abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 februari 2019 @ 13:40:48 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184874511
quote:
Ok en nu?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184874788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok en nu?
De Gudde-tribune moet ook maar weg. HARDCOREHOOLIGANS.
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:46:47 #128
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184875635
Griepgolf bij de Graafschap! Misschien dat we zaterdag eindelijk weer eens een ouderwets pak slaag kunnen geven aan een laaggeplaatste tegenstander :D
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:55:30 #129
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_184875791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Griepgolf bij de Graafschap! Misschien dat we zaterdag eindelijk weer eens een ouderwets pak slaag kunnen geven aan een laaggeplaatste tegenstander :D
Mooi man, misschien wel 2-0
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:58:37 #130
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184875854
Het is wachten tot Advocaat ‘ja’ zegt. Hopelijk wil hij niet _O-
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:03:00 #131
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184875967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:58 schreef fetX het volgende:
Het is wachten tot Advocaat ‘ja’ zegt. Hopelijk wil hij niet _O-
Als hij nee zegt is het eigenlijk nog sneuer.
Makkelijk tweede.
pi_184876071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als hij nee zegt is het eigenlijk nog sneuer.
_O-
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:09:05 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184876074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:58 schreef fetX het volgende:
Het is wachten tot Advocaat ‘ja’ zegt. Hopelijk wil hij niet _O-
Jammer dat hij waarschijnlijk geen twitter heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:51:11 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184877020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als hij nee zegt is het eigenlijk nog sneuer.
Dan ligt het aan het geld.
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:51:37 #135
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184877028
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Jammer dat hij waarschijnlijk geen twitter heeft.
Twittergekkies genot.
pi_184877183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als hij nee zegt is het eigenlijk nog sneuer.
Dan wordt het dus Fräser.
Oh.
pi_184877568
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan wordt het dus Fräser.
Eerder Steijn dan.
En het feit dat ik daar nog bijna blij van wordt ook omdat de alternatieven nog slechter zijn geeft ook mooi aan hoe triest dit allemaal is. :')
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:29:58 #138
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184877781
Nou inderdaad. Ik ben bijna blij als het Steijn wordt, hoe treurig. Kom op de Jong, laat zien dat je je vriendjes er doorheen kan lullen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:47:18 #139
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184878045
Zelfs mijn positiviteit is onderhand kapot gemaakt.

Ik had zo erg de hoop dat het kampioenschap een opmars zou zijn naar structurele aansluiting, maar helaas. Eigenlijk was het verval al sinds 2014 ingezet en was het kampioenschap dus niet veel meer dan een incidentele prachtige samenkomst van omstandigheden.

Ik prefereer dit seizoen overigens met afstand tegenover de structurele ellende tussen 2003 en 2011, het is ook niet echt dat de club oprecht naar de tyfus wordt gewerkt. Advocaat is niet zo'n debiel als de Mos of Verbeek ofzo. Het is meer dat er totaal geen visie is, geen plan om te ontwikkelen, of ook maar iets.

Als ik onze sterkste 11 zie (laten we dan maar even zeggen met Jorgensen op 9, vPersie op 10, Toornstra op 6 en Clasie op de bank, en Botteghin in het centrale duo, niet dat we ooit zo spelen maar ik denk dat dit feitelijk gezien de elf sterkste individuen zijn) is er overigens maar één speler waar ik echt niet achter sta dat hij in onze basis speelt, en dat is van Beek. Zo'n ellende is het dus eigenlijk niet wat betreft onze selectie, maar als je ziet wat er de volgende seizoenen volgt qua selectie (met het idee dat Jorgensen, Berghuis en Vilhena voor te weinig gaan vertrekken en vPersie stopt) en onze belabberde bank, scouting én o-19 ploeg, staat er eigenlijk helemaal niks klaar voor de komende twee seizoenen. De O-17 ploeg is heel sterk maar dat duurt nog wel even. Gaan weer een paar nare jaren worden zo :/
Makkelijk tweede.
pi_184878306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs mijn positiviteit is onderhand kapot gemaakt.

Ik had zo erg de hoop dat het kampioenschap een opmars zou zijn naar structurele aansluiting, maar helaas. Eigenlijk was het verval al sinds 2014 ingezet en was het kampioenschap dus niet veel meer dan een incidentele prachtige samenkomst van omstandigheden.

Ik prefereer dit seizoen overigens met afstand tegenover de structurele ellende tussen 2003 en 2011, het is ook niet echt dat de club oprecht naar de tyfus wordt gewerkt. Advocaat is niet zo'n debiel als de Mos of Verbeek ofzo. Het is meer dat er totaal geen visie is, geen plan om te ontwikkelen, of ook maar iets.

Als ik onze sterkste 11 zie (laten we dan maar even zeggen met Jorgensen op 9, vPersie op 10, Toornstra op 6 en Clasie op de bank, en Botteghin in het centrale duo, niet dat we ooit zo spelen maar ik denk dat dit feitelijk gezien de elf sterkste individuen zijn) is er overigens maar één speler waar ik echt niet achter sta dat hij in onze basis speelt, en dat is van Beek. Zo'n ellende is het dus eigenlijk niet wat betreft onze selectie, maar als je ziet wat er de volgende seizoenen volgt qua selectie (met het idee dat Jorgensen, Berghuis en Vilhena voor te weinig gaan vertrekken en vPersie stopt) en onze belabberde bank, scouting én o-19 ploeg, staat er eigenlijk helemaal niks klaar voor de komende twee seizoenen. De O-17 ploeg is heel sterk maar dat duurt nog wel even. Gaan weer een paar nare jaren worden zo :/
Ik begin me inmiddels wel af te vragen of het gat met PSV en Ajax ooit nog gedicht kan worden, terwijl ik inderdaad dacht dat na het kampioenschap juist de aansluiting kon worden gemaakt. En eigenlijk vind ik dat de structurele ellende waar je het over hebt nooit is verdwenen. De miljoenen van de VvF en het feit dat we toevallig een goede lichting hadden hebben een paar jaar voor een opleving gezorgd maar beleidsmatig en qua toekomstvisie is er naar mijn idee vrij weinig veranderd vergeleken met 15 jaar geleden.

Inmiddels vrees ik er zelfs voor dat AZ je binnen een paar voorbij gaat als vaste nummer 3 als er bij Feyenoord niks veranderd...
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:34:18 #141
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184878908
AZ kan ons in ieder geval dan tegenstand bieden op de ranglijst. Het probleem is ook gedeeltelijk dat de rest van de Eredivisie er niks van bakt waardoor Ajax en PSV alles blijven winnen, terwijl Feyenoord een in principe defensieve speelstijl heeft waardoor ze geen spel kunnen maken, wat als gevolg puntenverlies tegen de kneusjes heeft (in de uitwedstrijden dan). Uitvlucht had de EL kunnen zijn, ik denk dat we op dat niveau we een heel taaie tegenstander hadden kunnen zijn. Maar ook daar zijn we tegen een oprechte kneuzenclub eraf gegaan.
Makkelijk tweede.
pi_184879215
Een andere trainer gaat sowieso meer punten halen dan Gio denk ik.

In principe is de rest zo slecht dat je meer punten moet hebben, verliezen tegen alle kleintjes en Trencin is zo slecht
pi_184879389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Inmiddels vrees ik er zelfs voor dat AZ je binnen een paar voorbij gaat als vaste nummer 3 als er bij Feyenoord niks veranderd...
Daar ben ik bijna zeker van ja. AZ is namelijk wel een club met vizie en een goed uitgedacht toekomstplan in tegenstelling tot Van Geel's Feyenoord.

Twente komt volgend seizoen ook weer terug. Plek 3 gaat nog lastig worden voor jullie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184879436
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daar ben ik bijna zeker van ja. AZ is namelijk wel een club met vizie en een goed uitgedacht toekomstplan in tegenstelling tot Van Geel's Feyenoord.

Twente komt volgend seizoen ook weer terug. Plek 3 gaat nog lastig worden voor jullie.
Wat doet het ertoe dat Twente volgend jaar terug komt? Wat een vizie.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik begin me inmiddels wel af te vragen of het gat met PSV en Ajax ooit nog gedicht kan worden, terwijl ik inderdaad dacht dat na het kampioenschap juist de aansluiting kon worden gemaakt. En eigenlijk vind ik dat de structurele ellende waar je het over hebt nooit is verdwenen. De miljoenen van de VvF en het feit dat we toevallig een goede lichting hadden hebben een paar jaar voor een opleving gezorgd maar beleidsmatig en qua toekomstvisie is er naar mijn idee vrij weinig veranderd vergeleken met 15 jaar geleden.

Inmiddels vrees ik er zelfs voor dat AZ je binnen een paar voorbij gaat als vaste nummer 3 als er bij Feyenoord niks veranderd...
AZ gaat je idd voorbij. Dit seizoen ook weer op de ranglijst vrees ik. Wel treurig hoor. Volgens mij is de begroting van Feyenoord 2 keer de begroting van AZ. Dan kan je wel 4 nieuwe stadions bouwen.
Hoe kan het nou dat wij het allemaal zien en de mensen die erover gaan niet. Wij roepen ook al 3 seizoenen dat er geen creativiteit in de ploeg zit. Van Geel God haalt Ayoub.
pi_184879449
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daar ben ik bijna zeker van ja. AZ is namelijk wel een club met vizie en een goed uitgedacht toekomstplan in tegenstelling tot Van Geel's Feyenoord.

Twente komt volgend seizoen ook weer terug. Plek 3 gaat nog lastig worden voor jullie.
Voor Twente ben ik nou niet echt bang eerlijk gezegd.
pi_184879470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs mijn positiviteit is onderhand kapot gemaakt.

Ik had zo erg de hoop dat het kampioenschap een opmars zou zijn naar structurele aansluiting, maar helaas. Eigenlijk was het verval al sinds 2014 ingezet en was het kampioenschap dus niet veel meer dan een incidentele prachtige samenkomst van omstandigheden.

Ik prefereer dit seizoen overigens met afstand tegenover de structurele ellende tussen 2003 en 2011, het is ook niet echt dat de club oprecht naar de tyfus wordt gewerkt. Advocaat is niet zo'n debiel als de Mos of Verbeek ofzo. Het is meer dat er totaal geen visie is, geen plan om te ontwikkelen, of ook maar iets.

Als ik onze sterkste 11 zie (laten we dan maar even zeggen met Jorgensen op 9, vPersie op 10, Toornstra op 6 en Clasie op de bank, en Botteghin in het centrale duo, niet dat we ooit zo spelen maar ik denk dat dit feitelijk gezien de elf sterkste individuen zijn) is er overigens maar één speler waar ik echt niet achter sta dat hij in onze basis speelt, en dat is van Beek. Zo'n ellende is het dus eigenlijk niet wat betreft onze selectie, maar als je ziet wat er de volgende seizoenen volgt qua selectie (met het idee dat Jorgensen, Berghuis en Vilhena voor te weinig gaan vertrekken en vPersie stopt) en onze belabberde bank, scouting én o-19 ploeg, staat er eigenlijk helemaal niks klaar voor de komende twee seizoenen. De O-17 ploeg is heel sterk maar dat duurt nog wel even. Gaan weer een paar nare jaren worden zo :/
Mensen die toornstra op zes willen hebben kunnen beter fietsen gaan stelen ofzo....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 18:48:17 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184880356
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hoe kan het nou dat wij het allemaal zien en de mensen die erover gaan niet. Wij roepen ook al 3 seizoenen dat er geen creativiteit in de ploeg zit. Van Geel God haalt Ayoub.
Stel,-en dit zou heel goed kunnen gebeuren- dat het seizoen totaal in mineur eindigt. We blijven punten morsen tegen allerlei clubjes, eindigen 4e of lager en worden kansloos uit de beker geflikkerd.
Stel dat dat gebeurt. Beginnen we dan volgend seizoen gewoon weer met Van Geel als TD? En met Dickie als trainer?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:50:41 #148
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184880405
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:00 schreef Scarface88 het volgende:

Twente komt volgend seizoen ook weer terug. Plek 3 gaat nog lastig worden voor jullie.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die toornstra op zes willen hebben kunnen beter fietsen gaan stelen ofzo....
Leuke acts weer.
Makkelijk tweede.
pi_184880579
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]


[..]

. Van Geel God haalt Ayoub.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184880649
quote:
5s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Stel,-en dit zou heel goed kunnen gebeuren- dat het seizoen totaal in mineur eindigt. We blijven punten morsen tegen allerlei clubjes, eindigen 4e of lager en worden kansloos uit de beker geflikkerd.
Stel dat dat gebeurt. Beginnen we dan volgend seizoen gewoon weer met Van Geel als TD? En met Dickie als trainer?
Ga daar maar wel van uit. En dan in 2020 verder met Dominee Dirk aan het roer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')