Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Zonder wrijving geen glans
Was net AiU voor lunchquote:
Dus je bent niet al in gebruik?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:53 schreef Already_in_use het volgende:
En voor eens en altijd
Mijn username is omdat de username die ik wilde al in gebruik was. Niks meer en niks minder.
Je begint hem al te kennen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef wadslak het volgende:
[..]
Was net AiU voor lunchaan het maken als TT. Haags doet weer de kaap.
Hoeft niet, wil jou leren kennen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je begint hem al te kennen.
Waarom moet ik op CD haar voet gaan staan? Ze loopt al zo moeilijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan op de oude voet.
pas je opquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bolkiaantje zo zwart als roet.
Ja. Uh nee, wat is het antwoord?quote:
zalmquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
Lunch....Wat zal ik eens nemen. Geen idee nog
Slakquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
Straks heb je Sylvana in het topic.quote:
Lol.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet ik op CD haar voet gaan staan? Ze loopt al zo moeilijk
Echt he.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straks heb je Sylvana in het topic.
quote:
Dat heb ik allebei niet in huisquote:
Okay meneer haags. Het spijt me. Het floepte er zomaar uit.quote:
ja, bukken!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay meneer haags. Het spijt me. Het floepte er zomaar uit.
Kan ik het misschien goed maken?
Sprinkhanenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet ik op CD haar voet gaan staan? Ze loopt al zo moeilijk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Op dit moment niet. Ik wacht op jou.
Ontwijkertquote:
Waarom hebben jullie allemaal van die rare suggestiesquote:
Cocaine beter?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie allemaal van die rare suggesties
Ik ga wel een cracker met een lachend koetje en eentje met pindakaas naa rbinnen werken
Dan hoef ik voorlopig niet meer te eten. Dat gaat wel helpenquote:
Jazeker......die is lekker! In al z'n variantenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:01 schreef dud0r het volgende:
Je weet toch wel wat een lachend koetje is
dankje. Beetje jammer dat je mij met een koe associeertquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jazeker......die is lekker! In al z'n varianten
Dat is liefkozend bedoeld schatjequote:Op woensdag 6 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dankje. Beetje jammer dat je mij met een koe associeert
oh godzijdankquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is liefkozend bedoeld schatje
Ik doe even alsof ik niet beter weet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:06 schreef dud0r het volgende:
Ik zou het niet geloven Haags
Klinkt meer alsof ze je dik noemt
Niet dik, maar lekker knuffelbaarquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:06 schreef dud0r het volgende:
Ik zou het niet geloven Haags
Klinkt meer alsof ze je dik noemt
quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet dik, maar lekker knuffelbaar
Haha, Haags is #viesdikknuffelkussenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet dik, maar lekker knuffelbaar
quote:
thanks Limoentje is weer ongrijpbaar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:21 schreef dud0r het volgende:
Zo Mikey nu moet je woud wel voorbij zijn. Heb ik netjes op gewacht
Met elkaar?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:25 schreef dud0r het volgende:
Moen en AiU zijn de hele nacht doorgegaan
Flink de bolk gebracht!quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:25 schreef dud0r het volgende:
Moen en AiU zijn de hele nacht doorgegaan
Die twee wil elke man wel de bolk brengen.quote:
Fixedquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke man wil die twee wel de bolk brengen.
nounounouquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB ZIN OM AIU TE BESPRINGEN
Te laat, was je voorquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB ZIN OM AIU TE BESPRINGEN
Ik probeer mijn fokaanwezigheid flink te beperken eigenlijk, maar de bolk blijft roepen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef dud0r het volgende:
De zwarte bolkkater is ook weer aanwezig.
Guuuurrrhhhh
Daar is ze!quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:39 schreef Already_in_use het volgende:
Nou nou ik ben er gewoon hoor.
De onweerstaanbare roep der BOLKquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer mijn fokaanwezigheid flink te beperken eigenlijk, maar de bolk blijft roepen.
Ik heb nog iets super, maar dan ingepakt. ooooooooo.quote:
Piraatquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nooit weggeweest. Altijd paraat.
Dat pak ik graag uit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:40 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik heb nog iets super, maar dan ingepakt. ooooooooo.
Alwaysready_in_usequote:Op woensdag 6 februari 2019 12:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nooit weggeweest. Altijd paraat.
Oeeehoeee. Ik doe er een strik voor je omheen dan.quote:
Of je gebruikt een papieren strik, die knapt als het uitzet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:42 schreef dud0r het volgende:
Niet te hard strikken slak, dan sterft die straks af
Dat is ook wel indrukwekkendquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Of je gebruikt een papieren strik, die knapt als het uitzet.
Met een cobra 120 kan alles.quote:
Cabalquote:
Kabalquote:
bij mk is het juist naar achter drukkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
Omdat ik er nooit zo goed in was speelde ik het niet.
Fighters waar ik moet blokken met een aparte knop ipv achteruit lopen zijn niet mijn ding
Een cockring is toch hetzelfde idee of niet¿quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:42 schreef dud0r het volgende:
Niet te hard strikken slak, dan sterft die straks af
mk is pijltje naar achter drukken of naar onder en naar achter tekken hetzelfde.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:59 schreef dud0r het volgende:
Echt niet. MK was altijd een aparte knop
Daarom kon ik tekken wel spelen maar MK niet
Daag prinsquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef wadslak het volgende:
Ik ben werken, succes met jullie puntjes. Want dat is leven toch? Nou doeiiii. Kusss
![]()
Ik moet ook aan vuurwerk denken bij een cobra 120.quote:
Die metalen daarvan mag je ook niet langer dan een half uur om hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een cockring is toch hetzelfde idee of niet¿
quote:
Niet op de megadrive. Weet ik heul zekerquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mk is pijltje naar achter drukken of naar onder en naar achter tekken hetzelfde.
Okay. En dan word ie harder ofzo? Waar dient het eigenlijk voor?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die metalen daarvan mag je ook niet langer dan een half uur om hebben
Blijft langer hard tenminste dat is de bedoeling, Ik heb ooit een silicone gehad maar dat deed niet zoveel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. En dan word ie harder ofzo? Waar dient het eigenlijk voor?
Scorpionquote:
Okay. Nog nooit zo'n ding in het echt gezien lol.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijft langer hard tenminste dat is de bedoeling, Ik heb ooit een silicone gehad maar dat deed niet zoveel.
Heb laatst een verstelbare mee laten bestellen toen een vriendin ging bestellen. Moet 'm nog steeds een keer ophalen.
tofste personage met kabalquote:
Het is niet dat ik altijd sex met cobra's heb. Zo af en toe eens alle remmen los.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:08 schreef dud0r het volgende:
Het effect is niet hetzelfde als zo'n halve cobra.
Dus als je dat gewend bent dan valt zo'n ring natuurijk in het niets
Spannendquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is niet dat ik altijd sex met cobra's heb. Zo af en toe eens alle remmen los.
ik wil wel spannend met je doen.quote:
Dat lijkt me ook niet goed als je dat constant doet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is niet dat ik altijd sex met cobra's heb. Zo af en toe eens alle remmen los.
quote:
Jezelf quotenquote:
Wat is dit?quote:
Precies. For special occasions only.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet goed als je dat constant doet.
Mocht je ze dan een keer niet bij de hand hebben dan ben je zo snel teleurgesteld
Jij had een chick gehosseld toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik wil wel spannend met je doen.
quote:
Heeft geen tijd vandaagquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij had een chick gehosseld toch?
Nu al?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
verder met inpakken
zo geen zin in
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Arme c_a, met een container mee moeten.
ja kan moeilijk tot het laatste moment wachtenquote:
Is toch niet normaal?quote:
Neem je de tv mee?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja kan moeilijk tot het laatste moment wachten
Ze willen ook weten hoeveel
ik nietquote:
hij keek even hoe goed psv speelde in CLquote:
bosbesquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha.
ik ga zo groene thee citroen nemen
ik koffiequote:
quote:
Nee geen spa rood. Dat vind ik echt goor.quote:
Daar komt Duvel uit de kraanquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:27 schreef dud0r het volgende:
Gewoon kraanwater drinken.
Hoewel je natuurlijk in Belgie woont dus misshien komt er daar wel spa uit de kraan
Ook jij kan te ver gaan dude.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:27 schreef dud0r het volgende:
Gewoon kraanwater drinken.
Hoewel je natuurlijk in Belgie woont dus misshien komt er daar wel spa uit de kraan
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekker gemoedelijk daar mis het soms wel.
zo lekker alles op het gemakje tempo hebben ze daar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.![]()
Stug volkje hoor die Belgen.
Sorry schatjequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan dude.![]()
Ja dat klopt. En ze kunnen geen auto rijden. Lopen altijd lastig in de weg als ze lekstokken kopen in de Hollandse super. En welke debiel noemt "neuken" nou "poepen"?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo lekker alles op het gemakje tempo hebben ze daar.
Hier baco'squote:Op woensdag 6 februari 2019 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry schatje![]()
Hier komt Sourcy uit de kraan
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2019 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. dud0r / 531 / 1181
2. aloa / 414 / 1326
3. Already_in_use / 259 / 1008
4. wadslak / 238 / 867
5. Mikeytt / 233 / 599
6. Limoentjuh / 191 / 480
7. hemarookworst / 189 / 554
8. Dr.Mikey / 183 / 419
9. Quotidien / 179 / 394
10. R-woud88 / 163 / 613
11. Grrrrrrrr / 153 / 588
12. devzero / 129 / 207
13. naatje_1 / 111 / 84
14. charmed_angel / 94 / 305
15. Cinderelladreamer / 88 / 248
16. Driepink / 88 / 378
17. madam-april / 84 / 341
18. noodgang / 75 / 304
19. DerRabbit / 62 / 294
20. Nattekat / 62 / 252Bedankt Monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
spa blauw met vodka?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee geen spa rood. Dat vind ik echt goor.![]()
Spa blauw.
* dud0r steekt vuur aan onder c_aquote:
Blijven volhouden!quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:50 schreef noodgang het volgende:
Het is deze maand al lastig om in de top 20 te komen/blijven
Had ik al gezegt. AIU voor lunchquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we weer... kies wat leuks uit
Cockring mag jij erom doen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een cockring is toch hetzelfde idee of niet¿
Kijk het werkt alquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb net de was opgehangen
Nu moet ik nog een doos gaan inpakken
Dan krijg je wel vuurwerk ja. Harder dan je hebben kan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik moet ook aan vuurwerk denken bij een cobra 120.
* dud0r steekt groter vuur aanquote:
Werkt je cobra al? ja?quote:
Worden ze lekker rustig van.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]Uitkijken dat je meiden niet aan de kraan zitten dan
Nee haha. Is dat te drinken dan? Klinkt niet echt lekker.quote:
Picsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:57 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan krijg je wel vuurwerk ja. Harder dan je hebben kan.![]()
Heb jij modknoppen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:
Wie heeft er met zijn tengels aan de modknoppen gezeten?
Ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:
Wie heeft er met zijn tengels aan de modknoppen gezeten?
sparood met vodka is lekkerder, of crystal clear met vodkaquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee haha. Is dat te drinken dan? Klinkt niet echt lekker.
Voor mij smaakt dat teveel naar alcohol. Dan vind ik het vies.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sparood met vodka is lekkerder, of crystal clear met vodka
Heeft Haags deze geopend dan vast welquote:
Yes gekaapt van slak.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft Haags deze geopend dan vast wel
Dan zal iemand het inderdaad weer aangepast hebben.quote:
Welke?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekker verkleed als stripfiguur door Antwerpen lopen.
Die doorweekte kat.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zal iemand het inderdaad weer aangepast hebben.
Ik verdenk die vochtige poes of murp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |