abonnement Unibet Coolblue
pi_184925061
Yes weer door bij WIDM :)
pi_184925267
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184927598
Ik ben dit keer gewoon vergeten om Wie is de Mol te kijken. 🤣 zo alsnog maar even doen dan.
pi_184929796
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 15:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Captain obvious. ;) Dan had hij/zij nu niet geweten dat ‘is best snel gaat. Doe er je voordeel mee (;
Haha best snel. Beter lezen Martijn.

Even je roze Roamler bril afzetten.
pi_184932261
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:00 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Haha best snel. Beter lezen Martijn.

Even je roze Roamler bril afzetten.
Sorry, er stond inderdaad "wel snel". ;)
pi_184941249
De etos shifts staan er sinds 17:00 weer op. Heb er al 11 kunnen doen. 🙊
pi_184944192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:30 schreef Miek95 het volgende:
Yes weer door bij WIDM :)
Ik ook:) Gratis xp en ben bijna een level hoger
pi_184948376
Martijn, vraagje; waarom komen de shifts altijd op andere dagen/tijden? Voorheen kwamen ze volgens mij wel vaak op vrijdag/zaterdag om 12:00. Nou is er echt niks meer van te zeggen. Ik ben daar wel oprecht nieuwschierig naar hoe dat wordt bepaald :)
pi_184949867
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 23:47 schreef loezzzje het volgende:
Martijn, vraagje; waarom komen de shifts altijd op andere dagen/tijden? Voorheen kwamen ze volgens mij wel vaak op vrijdag/zaterdag om 12:00. Nou is er echt niks meer van te zeggen. Ik ben daar wel oprecht nieuwschierig naar hoe dat wordt bepaald :)
Shift heeft vaak net iets minder “deadline” dan andere opdrachten en laat zich iets gemakkelijker door de week schuiven. Is het bijvoorbeeld heel erg druk, dan is het niet handig om dat “erger” te maken door ook Shift beschikbaar te maken.

Het gereed maken van een Shift kost ook even wat tijd.. en ook hier geldt weer dat deadline verhaal. Veel opdrachten zien we aankomen en staan lang van te voren al klaar in de app, wel al dan niet zichtbaar voor Roamlers. Sommige dingen komen last-minute binnen.
pi_184951576
Jammer genoeg duurt het wat langer met shifts nakijken deze keer. :( durf niet meer van dezelfde te doen. Is pas de eerste keer dati k deze doe. Heb er nu 10 gedaan maar als ik ze net verkeerd doe ben ik bang er nog 10 te doen die afgekeurd worden.

Wat is die Biershift kut geworden trouwens na de update
pi_184953394
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef Bwienet het volgende:
Jammer genoeg duurt het wat langer met shifts nakijken deze keer. :( durf niet meer van dezelfde te doen. Is pas de eerste keer dati k deze doe. Heb er nu 10 gedaan maar als ik ze net verkeerd doe ben ik bang er nog 10 te doen die afgekeurd worden.

Wat is die Biershift kut geworden trouwens na de update
Jep ik had eergister ook nog wat van die ah shifts gedaan en daar is ook nog niets van nagekeken. Van de drogist shifts van gister ook nog niets. Het is heel zuur als het je eerste x is en ze worden na 3 dagen pas nagekeken inderdaad.
pi_184953598
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt een medewerkster waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.


http://imgur.com/a/lZ7M7AE

[ Bericht 0% gewijzigd door Dry_bones op 11-02-2019 18:51:59 ]
pi_184954650
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 13:19 schreef Dry_bones het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt Bowien waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.

[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/lZ7M7AE
Wauw, toen jij ff schreef dat je het vreemd vind dat ze deze vragen dagen later pas stellen binnen 3 minuten een bericht met afgekeurd! 😫 keihard. Daarom doe ik dat soort opdrachten niet. 30 minuten werk voor ¤7.50 met een veel te groot risico op afkeuren. Zuur dat net bent begonnen en nu al zoveel slechte ervaringen hebt.
pi_184955436
In het begin werd er bij mij ook veel van roamler afgekeurd. Ik was ook met zo'n grote opdracht begonnen. Nu wordt er heel af en toe wat afgekeurd. Je moet roamler vaker oefenen om er handigheid in te krijgen.

Verder vind ik app berichten met naam en foto niet zo netjes om hier te plaatsen.
pi_184955563
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 13:19 schreef Dry_bones het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig met SS en Roamler. Over SS heb ik geen klachten maar ik ben tot nu toe niet te spreken over Roamler. Bijna elke opdracht wordt afgekeurd met hele vage redenen, ik wordt er achterdochtig van.

Bijvoorbeeld: de diepvriesopdracht bij de Jumbo, 45 foto's en 30 minuten werk (samen met mijn dochter Vrijdag gedaan) voor ¤7,50. Eerst moesten we al het hele weekend wachten totdat ie wordt nagekeken en nu vraagt Bowien waar de Iglo zalmburgers staan. Ik heb aangegeven dat ze er zijn, want ik dacht nog die wil ik zelf wel een keer proberen :) Maar ze zijn niet duidelijk te zien op de foto's. Als dit een onderdeel van de opdracht is dan moet dat er ook bij staan vind ik, er werd namelijk alleen gevraagd of het product er was en niet waar het staat. Ondertussen heeft Roamler wel al mijn andere foto's binnen (ook van de vrieskasten). Dit is maar één voorbeeld ik heb er nog wel een paar op verzoek. Het is een beetje flauw zo, bijgevoegd mijn chat met haar. Ik maak er nog wel werk van.

[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/lZ7M7AE
Jeetje, ik kan hier echt ontzettend kwaad om worden.
Wat denk je wel niet om zomaar dit soort screenshots op het internet te flikkeren.
De reviewer doet gewoon haar werk, als je het daar niet mee eens bent dan los je dat met roamler zelf op.
Dat je er dan hier over komt klagen is prima, maar dat doe je toch niet met naam en screenshots erbij, dat vind ik echt ontzettend laag.
pi_184955607
Voortaan ff een zwart balkje over de naam en foto als je bewijs wilt tonen.
pi_184955711
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
pi_184956078
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
Eind goed al goed!
pi_184956294
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
Ik merk met die specifieke reviewer ook nooit echt specifiek op opmerkingen in gaat maar standaard afsluit met:

Helaas! :)
Sorry! :)
Blabla :)

Altijd maar :)
pi_184957610
Nog niets nagekeken. Shifts gaan weer 3+ dagen duren. Belachelijk. @Smartroam ik vind haar altjd wel aardig. Naar mijn mening zijn er zeker 3 veel 'erger'. Ik ga geen namen noemen anders heb ik het weer gedaan. 😂
pi_184957811
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:35 schreef Dry_bones het volgende:
Ja, sorry, hebben jullie gelijk in. Ik had er niet zo snel aan gedacht. Het was ook niet mijn bedoeling deze specifieke medewerkster zwart te maken. Ik heb de naam en foto zwart gemaakt.

Hier de nieuwe link: https://imgur.com/a/hDewQBu

Ondertussen heb ik van haar leidinggevende te horen gekregen dat mijn opdracht nu toch is goedgekeurd. Dus is mijn dochter ook weer blij. Ik denk er indd vanaf nu wel een keer extra over na voordat ik weer zo'n grote opdracht accepteer.
De naam staat nog wel in het originele bericht, dus iedereen weet over wie je het hebt ;)

Over het afkeuren van de opdracht. Roamler kijkt een opdracht na aan de hand van jouw foto's.
Dus als jij aangeeft dat product x aanwezig is en het is niet terug te zien op de foto's, dan is het tocy logisch dat er naar gevraagd word.
Ik heb het andersom wel eens gehad dat ik aangaf dat een product er niet was terwijl het er wel was.
Twee paar ogen zien nou eenmaal meer dan een.

Per reviewer is het dan weer afhankelijk of ze het foutje voor je corrigeren of de opdracht afgekeurd word. In het eerste geval reken ik mezelf gelukkig, maar ik reken er niet op.
Volgens mij krijg je ergens in level 1 toch ook een filmpje te zien dat je alles naar voren en recht moet zetten zodat alles goed te zien is op de foto.
Lijkt me niet dat ze dat dan elke opdracht weer moeten benoemen.
pi_184957889
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:35 schreef babbelaar92 het volgende:
Nog niets nagekeken. Shifts gaan weer 3+ dagen duren. Belachelijk. @:Smartroam ik vind haar altjd wel aardig. Naar mijn mening zijn er zeker 3 veel 'erger'. Ik ga geen namen noemen anders heb ik het weer gedaan. 😂
Martijn leest hier mee, dus die naam kun je gewoon noemen hoor 😜🤭

Wat versta jij onder erger?
Heb je het dan over strenger of over de manier waarop gereageerd word of nog heel wat anders?
pi_184958045
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Martijn leest hier mee, dus die naam kun je gewoon noemen hoor 😜🤭

Wat versta jij onder erger?
Heb je het dan over strenger of over de manier waarop gereageerd word of nog heel wat anders?
Met erger bedoel ik 'mierenn*ken. Er zijn er een paar die best lastige en lange opdrachten/shifts afkeuren op 1 (tel)foutje dat vind ik soms erg kwalijk. Ik heb soms iemand die zegt 'je opdracht is goedgekeurd, let voortaan hierop, deze moet je wel/niet meetellen' en keurt niet gelijk af. Ik ga haar naam niet noemen anders krijgt ze misschien op d'r donder hiervoor😂.
pi_184958138
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

De naam staat nog wel in het originele bericht, dus iedereen weet over wie je het hebt ;)

Over het afkeuren van de opdracht. Roamler kijkt een opdracht na aan de hand van jouw foto's.
Dus als jij aangeeft dat product x aanwezig is en het is niet terug te zien op de foto's, dan is het tocy logisch dat er naar gevraagd word.
Ik heb het andersom wel eens gehad dat ik aangaf dat een product er niet was terwijl het er wel was.
Twee paar ogen zien nou eenmaal meer dan een.

Per reviewer is het dan weer afhankelijk of ze het foutje voor je corrigeren of de opdracht afgekeurd word. In het eerste geval reken ik mezelf gelukkig, maar ik reken er niet op.
Volgens mij krijg je ergens in level 1 toch ook een filmpje te zien dat je alles naar voren en recht moet zetten zodat alles goed te zien is op de foto.
Lijkt me niet dat ze dat dan elke opdracht weer moeten benoemen.
Ik heb nog even gedubbelchecked maar ik kan haar naam nergens meer zichtbaar zien.

Over de opdracht: ik moest eerst van elke meter een foto nemen, dit hebben we keurig gedaan. Toen pas kwamen de vragen over welke producten er wel of niet aanwezig waren. Toen konden we dus niet opnieuw foto's nemen en dit werd ook niet gevraagd. Maar goed, het is inderdaad veel werk en dan wordt je afgestraft voor iets kleins, onterecht deze keer, terecht een keer eerder.

Ik snap dat het een leerproces is maar deze grote opdrachten zijn de moeite bijna niet waard zo :)
pi_184958430
Vandaag ook de check gedaan bij de Jumbo, ben benieuwd of die goedgekeurd gaat worden.
Ik raakte beetje de kluts kwijt bij die diepvriesbakken en de verticale rijen...

Ik had alweer weer even geen checks gedaan in de winkel. Vandaag de action worstjes (appeltje eitje, hoefde niet naar de manager) en lekker geluncht met 15 euro korting vanwege een opdracht ;-)

Morgen maar eens op pad voor de geldautomatencheck. Ik zag dat er eentje zit bij een psychiatrie gebeuren. Ik denk dat die ergens binnen staat? Spannend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')