00 #269
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185518027
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 13:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]

Ja, ik zou hem ook niet doen idd. Maar vind het wel belachelijk dat ze zo door het lint gaan. Je hebt je maar gewoon aan de regels te houden.
Als jij te hard rijdt, kost het je niet meteen duizenden euro's en heb je niet meteen de agent naast je staan (en die kan ook versterking oproepen, wij dus niet!). Plus: voetbalwedstrijd = drank en testosteron.
En wie zijn wij dan helemaal?

Natuurlijk controleren wij ook voor grote bedrijven, maar daar wordt gekeken naar het totaal en krijgen de winkels hooguit een waarschuwing. Ik kom veel bij dezelfde winkels en heb wel eens gevraagd of ze ooit iets terughoren. Dat is heel erg weinig. Ze maken zich er dus ook niet druk om.
Heel wat anders dan een horecaman die zijn omzet binnen moet halen die dag en heus zelf wel weet dat hij fout zit.
pi_185521458
Gister nog voor ¤45 aan shifts kunnen doen, maar uiteraard nog niets nageken.
pi_185524273
Hier ook nog niet. Had er maar 5 gedaan omdat het niet zo’n fijne shift was. Vanavond maar kijken of er nog iets is.
pi_185526191
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef loezzzje het volgende:
Hier ook nog niet. Had er maar 5 gedaan omdat het niet zo’n fijne shift was. Vanavond maar kijken of er nog iets is.
Een beetje vreemd hoe ze vaak gewoon anderhalve dag geen enkele shift nakijken. Ik vrees trouwens dat die etos shifts doordeweeks gaan komen.
  zondag 10 maart 2019 @ 20:13:17 #273
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185526229
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:11 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Een beetje vreemd hoe ze vaak gewoon anderhalve dag geen enkele shift nakijken. Ik vrees trouwens dat die etos shifts doordeweeks gaan komen.
Andere werkzaamheden? Gewoon een vrije zondag?
pi_185527832
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef loezzzje het volgende:
Hier ook nog niet. Had er maar 5 gedaan omdat het niet zo’n fijne shift was. Vanavond maar kijken of er nog iets is.
Had je gezien dat die pastasaus shift nu ineens op ¤2 staat. Hij begon op ¤3 en daarvoor heb Ik hem ook gedaan. Ik heb er toen een screenshot van gemaakt voor de zekerheid.😂
pi_185528035
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Had je gezien dat die pastasaus shift nu ineens op ¤2 staat. Hij begon op ¤3 en daarvoor heb Ik hem ook gedaan. Ik heb er toen een screenshot van gemaakt voor de zekerheid.😂
Was die goed te doen dan? De enige interessante vond ik de ice tea & afwas. Ice tea was helaas al vol dus ik had afwas gedaan. Die was redelijk te doen. Net helaas wel op.
pi_185528345
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]

Was die goed te doen dan? De enige interessante vond ik de ice tea & afwas. Ice tea was helaas al vol dus ik had afwas gedaan. Die was redelijk te doen. Net helaas wel op.
Ja die was wel chill. ¤3 en op 9 v/d 10 pagina's geen pastasaus. Ice tea is inderdaad ook fijn. Heb er 7 van kunnen doen. Toen ik je laatste bericht las deed ik afwas open en hij was niet vol. 🤔
pi_185528536
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:19 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Ja die was wel chill. ¤3 en op 9 v/d 10 pagina's geen pastasaus. Ice tea is inderdaad ook fijn. Heb er 7 van kunnen doen. Toen ik je laatste bericht las deed ik afwas open en hij was niet vol. 🤔
hmm apart. ik keek net nog een keer en hij was nog steeds vol. das wel gek. hoop als etos shift doordeweeks komt dat ie dan donderdag of vrijdag komt want anders moet ik werken :{
  zondag 10 maart 2019 @ 22:09:51 #278
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185529907
Hebben jullie die PRO opdracht bij SS gezien, die batterij displays bij Plus? Eerst was het PRO met voorintekenen, nu mag gewoon iedereen hem doen en blijft ie gewoon open staan. Werkte zeker niet?
pi_185530742
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:11 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Een beetje vreemd hoe ze vaak gewoon anderhalve dag geen enkele shift nakijken.
Ongefundeerde conclusie wel ;P
pi_185531762
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Martijntj het volgende:
[..]

Ongefundeerde conclusie wel ;P
Ik mag wat ik schreef vinden en jij mag wat jij schrijft vinden. 👍🏼
  zondag 10 maart 2019 @ 23:27:06 #281
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185531908
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Martijntj het volgende:
[..]

Ongefundeerde conclusie wel ;P
Martijn: hoezo ongefundeerd? Het gebeurt, het is een feit, niet eens een mening. Nergens een conclusie en zeker niet ongefundeerd.
pi_185533444
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

Ik mag wat ik schreef vinden en jij mag wat jij schrijft vinden. 👍🏼
Dat jouw shift niet is beoordeeld, betekent toch niet dat er 0 shifts zijn beoordeeld? Dat schrijf je, maar ik kan verklappen dat je niet de enige Roamler bent. :+
pi_185537864
Wat een gezelligheid hier ;)
pi_185538320
Mijn shifts zijn ook niet nagekeken :P Ik ga er wel van uit dat ze per categorie nakijken en niet per roamler.
pi_185538585
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef loezzzje het volgende:
Mijn shifts zijn ook niet nagekeken :P Ik ga er wel van uit dat ze per categorie nakijken en niet per roamler.
Wie weet kijken ze de shifts van klagende roamlers expres als laatste na 😂😂

Ik hoop zo nog op etos shifts.
pi_185538721
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 03:31 schreef Martijntj het volgende:
[..]

Dat jouw shift niet is beoordeeld, betekent toch niet dat er 0 shifts zijn beoordeeld? Dat schrijf je, maar ik kan verklappen dat je niet de enige Roamler bent. :+
En ik kan je 'verklappen' dat je de enige hier bent die roamler 24/7 altijd verdedigd. Ze kunnen echt niets fout doen. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. Fijne dag 🤡
pi_185540872
Hier in België zijn jammer genoeg geen shifts. Dat is wel jammer want van wat ik er over lees, lijkt het me wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
pi_185541315
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:48 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]

En ik kan je 'verklappen' dat je de enige hier bent die roamler 24/7 altijd verdedigd. Ze kunnen echt niets fout doen. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. Fijne dag 🤡
Je zou bijna gaan denken dat hij voor roamler werkt...
  maandag 11 maart 2019 @ 15:01:25 #289
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185542100
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:31 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]

Je zou bijna gaan denken dat hij voor roamler werkt...
En daar de spin in het web is, ofzo
pi_185545613
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Hammiewammies het volgende:
Hier in België zijn jammer genoeg geen shifts. Dat is wel jammer want van wat ik er over lees, lijkt het me wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
Is heel veel werk hoor. Ze doen voorkomen met '50 euro' alsof ze het even doen. Zitten ze de hele zaterdag voor achter de pc.
  maandag 11 maart 2019 @ 18:06:43 #291
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185546153
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Hammiewammies het volgende:
Hier in België zijn jammer genoeg geen shifts. Dat is wel jammer want van wat ik er over lees, lijkt het me wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
Vraag aan Cedric of je ze ook mag doen of maak een NL account
pi_185546692
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef Smartroam het volgende:
[..]

Is heel veel werk hoor. Ze doen voorkomen met '50 euro' alsof ze het even doen. Zitten ze de hele zaterdag voor achter de pc.
Dat is bij de etos shifts dus echt niet het geval. Maargoed verder zeg ik er niks over voordat er meer mensen die shifts gaan doen en das wel het laatste wat ik wil _O-

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]

Wie weet kijken ze de shifts van klagende roamlers expres als laatste na 😂😂

Ik hoop zo nog op etos shifts.
Of expres extra kritisch nakijken _O-
pi_185549384
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Hammiewammies het volgende:
Hier in België zijn jammer genoeg geen shifts. Dat is wel jammer want van wat ik er over lees, lijkt het me wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
Oh echt?! Wij overwegen naar België te verhuizen. Ik dacht dat ik dan gewoon shifts kon blijven doen..
  maandag 11 maart 2019 @ 20:56:19 #294
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_185549892
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:37 schreef Genza het volgende:
[..]

Oh echt?! Wij overwegen naar België te verhuizen. Ik dacht dat ik dan gewoon shifts kon blijven doen..
Je hebt een Nederlands account, dus dat kan gewoon
pi_185551654
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]

Wie weet kijken ze de shifts van klagende roamlers expres als laatste na 😂😂
Haha, dat zou wat zijn :D
pi_185552109
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:06 schreef Martijntj het volgende:
[..]

Haha, dat zou wat zijn :D
Vermakelijk! Moreel gezien niet helemaal juist ;)
pi_185552650
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]

Dat is bij de etos shifts dus echt niet het geval. Maargoed verder zeg ik er niks over voordat er meer mensen die shifts gaan doen en das wel het laatste wat ik wil _O-[..]

Of expres extra kritisch nakijken _O-
Je doelt op scheer denk ik. Nog een %4(=@_ werk voor 2 euro bruto. Maar ieder zn ding. Worden er een paar boosjes als ik over bruto begin.
pi_185552672
Sommige shifts zijn echt kut ja. Maar ik vind de etos shifts echt niet vervelend om te doen. En het verdiend ook lekker vind ik. Maarja ik was er weer te laat bij zie ik want ze zijn al weer op. Begin van de avond nog gekeken en toen stonden ze er nog niet dus lijkt me niet dat er veel waren als ze nu al op zijn.
pi_185552813
Etos shifts stonden er vandaag rond 17 uur op. Ik heb er wel redelijk wat kunnen doen.
pi_185555297
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:38 schreef Smartroam het volgende:
[..]

Is heel veel werk hoor. Ze doen voorkomen met '50 euro' alsof ze het even doen. Zitten ze de hele zaterdag voor achter de pc.
Heel veel werk? Dat is jouw mening. En wat bedoel je met 'ze doen het voorkomen alsof ze het even doen? Wij vinden vhet niet al te veel werk en tikken de meeste shifts weldegelijk binnen een paar minuten weg....
pi_185560048
Het blijft toch altijd spannend als je veel shifts hebt openstaan.
Zeker als er strenge reviewers aan het werk zijn 😥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')