het kan aan mij liggen maar ik vond Blind europees geen dissonantquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Internationale ervaring zegt me bizar weinig als je steeds verstoppertje speelt of altijd als 1 van de eersten door ijs zakt als de tegenstand wat groter wordt.
Niet lang genoeg gewend aan de hagelslag.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
magallan nu al geblesseerd is ook wel zorgelijk.
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.quote:
Onana en Tagliano spelen weer toch? Kan niks fout gaan dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.
veltman op rechts en eiting voor frenkiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.
Tagliafico is volgens mij nog niet zeker, vorige week al vroegtijdig naar de kant gehaald en hij moet ook wel woensdag kunnen spelen. Dan ook nog dat ellendige kunstgras.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Onana en Tagliano spelen weer toch? Kan niks fout gaan dan.
Dan hoeven we niet te kijken, dat wordt 6-2 voor Héracles Heràcles.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
veltman op rechts en eiting voor frenkie
kunnen we mooi wat spelers rust geven meteen voor Real.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet te kijken, dat wordt 6-2 voor Héracles Heràcles.
Gewoon Neres in de basis.quote:
Misschien een excuusblessure om hem uit de wind te houden na die ongelukkige pot tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
magallan nu al geblesseerd is ook wel zorgelijk.
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien een excuusblessure om hem uit de wind te houden na die ongelukkige pot tegen Feyenoord
Je weet hoe het gaat in de opportunistische voetbalwereld en journalistiekquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?
Toch maar nog een pogingquote:Goed nieuws voor wie nog een kaartje zoekt voor Ajax – Real Madrid! Er komen namelijk nog een paar honderd kaarten in de verkoop, zo meldt AjaxLife.
Dit zijn kaarten die de UEFA heeft teruggegeven en dus alsnog verkocht kunnen worden aan Ajax-supporters. Je moet wel lid zijn van AjaxLife om in aanmerking te komen dit keer.
De kaarten gaan dinsdagochtend om 10.00 in de verkoop. Wees er snel bij, want zoals gezegd zijn het er dus slechts enkele honderden.
Iemand na één wedstrijd afschrijven is onzin, zijn genoeg dingen die nog te verbeteren zijn met de tijd (al vraag ik me af of het positiekiezen van dramatisch naar goed kan gaan).quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?
Verdjummequote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stengs zit bij Raiola, die komt dus niet naar Ajax.
Bovendien zal AZ wel iets van +25 miljoen vragen, dat kregen ze al voor Vincent Janssen en voor onze Iraanse vriend. Dat is wel een beetje erg veel, tenzij hij de komende maanden echt gaat shinen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer is z'n schoonvader, die zal hem wel zeggen dat een tussenstap voor een jaar of 2 niet verkeerd is, maar aan de ander kant als je als zo'n zware blessure hebt gehad kan ik me ook voorstellen dat je meteen wil cashenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je nooit willen betalen voor een speler van AZ die een half seizoen goed heeft gevoetbald tegen gehandicaptenteams.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien zal AZ wel iets van +25 miljoen vragen, dat kregen ze al voor Vincent Janssen en voor onze Iraanse vriend. Dat is wel een beetje erg veel, tenzij hij de komende maanden echt gaat shinen.
Tony Vilhena is toch ook een schoonzoon van Ronald de Boer ? Ze verdelen het goed over de eredivisie, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ronald de Boer is z'n schoonvader, die zal hem wel zeggen dat een tussenstap voor een jaar of 2 niet verkeerd is, maar aan de ander kant als je als zo'n zware blessure hebt gehad kan ik me ook voorstellen dat je meteen wil cashen
is dat zo? wist ik niet, dat van Stengs zag ik toevallig op tv bij een interviewquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tony Vilhena is toch ook een schoonzoon van Ronald de Boer ? Ze verdelen het goed over de eredivisie, dat dan weer wel.
Yep, zou kunnen dat het dezelfde dochter is die overgestapt is naar een wat talentvollere versie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? wist ik niet, dat van Stengs zag ik toevallig op tv bij een interview
nee even gecheckt, die ene gaat niet meer met Vilhena en dit is een jongere dochterquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, zou kunnen dat het dezelfde dochter is die overgestapt is naar een wat talentvollere versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |