bij mk is het juist naar achter drukkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
Omdat ik er nooit zo goed in was speelde ik het niet.
Fighters waar ik moet blokken met een aparte knop ipv achteruit lopen zijn niet mijn ding
Een cockring is toch hetzelfde idee of niet¿quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:42 schreef dud0r het volgende:
Niet te hard strikken slak, dan sterft die straks af
mk is pijltje naar achter drukken of naar onder en naar achter tekken hetzelfde.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:59 schreef dud0r het volgende:
Echt niet. MK was altijd een aparte knop
Daarom kon ik tekken wel spelen maar MK niet
Daag prinsquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef wadslak het volgende:
Ik ben werken, succes met jullie puntjes. Want dat is leven toch? Nou doeiiii. Kusss
![]()
Ik moet ook aan vuurwerk denken bij een cobra 120.quote:
Die metalen daarvan mag je ook niet langer dan een half uur om hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een cockring is toch hetzelfde idee of niet¿
quote:
Niet op de megadrive. Weet ik heul zekerquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mk is pijltje naar achter drukken of naar onder en naar achter tekken hetzelfde.
Okay. En dan word ie harder ofzo? Waar dient het eigenlijk voor?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die metalen daarvan mag je ook niet langer dan een half uur om hebben
Blijft langer hard tenminste dat is de bedoeling, Ik heb ooit een silicone gehad maar dat deed niet zoveel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. En dan word ie harder ofzo? Waar dient het eigenlijk voor?
Scorpionquote:
Okay. Nog nooit zo'n ding in het echt gezien lol.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijft langer hard tenminste dat is de bedoeling, Ik heb ooit een silicone gehad maar dat deed niet zoveel.
Heb laatst een verstelbare mee laten bestellen toen een vriendin ging bestellen. Moet 'm nog steeds een keer ophalen.
tofste personage met kabalquote:
Het is niet dat ik altijd sex met cobra's heb. Zo af en toe eens alle remmen los.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:08 schreef dud0r het volgende:
Het effect is niet hetzelfde als zo'n halve cobra.
Dus als je dat gewend bent dan valt zo'n ring natuurijk in het niets
Spannendquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is niet dat ik altijd sex met cobra's heb. Zo af en toe eens alle remmen los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |