Ze worden zelf moderator gemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat we dat soort pedofielen een platform geven op dit forum
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze worden zelf moderator gemaakt.
Dat soort mensen moeten we opsluitenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mensen met down is pedofilie schattigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM post hier toch ook nog steeds.
ik ga voor de thee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom doe je dit.
Heb je niks beters te doen![]()
Je spullen pakken of zo.
Op zeker dat alle pedos in Nederland dat tietentopic in KPD hele dag refreshenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten we opsluiten
Wowquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is geen 55 man ik ken die gast.
Jij wilt gewoon iedereen predicaat pedo aansmeren die je niet mag.
Wacht maar tot je straks zelf 30+ bent dan piep je wel anders.
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zo danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.
En dan heb ik het nog niet eens over onlogisch. Die is natuurlijk waardeloos als mod, maar als persoon gaat ie nog wel.
Nog steeds mad op je vanwege die xcachet-act.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog steeds mad op je vanwege die xcachet-act.
Eerst halve nacht liefdesadvies inwinnen via dm en dan keihard mes in de rug
Dat is 6 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Crewbash, tr gezet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is meer ook omdat niemand het anders wil doen. Er zijn echt zoveel teringdebielen mod.
En dan heb ik het nog niet eens over onlogisch. Die is natuurlijk waardeloos als mod, maar als persoon gaat ie nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |