schijtkundequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wow, heb jij soms scheikunde gestudeerd
Dan neem ik mijn woorden terug schatjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een crue opmerking, ik ben kapot van verdriet, dom wicht.
Dank je wel heel lief.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug schatje
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:46 schreef HPLC het volgende:
HAHAA SCHEITKUNDE HAHA ECHT ORIGINEEL AHAALAAHALHALALVLEES
https://www.fonq.nl/produ(...)uPD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
Opso kun je even een hanglamp uitzoeken voor boven mijn nieuwe bartafel.
Omdat ik zo knap en leuk ben?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klinkt heel logisch in jouw geval
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je doet oefeningen?Ja, ik ga naar de invalide toilet omdat veel ruimte en dan doe ik wat situps, pushups enzo voor de doorbloeding, helpt echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die is leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://www.fonq.nl/produ(...)uPD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ha Nootmansquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik zo knap en leuk ben?
[..]
Ja, ik ga naar de invalide toilet omdat veel ruimte en dan doe ik wat situps, pushups enzo voor de doorbloeding, helpt echt
Hey haagsequote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nog Homo Deus van Yuval Noah Harari liggen.
Ik ga pas om 12 uur lunchen vandaag hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
scheelt niet veel met mijn lunch
ik had het niet over jouquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga pas om 12 uur lunchen vandaag hoor
Chinees nieuwjaar. Dim sum, chinese tomatensoepquote:
Truequote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het iedere dag volgens mij
Geen ritme is ook een ritmequote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:31 schreef dud0r het volgende:
Je ritme al een beetje oke? Volgens mij was je vannacht weer bezig of niet?
werd om 6 uur al wakker toen ik net 3 uur slaap had gehad, toen dus nog ff wat bijgeslapen en werd ik met de wekker om 9 wakkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:31 schreef dud0r het volgende:
Je ritme al een beetje oke? Volgens mij was je vannacht weer bezig of niet?
ik heb er eigenlijk wel 7 nodig, maar 9 uur is prima, als de wekker niet stond had ik tot 11 geslapen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
6 uurtjes slaap is al wel redelijk toch?
En 9 uur is een prima tijd voor jou om op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |