Omdat snacht eigenlijk niet veel gebeurde. 8 van de 10 keer gebeurde niets en kon je slapen van 2200 tot 0700quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje raar.. is voor personeel toch niet vol te houden. En 30 uur per week valt dan weer mee, maar waarom niet meer verspreid ipv een dienst van 19uur
Ja precies. Niet alleen zodat je de kinderen goed kan helpen maar ook voor jezelf. Ik zou er echt nachtmerries aan overhoudenquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik sta er ook een beetje van te kijken. Dacht dat je van allerlei diploma's nodig zou hebben.
Zelfs verstandelijke beperkte ouders gehad die met het busje werden gebracht om hun verstandelijk beperkte kind bij ons te bezoeken....quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ze gewoon castreren. Geeft alleen maar problemen als die zich voortplanten.
neuhquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:30 schreef Already_in_use het volgende:
Zijn niet alleen maar succesverhalen denk ik hè murp?
Wel leuk om te zien dat het beter gaat... maar ga je je dan niet meer afvragen hoe het met de rest gaat ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:28 schreef murp het volgende:
[..]
1 kind die ik heb gehad die woont nu bij mij achter in de straat, ben blij dat ie iets heb geholpen aan haar leventje.
Dienst van 15uur ? Nee ik zou dat niet lang volhouden. Liever 30 uur in 5 dagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
30 uur in 2 dagen werken. Lijkt me ideaal.
Sommige heb ik gezien op FB en voor de rest vind ik het allemaal wel goed hoor. Wat wel leuk was dat ik de enige man was in het kindertehuis.. Kon ik leuk mannendingen doen zoals oorlogje of rennen door het bos oid, samen fietsen maken enzoquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat het beter gaat... maar ga je je dan niet meer afvragen hoe het met de rest gaat ?
Ow Oke... ik snap het een beetje. Dacht dat je constant wakker moest zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:29 schreef murp het volgende:
[..]
Omdat snacht eigenlijk niet veel gebeurde. 8 van de 10 keer gebeurde niets en kon je slapen van 2200 tot 0700
Ik zat toen wel de hele nacht op FOK!quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow Oke... ik snap het een beetje. Dacht dat je constant wakker moest zijn
hen een beetje een leuke tijd bezorgen en gewoon zorgeloos spelenquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:33 schreef murp het volgende:
[..]
Sommige heb ik gezien op FB en voor de rest vind ik het allemaal wel goed hoor. Wat wel leuk was dat ik de enige man was in het kindertehuis.. Kon ik leuk mannendingen doen zoals oorlogje of rennen door het bos oid, samen fietsen maken enzo
tjaquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hen een beetje een leuke tijd bezorgen en gewoon zorgeloos spelen
Dus de vrouwen werkten met hun verstand en jij als enige man op gevoelmeestal is dat andersom
discussiëren in VBLquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:34 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zat toen wel de hele nacht op FOK!
Slaap lekker murpgodquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:35 schreef murp het volgende:
Maar ik ga pitten, straks weer om 0700 op
Fijne nacht nog
Slaap lekker.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:35 schreef murp het volgende:
Maar ik ga pitten, straks weer om 0700 op
Fijne nacht nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |