abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184958742
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:04 schreef Dry_bones het volgende:

[..]

Ik heb nog even gedubbelchecked maar ik kan haar naam nergens meer zichtbaar zien.

Over de opdracht: ik moest eerst van elke meter een foto nemen, dit hebben we keurig gedaan. Toen pas kwamen de vragen over welke producten er wel of niet aanwezig waren. Toen konden we dus niet opnieuw foto's nemen en dit werd ook niet gevraagd. Maar goed, het is inderdaad veel werk en dan wordt je afgestraft voor iets kleins, onterecht deze keer, terecht een keer eerder.

Ik snap dat het een leerproces is maar deze grote opdrachten zijn de moeite bijna niet waard zo :)
In je eerste geschreven post hier staat haar naam nog genoemd.

Terug in een opdracht kan altijd, gewoon op vorige klikken en dan kun je ook nieuwe foto's maken.
Ik check (nadat ik van afkeuringen heb geleerd) altijd of het product waar ze naar vragen goed zichtbaar is op de foto en maak zo nodig een nieuwe foto.
pi_184958920
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:58 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Met erger bedoel ik 'mierenn*ken. Er zijn er een paar die best lastige en lange opdrachten/shifts afkeuren op 1 (tel)foutje dat vind ik soms erg kwalijk. Ik heb soms iemand die zegt 'je opdracht is goedgekeurd, let voortaan hierop, deze moet je wel/niet meetellen' en keurt niet gelijk af. Ik ga haar naam niet noemen anders krijgt ze misschien op d'r donder hiervoor😂.
Ohja, dat herken ik wel. Ik probeer altijd maar bij mezelf te denken dat het afkeuren wel gewoon terecht is, maar kan er op het moment zelf wel goed chagrijnig van worden.

Ik vind het altijd wel fijn als reviewers niet standaard reageren, maar er net even een persoonlijke touch aan geven.
Of dat nou een tip is of een aanmoeding als je een rondje aan het doen bent oid.
Altijd hetzelfde vind ik zo afstandelijk over komen.

Zolang het maar niet is, gefeliciteerd weer een opdracht goed gekeurd, je bent zoveel plekken gestegen in de ranglijst en staat nu op #3736282. Wat dat betreft doet roamler het wel beter dan ss.

Wat is het trouwens dat 90% van de berichten die je van Roamler krijgt beginnen met Hi.
pi_184959012
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
Ik heb Smartspotter en Roamler invites, stuur een dm! Of mail: enquetegeld@hotmail.nl
pi_184959059
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:48 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ohja, dat herken ik wel. Ik probeer altijd maar bij mezelf te denken dat het afkeuren wel gewoon terecht is, maar kan er op het moment zelf wel goed chagrijnig van worden.

Ik vind het altijd wel fijn als reviewers niet standaard reageren, maar er net even een persoonlijke touch aan geven.
Of dat nou een tip is of een aanmoeding als je een rondje aan het doen bent oid.
Altijd hetzelfde vind ik zo afstandelijk over komen.

Zolang het maar niet is, gefeliciteerd weer een opdracht goed gekeurd, je bent zoveel plekken gestegen in de ranglijst en staat nu op #3736282. Wat dat betreft doet roamler het wel beter dan ss.

Wat is het trouwens dat 90% van de berichten die je van Roamler krijgt beginnen met Hi.
Ja maar afkeuren is dus niet altijd terecht. Ze zijn ook maar mensen en zij maken ook fouten. Ik heb het ook weleens aangevochten als ik zeker wist dat ik goed zat en dan werd ie alsnog goedgekeurd. Bij shifts laat ik het 9/10 x uiteraard doen omdat ik geen negatieve energie wil om §2. 😂 maar ook daar maken ze weleens fouten omdat de ene reviewer een product wel wel meetelt bij bijv gezichtsverzorging en de ander niet. Die nivea men aftershave is niet meer meetelen btw 😉
pi_184959108
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:52 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat de opdracht tijdens het inleveren over de tijdslimiet ging en hij daardoor volledig verdween? Ik heb het nu gehad en ik vind het echt heel slecht. Bij SS gaat die dan gewoon door met inleveren en bij Roamler ben je dan alles kwijt. Ik moest 40 foto's inleveren en hij was gewoon meer dan 2 minuten bezig daardoor. Stuur je een berichtje en dan krijg je een standaard uitleg waarom er tijdlimiet op staat, terwijl het volgens mij heel simpel is om dan het limiet ff met 5 minuten te verlengen als er definitief is ingeleverd...
Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad. Dat moet zuur zijn zeg! Als je 40 foto's moest maken en het dan allemaal opnieuw moet doordat inzenden teveel tijd kost.
pi_184959201
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:55 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja maar afkeuren is dus niet altijd terecht. Ze zijn ook maar mensen en zij maken ook fouten. Ik heb het ook weleens aangevochten als ik zeker wist dat ik goed zat en dan werd ie alsnog goedgekeurd. Bij shifts laat ik het 9/10 x uiteraard doen omdat ik geen negatieve energie wil om §2. 😂 maar ook daar maken ze weleens fouten omdat de ene reviewer een product wel wel meetelt bij bijv gezichtsverzorging en de ander niet. Die nivea men aftershave is niet meer meetelen btw 😉
Ik had het nu specifiek over opdrachten die de ene reviewer goedgekeurd met een opmerking dat je eigenlijk punt x fout hebt gedaan.

Ik had laatst trouwens iets met shiften wat ik wel grappig vond.
Een van de strengste reviewers qua shifts heeft bij mij wel eens demo/actie afgekeurd omdat ik alles moest vermelden wat op het actiekaartje stond, ook als het er niet staat. Sindsdien doe ik dat dus ook netjes.
Laatst keurde ze een reeks shifts af omdat ik had ingevuld love beauty planet shampoo, terwijl op tafel andere dingen van dat merk stonden, maar geen shampoo.
Na mijn bericht werden ze alsnog goedgekeurd.
Ik vond het wel grappig dat ze op het punt waar ze normaal streng op is, zelf de mist inging 🤣
pi_184959566
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:04 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik had het nu specifiek over opdrachten die de ene reviewer goedgekeurd met een opmerking dat je eigenlijk punt x fout hebt gedaan.

Ik had laatst trouwens iets met shiften wat ik wel grappig vond.
Een van de strengste reviewers qua shifts heeft bij mij wel eens demo/actie afgekeurd omdat ik alles moest vermelden wat op het actiekaartje stond, ook als het er niet staat. Sindsdien doe ik dat dus ook netjes.
Laatst keurde ze een reeks shifts af omdat ik had ingevuld love beauty planet shampoo, terwijl op tafel andere dingen van dat merk stonden, maar geen shampoo.
Na mijn bericht werden ze alsnog goedgekeurd.
Ik vond het wel grappig dat ze op het punt waar ze normaal streng op is, zelf de mist inging 🤣
Haha, toch goed dat je er wat van hebt gezegd. Je hebt het over 'ze' dus ik denk dat ik wel weet over welke dame je het hebt.🙊
pi_184959675
De vraag is wat de te volgen procedure is van de reviewers. Is toch goedkeuren beleid? Als dat zo is doen bepaalde reviewers het erg goed. Is het beleid gelijk afkeuren (zodat de volgende keer je echt wel gaat opletten) dan doen bepaalde reviewers het fout en geven daardoor reviewers welke de norm hanteren een slechte naam.
pi_184960156
Ik ben al een hele tijd aan het meelezen hier en wou nu toch even reageren.

De vriezer opdracht van de Jumbo vindt ik reuze meevallen lijkt op de categorieŽn checks vind ik.

Je maakt eerst van alle staande meters een foto en beantwoord daarna hoeveel plank ruimte bepaalde categorieŽn innemen daarna een paar vragen over een aantal producten, idd als je ziet dat ze er niet goed opstaan ff terug en een nieuwe foto maken duurt al met al niet meer dan 10 min.

Verder zijn mijn ervaringen met roamler zeer goed, als er al een opdracht wordt afgekeurd is dat vaak dat ik of niet goed gelezen heb of over een product heen heb gekeken.

Mijn ervaringen met smartspotter zijn veel minder er wordt vaker om een vage reden afgekeurd en als je er dan wat van zegt duurt het lang voordat je antwoord krijgt.
  maandag 11 februari 2019 @ 20:20:06 #60
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184960635
quote:
Ja, al een paar keer. Als je het uitlegt en iemand treft die 'iets hoger in rang is' dan kun je vaak nog alle foto's per mail toesturen.

En ja, als een opdracht afgekeurd wordt en je bent het er niet mee eens: kijk eerst je eigen foto's na, dan kun je meteen aangeven: zie foto 6 derde plank van boven. Altijd je foto's bewaren tot alles goedgekeurd is.
pi_184961323
quote:
Dit is mij ook wel eens gebeurd ja. Dan vergat ik de tijd en had ik nog maar 2 minuten om de opdracht in te sturen. Als er dan veel foto's bij zitten duurt het echt fkn lang voordat hij de opdracht verstuurd en ben je ondertussen al te laat. Ik wachtte dan een half uur en dan kon ik de opdracht weer insturen. Gelukkig is me dit niet heel vaak gebeurd.
pi_184963511
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:54 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Shift heeft vaak net iets minder “deadline” dan andere opdrachten en laat zich iets gemakkelijker door de week schuiven. Is het bijvoorbeeld heel erg druk, dan is het niet handig om dat “erger” te maken door ook Shift beschikbaar te maken.

Het gereed maken van een Shift kost ook even wat tijd.. en ook hier geldt weer dat deadline verhaal. Veel opdrachten zien we aankomen en staan lang van te voren al klaar in de app, wel al dan niet zichtbaar voor Roamlers. Sommige dingen komen last-minute binnen.
ok thanks. ik dacht misschien zit er nog een soort van logica in, maar niet dus :P
pi_184972170
Lol, aardig veel voedselopdrachten gedaan. 110 euro bonus ontvangen
Ik heb Smartspotter en Roamler invites, stuur een dm! Of mail: enquetegeld@hotmail.nl
  dinsdag 12 februari 2019 @ 14:39:33 #64
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184972854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:01 schreef eenjongen... het volgende:
Lol, aardig veel voedselopdrachten gedaan. 110 euro bonus ontvangen
lekker, kom zelf op 105 euro
pi_184974162
Yes!! Opdracht van de Jumbo goedgekeurd! 1 foutje!

Nu nog even wachten op goedkeuren van mijn 15 shifts...

Die voedselopdracht van SS toch? Loopt lekker op die bonussen!
pi_184975266
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:55 schreef Mandies het volgende:
Yes!! Opdracht van de Jumbo goedgekeurd! 1 foutje!

Nu nog even wachten op goedkeuren van mijn 15 shifts...

Die voedselopdracht van SS toch? Loopt lekker op die bonussen!
Ik wacht ook nog op de goedkeuring van 27 shifts...😁
pi_184975826
Als jullie die voedsel opdrachten hadden laten staan kwam je zonder die 'enorme bonus' op dat bedrag. Ik heb er nog veel gedaan voor 4 euro per stuk dat loont.
pi_184976160
Ik kom aan het bescheiden bedrag van §10 bonus.

Eerder vandaag werd ik 'ontmaskerd' bij de kruidvat. De filiaalmanager vroeg letterlijk of ik van ss was.
Het was opgevallen dat ik vaker foto's kwam nemen en bijna nooit wat koop.... 😑
pi_184977444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

Eerder vandaag werd ik 'ontmaskerd' bij de kruidvat. De filiaalmanager vroeg letterlijk of ik van ss was.
Was het verder niet erg, ben je niet weg gestuurd?

Kun je voortaan daar gewoon opvallend fotos maken, ook handig.
pi_184977784
Waarom duren die shifts nakijken zo lang joh
pi_184978030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:39 schreef Bwienet het volgende:
Waarom duren die shifts nakijken zo lang joh
Omdat die altijd de laatste prioriteit hebben.
pi_184978056
De gespreck checks staan inmiddels op §50 maar er zijn er volgens mij niet meer dan 3 in heel NL.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:39:25 #73
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184979111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

En wat zei je?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:45:29 #74
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184979240
Maar snel even de klei opdracht doen bij Intertoys voordat alle winkels gesloten zijn...
pi_184980115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:39 schreef b-engel het volgende:

[..]

En wat zei je?
Hard weggerend uiteraard
Aangegeven dat dat inderdaad zo was, ontkennen had natuurlijk niet zovee zin.

@Genza, het was geen probleem. Hij dacht het al even omdat hij me eerder foto's had zien maken en liet me daarom mijn gang gaan. Want normaal zou foto's maken niet mogen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')