Raar, via de DM was je poeslief.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan ik niet. Zit niet in mijn aard.
Maar Kuroi is niet poeslief.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Raar, via de DM was je poeslief.
Kuroi was er niets bij.
Ach meid toch, wat wilde je kwijt?quote:
* DerRabbit mompelt iets over dat huisdieren vaak op hun baasje lijkenquote:
Nou, ik zag berichten voorbij komenquote:
Klopt wel, wou het zelf ook nog zeggen maar leek me overbodige informatie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit mompelt iets over dat huisdieren vaak op hun baasje lijken
Ze kan wel lief zijn, vooral nu we met zijn tweeën wonen maar het blijft een trut.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, ik zag berichten voorbij komen
Gaat het nog wat worden tussen jullie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Raar, via de DM was je poeslief.
Kuroi was er niets bij.
Stiekem hou je hartstikke veel van derquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kan wel lief zijn, vooral nu we met zijn tweeën wonen maar het blijft een trut.
Ik zat ook al te twijfelen of dit geen te makkelijke bal wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt wel, wou het zelf ook nog zeggen maar leek me overbodige informatie.
Nee, ama haat mij intensquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat het nog wat worden tussen jullie?
Haatliefde verhoudingquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kan wel lief zijn, vooral nu we met zijn tweeën wonen maar het blijft een trut.
Net als vorige keer inderdaad, doe maar...quote:
Ja natuurlijk het is mijn kat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stiekem hou je hartstikke veel van der
Dat hij echt drie pinken heeft?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:11 schreef HPLC het volgende:
Je raadt nooit wat Ama tegen mij zei over Driepink in dm
DM het maar, anders ban ivm openbaring DM enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:11 schreef HPLC het volgende:
Je raadt nooit wat Ama tegen mij zei over Driepink in dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |