hij is niet de eerste cv die dat heeft, man tegen man komt hij tekort maar positioneel is hij wel goedquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
als linker cv is die vooral ok tegen VVV en Groningen , Europees gezien en ook in topwedstrijden hier is het zelfmoord omdat die zo enorm traag is en ook beschikt over vrij weinig duel en kopkracht.
Denk dat dat niet genoeg is in de top op die positie en al helemaal niet de snelle aanvallers van Real Madrid . En dan moet je ook nog maar zien of die kopduels aangaat met hun aanvallers en CV'squote:Op donderdag 7 februari 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is niet de eerste cv die dat heeft, man tegen man komt hij tekort maar positioneel is hij wel goed
daarom speelt hij ook bij Ajax, als je er tegen hun af gaat wat gewoon te verwachten is zal het echt niet alleen aan hem liggenquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat dat niet genoeg is in de top op die positie en al helemaal niet de snelle aanvallers van Real Madrid . En dan moet je ook nog maar zien of die kopduels aangaat met hun aanvallers en CV's
Maar het zal me niet verbazen als ze hem gaan uitbuiten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom speelt hij ook bij Ajax, als je er tegen hun af gaat wat gewoon te verwachten is zal het echt niet alleen aan hem liggen
Ekkelenkamp danquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Schöne maar geen basis staat.
Vond Real gisteren niet heel lekker spelen, het is dat Benzema opeens honger heeft en in vorm is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uhuh, in de eredivisie ben je meestal beter in onderlinge kwaliteit. Nu speel je tegen een ploeg die op bijna elke positie betere spelers heeft en sowieso tactisch veel slimmer is dan Haggiebereid je maar voor op het ergste.
Samen met Marcelo het Achilles hiel van Madrid.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
Llorente ligt er 3 weken uit dus dat zal Casamiro worden tegen Ajax. Niet in zijn beste vorm.
Vind het nog te vroeg om Magellan de voordeel van de twijfel te geven zeker met al die tegendoelpunten tot nu toe.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die Blind op VM zetten (of op de bank , want alibi-verdediger) anders dalen je kansen van 30-40% naar 5-10%
Internationale ervaring zegt me bizar weinig als je steeds verstoppertje speelt of altijd als 1 van de eersten door ijs zakt als de tegenstand wat groter wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Vind het nog te vroeg om Magellan de voordeel van de twijfel te geven zeker met al die tegendoelpunten tot nu toe.
Beste lijkt mij De Ligt en Blind centraal achterin, veel internationale ervaring en kwaliteit.
alleen een kans als Bale startquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:45 schreef Tjacka het volgende:
Ajax heeft best een kans thuis op een resultaat. Over twee wedstrijden zijn we kansloos natuurlijk.
Blind kan heus wel verdedigen. Die heeft het eerste seizoen bij United met Mourinho nog basis gespeeld.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Internationale ervaring zegt me bizar weinig als je steeds verstoppertje speelt of altijd als 1 van de eersten door ijs zakt als de tegenstand wat groter wordt.
Bale doet het wel goed tegen de grote tegenstanders ipv Assensio die het doet tegen laagvliegers.quote:
Ik zag het gisterenquote:Op donderdag 7 februari 2019 20:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bale doet het wel goed tegen de grote tegenstanders ipv Assensio die het doet tegen laagvliegers.
Ja dunno wat er met Bale aan de hand is. Kunnen hem het beste gewoon verkopen na dit seizoen. Hazard naar Real en Bale naar City/United/Arsenalquote:
Thuis: AJAX 1-0 Real Madridquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:45 schreef Tjacka het volgende:
Ajax heeft best een kans thuis op een resultaat. Over twee wedstrijden zijn we kansloos natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:04 schreef Tjacka het volgende:
Morgen kaartverkoop voor Real uit. Kaarten zijn achterlijk duur. Zou mij benieuwen hoe veel we er verkopen
real uit zal dan ook wel uitverkocht zijn. genoeg mensen die een tripje naar spanje wel willen maken.quote:'Mijlpaal voor Ajax: 67 duizend tickets verkocht voor Real Madrid-thuis'
Ajax heeft voor de Champions League-clash met Real Madrid een recordaantal kaartjes verkocht, meldt De Telegraaf vrijdagochtend. Zowel de Johan Cruijff Arena als de Ziggo Dome is tot op de laatste plek uitverkocht.
In totaal zijn er 67 duizend tickets verkocht, een mijlpaal in de Ajax-geschiedenis. De Amsterdammers gaan op woensdag 13 februari spelen voor 53 duizend man, maar volgens De Telegraaf had men het stadion 'drie keer kunnen uitverkopen'.
Ajax heeft vanwege de enorme run op wedstrijdkaartjes besloten om een zogeheten 'viewing party' te organiseren in de nabijgelegen Ziggo Dome. Hier zal de wedstrijd op grote schermen te zien zijn, afgewisseld met optredens van dj's Sunnery James en Ryan Marciano, rapper Diggy Dex en zanger Peter Beense. Rafael van der Vaart, John Heitinga, Michael Reiziger en Sjaak Swart zullen hun licht laten schijnen op de Champions League-clash. Inmiddels zijn alle veertienduizend kaartjes over de toonbank gegaan.
Wanneer dit concept aanslaat, gaat Ajax vaker soortgelijke evenementen organiseren rondom Europese wedstrijden.
Real uit! IK BEDOEL DUS HET UITVAK.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
real uit zal dan ook wel uitverkocht zijn. genoeg mensen die een tripje naar spanje wel willen maken.
het kan aan mij liggen maar ik vond Blind europees geen dissonantquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Internationale ervaring zegt me bizar weinig als je steeds verstoppertje speelt of altijd als 1 van de eersten door ijs zakt als de tegenstand wat groter wordt.
Niet lang genoeg gewend aan de hagelslag.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
magallan nu al geblesseerd is ook wel zorgelijk.
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.quote:
Onana en Tagliano spelen weer toch? Kan niks fout gaan dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.
veltman op rechts en eiting voor frenkiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ingrediënten voor puntverlies zijn aanwezig dus.
Tagliafico is volgens mij nog niet zeker, vorige week al vroegtijdig naar de kant gehaald en hij moet ook wel woensdag kunnen spelen. Dan ook nog dat ellendige kunstgras.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Onana en Tagliano spelen weer toch? Kan niks fout gaan dan.
Dan hoeven we niet te kijken, dat wordt 6-2 voor Héracles Heràcles.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
veltman op rechts en eiting voor frenkie
kunnen we mooi wat spelers rust geven meteen voor Real.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet te kijken, dat wordt 6-2 voor Héracles Heràcles.
Gewoon Neres in de basis.quote:
Misschien een excuusblessure om hem uit de wind te houden na die ongelukkige pot tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
magallan nu al geblesseerd is ook wel zorgelijk.
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien een excuusblessure om hem uit de wind te houden na die ongelukkige pot tegen Feyenoord
Je weet hoe het gaat in de opportunistische voetbalwereld en journalistiekquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?
Toch maar nog een pogingquote:Goed nieuws voor wie nog een kaartje zoekt voor Ajax – Real Madrid! Er komen namelijk nog een paar honderd kaarten in de verkoop, zo meldt AjaxLife.
Dit zijn kaarten die de UEFA heeft teruggegeven en dus alsnog verkocht kunnen worden aan Ajax-supporters. Je moet wel lid zijn van AjaxLife om in aanmerking te komen dit keer.
De kaarten gaan dinsdagochtend om 10.00 in de verkoop. Wees er snel bij, want zoals gezegd zijn het er dus slechts enkele honderden.
Iemand na één wedstrijd afschrijven is onzin, zijn genoeg dingen die nog te verbeteren zijn met de tijd (al vraag ik me af of het positiekiezen van dramatisch naar goed kan gaan).quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die hem op die wedstrijd beoordelen? nu al?
Verdjummequote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stengs zit bij Raiola, die komt dus niet naar Ajax.
Bovendien zal AZ wel iets van +25 miljoen vragen, dat kregen ze al voor Vincent Janssen en voor onze Iraanse vriend. Dat is wel een beetje erg veel, tenzij hij de komende maanden echt gaat shinen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer is z'n schoonvader, die zal hem wel zeggen dat een tussenstap voor een jaar of 2 niet verkeerd is, maar aan de ander kant als je als zo'n zware blessure hebt gehad kan ik me ook voorstellen dat je meteen wil cashenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je nooit willen betalen voor een speler van AZ die een half seizoen goed heeft gevoetbald tegen gehandicaptenteams.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien zal AZ wel iets van +25 miljoen vragen, dat kregen ze al voor Vincent Janssen en voor onze Iraanse vriend. Dat is wel een beetje erg veel, tenzij hij de komende maanden echt gaat shinen.
Tony Vilhena is toch ook een schoonzoon van Ronald de Boer ? Ze verdelen het goed over de eredivisie, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ronald de Boer is z'n schoonvader, die zal hem wel zeggen dat een tussenstap voor een jaar of 2 niet verkeerd is, maar aan de ander kant als je als zo'n zware blessure hebt gehad kan ik me ook voorstellen dat je meteen wil cashen
is dat zo? wist ik niet, dat van Stengs zag ik toevallig op tv bij een interviewquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tony Vilhena is toch ook een schoonzoon van Ronald de Boer ? Ze verdelen het goed over de eredivisie, dat dan weer wel.
Yep, zou kunnen dat het dezelfde dochter is die overgestapt is naar een wat talentvollere versie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? wist ik niet, dat van Stengs zag ik toevallig op tv bij een interview
nee even gecheckt, die ene gaat niet meer met Vilhena en dit is een jongere dochterquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, zou kunnen dat het dezelfde dochter is die overgestapt is naar een wat talentvollere versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |