abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184847324
Ik vroeg mij af of het verplicht is om je in te schrijven bij de kamer van koophandel op het moment dat je een webshop opent. Ik ben van plan een webshop te openen voor mijn hobby. Ik ben niet van plan om ooit winst te maken, maar gewoon puur om mijn hobby te beoefenen. Op de site van KvK zelf staat dat ik mij in principe niet hoef in te schrijven als ik niet handel met het doel om winst te maken.

Hoe zit dit?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_184847438
Nee niet verplicht
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184847481
Oke, want mij is verteld dat een webshop zonder kvk illegaal is..
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:11:15 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_184849499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 00:30 schreef RGS18 het volgende:
Oke, want mij is verteld dat een webshop zonder kvk illegaal is..
Nee hoor, het ligt er een beetje aan hoeveel je omzet. Ook kun je geen BTW terugvorderen.De extra inkomsten kun je bij je belastingaangifte opgeven.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:38:38 #6
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_184849739
Probleem is wel om je betaalsystemen te integreren. Die werken bijna alleen zakelijk en moet je dus wel een registratie hebben.

Dus dan zit je vast aan alleen PayPal betalingen. Maar als je toch geen winst wil maken hoeven mensen natuurlijk toch niet te betalen :D
pi_184849809
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:11 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Nee hoor, het ligt er een beetje aan hoeveel je omzet. Ook kun je geen BTW terugvorderen.De extra inkomsten kun je bij je belastingaangifte opgeven.