ja daar heb ik ook over gelezenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er bestaat ook een reverse culture shock als je weer terug bent
Als je lang in het buitenland bent geweest zal het best even wennen worden terug in NLquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er bestaat ook een reverse culture shock als je weer terug bent
En ook aan het weer zal je moeten wennenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook over gelezen
1 keer 2 weken en 1 keer 4 dagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Maar je was in de tijd wel regelmatig even in Nederland, dus dan zou het wel meevallen met reverse culture shock
oh valt mee dan, ik dacht meerquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 keer 2 weken en 1 keer 4 dagen
Dacht eigenlijk veel langerquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
13 maanden in Tenerife gewoon dan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel te kort
Nou poging 2 tot slapen
Wie en wat ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft sig000 voor deze nacht al een zure opmerking klaar voor de rookworsten van de hema?
is hier altijd in de nacht, maar als ik post begint ie uit het niets iets negatiefs daarover te zeggen.quote:
Wat zijn jouw vermoedens dan ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Donderdag aflevering Keuringsdienst van Waarde gaat over waarom de vega rookworst zo duur is, ben benieuwd of mijn vermoedens bevestigd worden.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is hier altijd in de nacht, maar als ik post begint ie uit het niets iets negatiefs daarover te zeggen.
Meeliften op de snelle groei van vegetarische vleesvervangers en Unox heeft een rookworstvorm ipv recht en heeft wel wat tijd en geld in zitten in onderzoeken en dat willen ze wel snel terugverdienen en winst opmaken. Maar in de ingredienten zit het iig nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 01:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat zijn jouw vermoedens dan ?
Ja zeggen dat die van de aldi lekkerder is en met een zurige ondertoontje zeggen dat de rookworst niet van de hema komt en nog wat andere dingen om te laten blijken dat hij het niet lekker vindt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]over de rookworst ?
hema zonder de rookworst zou volgens mij wel aanzienlijk minder omzet maken.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 6 februari 2019 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meeliften op de snelle groei van vegetarische vleesvervangers en Unox heeft een rookworstvorm ipv recht en heeft wel wat tijd en geld in zitten in onderzoeken en dat willen ze wel snel terugverdienen en winst opmaken. Maar in de ingredienten zit het iig niet
Nee, weet ook niet of ik het wil proberen. Hoor weinig goeds over en is niet een beetje maar veel duurder dan de gewone variant.quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Had ooit zo'n test gezien bij radar of kassa geloof ik over vleesvervangers. Ze kwamen niet goed uit de test. Smaakte nergens naar en voelde meer als plastic.
Heb zelf nooit zo'n vleesvervangers gegeten dus kan er niet echt een eigen oordeel over vellen.
Jij wel die vegetarische rookworst geprobeerd ?
Meeste van die vleesvervangers lees ik niks goed over.quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet of ik het wil proberen. Hoor weinig goeds over en is niet een beetje maar veel duurder dan de gewone variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |