Is Martinair?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Superman! Ik neem aan dat je ook Clark Kent?
Ik noem jou tegenwoordig Poelewoepsie, dus waarschijnlijk heel weinigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan weer zoeken op Ama. Meteen even gecheckt wat Hans allemaal heeft gezegd over me.
Watquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik noem jou tegenwoordig Poelewoepsie, dus waarschijnlijk heel weinig
Probeer je het nou goed te praten?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken, maar die naatje heeft het ook wel veel over jou
Heb ik het eigenlijk veel over jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probeer je het nou goed te praten?
Valt mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb ik het eigenlijk veel over jou?
Wel weer gelachenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Netjes gedaan. We hebben iedereen weggejaagd.
Veel te veel.....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb ik het eigenlijk veel over jou?
Het is wel heel erg inderdaad. Ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probeer je het nou goed te praten?
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is wel heel erg inderdaad. Ik zal er op letten
Ik heb stiekem gewoon een oogje op Kuroiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
Ik las trouwens laatst dat Driepink een oogje heeft op de bazin van Kuroi
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
Snap ik, zo harig willen wij ze allemaal welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb stiekem gewoon een oogje op Kuroi
Preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, zo harig willen wij ze allemaal wel
Oh ik dan op Flippie hoop ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan weer zoeken op Ama. Meteen even gecheckt wat Hans allemaal heeft gezegd over me.
Ik ga Kuroi ook maar even toevoegen als woord in MyCroft.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |