niet bestquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moest net ineens overgeven. Was en ben me een partij misselijk.
Nou hopelijk niet. Laatste tijd genoeg ziek geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van de griep die mij kort geleden voor 2 weken geveld had..
"Wie ben ik?" vind ik leukstequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Otto's en aloa's spammen in lepeltopic
hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
"Wie ben ik?" vind ik leukste
"spam voor Markdeajaxfan" en "tel hier tot Haags terug is" waren ook goud
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou hopelijk niet. Laatste tijd genoeg ziek geweest.
ja dat was mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat was bob voor mij, samen met wollah
Je hebt niet gekeken of je wil helemaal geen opleiding meer volgen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks eig, vandaar dat het vooral tobben is nu
hmmm...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Helemaal uit het niets ook.![]()
Dat klinkt heel erg herkenbaar.. zo begon het bij mij en bij mijn dochters ook...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Helemaal uit het niets ook.![]()
Ik heb geen notes gekregen daarvoor wonderlijk genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft me zelfs 2 notes opgeleverd
meeste notes had ik aan het begin gehaald, was toen beetje aan het testen wat wel en niet kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |