Oh fijn......gedeelde smart is halve smartquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef HPLC het volgende:
Omdat hier laatst werd gehaat op Boudewijn, zit ik het nu al een paar dagen achter elkaar te luisteren. Voel me meteen ook 2 keer zo oud als CD
Kijk je uit dat je niks breekt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef HPLC het volgende:
Omdat hier laatst werd gehaat op Boudewijn, zit ik het nu al een paar dagen achter elkaar te luisteren. Voel me meteen ook 2 keer zo oud als CD
Ik voel me dus 50quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh fijn......gedeelde smart is halve smart
nope.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
had je nou die munt al gevonden eigenlijk?
Misschien per ongeluk een winkelwagentje mee geopend en daarna het karretje aan een oud vrouwtje gegeven die alleen maar 2 x 20 en 1 x 10 cent had.quote:
Die past er toch niet in man...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk een winkelwagentje mee geopend en daarna het karretje aan een oud vrouwtje gegeven die alleen maar 2 x 20 en 1 x 10 cent had.
That's what she said hahaatjesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die past er toch niet in man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |