Oei je snapt het echt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het punt als in een goed ontvangen gratis game een kans geven?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het punt als in een goed ontvangen gratis game een kans geven?
GGMM lult weer eens dom. (Dat blijft maar door gaan)quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een hype man.
Hij zal er zelf waarschijnlijk smakelijk om lachen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM lult weer eens dom. (Dat blijft maar door gaan)
En jij loopt weer lekker te stoken zie ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
Elan helpt zijn buddy GGMM zie ik
Heb jij een vuurtje voor me?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
En jij loopt weer lekker te stoken zie ik
Als DP er zou zijn zou hij nu 'Battieboys' posten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
Elan helpt zijn buddy GGMM zie ik
Dat valt wel mee.quote:
tuurlijk haagsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik denk dat Danny de scores net zolang bijwerkt tot hij zelf bovenaan staat.
Lijkt wel heel erg op GoWquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel of ik Anthem ga kopen, nu we het toch over games hebben.
Ik heb de demo gespeeld en ik was nog niet echt overtuigd
SOWquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik denk dat Danny de scores net zolang bijwerkt tot hij zelf bovenaan staat.
ouchquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
SOW
Deze post kost je even 5000 punten makker.
Dat we dat soort pedofielen een platform geven op dit forumquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dromenvangertje is zijn ex die was toen 17
Ze worden zelf moderator gemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat we dat soort pedofielen een platform geven op dit forum
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze worden zelf moderator gemaakt.
Dat soort mensen moeten we opsluitenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mensen met down is pedofilie schattigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM post hier toch ook nog steeds.
ik ga voor de thee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom doe je dit.
Heb je niks beters te doen![]()
Je spullen pakken of zo.
Op zeker dat alle pedos in Nederland dat tietentopic in KPD hele dag refreshenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten we opsluiten
Wowquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is geen 55 man ik ken die gast.
Jij wilt gewoon iedereen predicaat pedo aansmeren die je niet mag.
Wacht maar tot je straks zelf 30+ bent dan piep je wel anders.
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zo danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.
En dan heb ik het nog niet eens over onlogisch. Die is natuurlijk waardeloos als mod, maar als persoon gaat ie nog wel.
Nog steeds mad op je vanwege die xcachet-act.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog steeds mad op je vanwege die xcachet-act.
Eerst halve nacht liefdesadvies inwinnen via dm en dan keihard mes in de rug
Dat is 6 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Crewbash, tr gezet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.
En dan heb ik het nog niet eens over onlogisch. Die is natuurlijk waardeloos als mod, maar als persoon gaat ie nog wel.
TR meegepakt!quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een waardeloos stuk moderator ben je toch ook
Kom vechten op Vak Z dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even dimmen makker. Je gedrag loopt de spuigaten uit.
Haha. Weer tijdens een Europese wedstrijd zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel Elan niet wat hij moet doen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even dimmen makker. Je gedrag loopt de spuigaten uit.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Weer tijdens een Europese wedstrijd zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker onder het zeiltje.blablablabla
Bemoei je niet met ons.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel Elan niet wat hij moet doen.
Nog heel even en hij krijgt weer een complete meltdown en dan hebben wij het gedaan.quote:
privequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Als je iets prive wil bespreken, dan stuur je onlo maar een PM/DM. Debiel.
Nepfanquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mis nu wel Ajax - Real op televisie godverdomme
Wordt toch niks.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
kan je daar toch ook zien of vlieg je dan net?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
wejoquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:36 schreef Saind het volgende:
Ik heb de speakers op de badkamer gerepareerd
Ingenieur alles dit dat
Ja, dat moeten ze dus niet doen hé.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax eenmaal gaat aanvallen laten ze veel ruimte.
0-4 en 4-1 dus.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)shirt-af-te-wit.html
(lol)
Ik heb even uitgerekend dat ik dan net daar ben. Maar heb dan een vlucht van 21 uur gehad + uren reizen daarbij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je daar toch ook zien of vlieg je dan net?
heb je niks anders te doen dat je zomaar 2 maanden weg kanquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb even uitgerekend dat ik dan net daar ben. Maar heb dan een vlucht van 21 uur gehad + uren reizen daarbij.
Dat waren 5 korte urenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 6 minuten voor download klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |