Doen ze dat nog? Linkje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
150
Soort crowdfunding maar alleen maar uitbetaling in bier
Weet niet of ze het nog doen. Is geen linkje, hij doet amper shit op internet. Ben er toen langsgegaanquote:
Dat raffle snap ik niet echt. Het is echt een loterij tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
Van dat Antidoot werd gisteren een magnum geraffled op die Nederlandse raffle groep waar ik een ban heb
700 euro
heb er 4
ik kan helaas niet kritiekloos door het leven gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij vervalt helaas jouw uitnodiging voor de Gulpener hopfeesten met o.a. het WK kratje rijden
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat raffle snap ik niet echt. Het is echt een loterij toch
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij vervalt helaas jouw uitnodiging voor de Gulpener hopfeesten met o.a. het WK kratje rijden
de fuck zegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Deze fles was 10 lootjes aan 70 per stuk
Ja snap er ook echt helemaal geen flikker vanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
de fuck zeg![]()
Ik vind het al gek worden als je gaat kopen bij 3F maar loten van 70 euro kopen voor een eventuele fles bier krijg ik echt niet verkocht aan mn vriendin
Was dat niet Hools? Dit is de VBL-sc hé.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:58 schreef Lionheaad het volgende:
Hallo hier....
Heel lang geleden dat ik hier was...
doeiquote:
Yep....uit de tijd dat Hools nog de afvoeput van VBL wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dat niet Hools? Dit is de sc hé.
Dit is allemaal niet zo interessant Onlo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen regeert GGMM met harde hand. Benieuwd waar Caland mee terugkomt.
Nou ja, beeld je in hoe kansloos het niveau van Hools was met o.a. Tong en doe dat maal een factor 50 en je hebt het niveau hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Yep....uit de tijd dat Hools nog de afvoeput van VBL was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM zijn antwoord op alles is altijd: 'klaar nu'. Bijzonder zwak.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen regeert GGMM met harde hand. Benieuwd waar Caland mee terugkomt.
Lekker boeiend wat jij wel of niet interessant vindtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is allemaal niet zo interessant Onlo.
Kom eens zelf met een verhaal i.p.v. alleen maar posts van anderen uitlichten en daar een smiley aanhangen.
Eens wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GGMM zijn antwoord op alles is altijd: 'klaar nu'. Bijzonder zwak.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GGMM zijn antwoord op alles is altijd: 'klaar nu'. Bijzonder zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |