niet bestquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moest net ineens overgeven. Was en ben me een partij misselijk.
Nou hopelijk niet. Laatste tijd genoeg ziek geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van de griep die mij kort geleden voor 2 weken geveld had..
"Wie ben ik?" vind ik leukstequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Otto's en aloa's spammen in lepeltopic
hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
"Wie ben ik?" vind ik leukste
"spam voor Markdeajaxfan" en "tel hier tot Haags terug is" waren ook goud
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou hopelijk niet. Laatste tijd genoeg ziek geweest.
ja dat was mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was bob voor mij, samen met wollah
Je hebt niet gekeken of je wil helemaal geen opleiding meer volgen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks eig, vandaar dat het vooral tobben is nu
hmmm...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Helemaal uit het niets ook.![]()
Dat klinkt heel erg herkenbaar.. zo begon het bij mij en bij mijn dochters ook...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Helemaal uit het niets ook.![]()
Ik heb geen notes gekregen daarvoor wonderlijk genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft me zelfs 2 notes opgeleverd
meeste notes had ik aan het begin gehaald, was toen beetje aan het testen wat wel en niet kanquote:
quote:
donderdag komt de eigenaar van huis kijken. En met beetje geluk neemt hij de boel overquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de verhuizing ?
Spullen ingepakt? En interieur verkocht?
Dat zou stuk makkelijker zijn als die alles overneemt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
donderdag komt de eigenaar van huis kijken. En met beetje geluk neemt hij de boel over
Verkopen van de rest gaat beetje traag
Er bestaat ook een reverse culture shock als je weer terug bentquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Zal nog wel even duren dat je je zo voelt denk ik. Maar telkens wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |