En waar werk jij?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Brouwlokaal is zeg maar het bezoekerscentrum/cafe/restaurant met een eigen micro-brouwerij. Kleine oplages 250 - 500 liter, volledig los van de grote brouwerij maar wel vaak met een knipoog naar.
Poeh. Ik durf niet een exact getal te noemen. Nu valt het wel mee, maar zit ook een enorme tuin bij waar we in de zomer bbq-en enzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel bezoekers komen daar per dag?
Weet je nou al hoe Gulpener z'n zuur brouwt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh. Ik durf niet een exact getal te noemen. Nu valt het wel mee, maar zit ook een enorme tuin bij waar we in de zomer bbq-en enzo.
In de zomer gaat het wel hectisch worden.
Foeders met spontane gisting.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je nou al hoe Gulpener z'n zuur brouwt?
Waarom niet? Zou er trots op zijn. Beter dan ik verwachtte.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Foeders met spontane gisting.
Dit mocht ik niet zeggen.
Nee, er stond een aankomende zure collabquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou er trots op zijn. Beter dan ik verwachtte.
Koelschip?
Die met Oersoep?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, er stond een aankomende zure collab
Hebben we ook ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou er trots op zijn. Beter dan ik verwachtte.
Koelschip?
Oh.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's geen geheim
iig niet volgens Oersoep die posten er vrolijk over op instagram
Wat had je eigenlijk dan verwacht hoe de sours werden gemaakt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's geen geheim
iig niet volgens Oersoep die posten er vrolijk over op instagram
Kettle sour of gewoon gemengde cultuur pitchenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat had je eigenlijk dan verwacht hoe de sours werden gemaakt?
Is een kettle sour gewoon normale brouwproces volgen maar dan een yoghurtbacterie of brett ofzo erbij kieperen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kettle sour of gewoon gemengde cultuur pitchen
Kettle souren is tussen het maischen en het koken lactobacillus pitchen en een dag ofzo laten verzuren, daarna koken zoals normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is een kettle sour gewoon normale brouwproces volgen maar dan een yoghurtbacterie of brett ofzo erbij kieperen?
Weet jij van een landkaart met bierstijlen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Kettle souren is tussen het maischen en het koken lactobacillus pitchen en een dag ofzo laten verzuren, daarna koken zoals normaal
Pfoe neequote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet jij van een landkaart met bierstijlen?
Dus Alt - Dusseldorf, Geuze pajottenland etc maar dan op een kaart. En zo uitgebreid mogelijk
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gister hoorde ik weer de filefuif op stubru @Saind.
Is laatste dort he. Stoppen ze mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
wat zijn ze goed bezig afgelopen tijd.
nieuwe dort is ook al een tijdje weer een favo van me
RIPquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is laatste dort he. Stoppen ze mee.
Versie met verse hop is nu te koop als soort speciale laatstse uitgave.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er hebben echt al veel mensen daar tegen me gezegd dat Dort hun favoriete bier is
heb jij dit idee ook?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb het idee dat Saind het altijd heel stoer vindt hoeveel die drinkt
Eensquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen in deze SC is gewoon mega stoer
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen in deze SC is gewoon mega stoer
Ik niet. Ik zie jou gewoon als ene liefhebber, niet als iemand die stoer loopt te doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie jou gewoon als ene liefhebber, niet als iemand die stoer loopt te doen.
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik merk dat je wat onzeker bent, dus geef ik je graag even wat bevestiging.
Hun pils vind ik sowieso maar zo-zoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
maar dat Gulpener pils uit de tap vind ik niet echt geweldig
Hierbij vervalt helaas jouw uitnodiging voor de Gulpener hopfeesten met o.a. het WK kratje rijdenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
maar dat Gulpener pils uit de tap vind ik niet echt geweldig
Ik heb een vat bij Antidoot geadopteerd. Ik mag er op gaan tekenen, wat zal ik eens voor een kunstwerk gaan makenquote:
Je kan in het fotoboek van GGMM gaan kijken voor inspiratiequote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een vat bij Antidoot geadopteerd. Ik mag er op gaan tekenen, wat zal ik eens voor een kunstwerk gaan maken
dacht een groot Grateful Dead logo
Wow jij hebt al ur-hop checkin in 2014quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hun pils vind ik sowieso maar zo-zo
Dat ongefilterde bio pils van ze is wel echt goed
Huh?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een vat bij Antidoot geadopteerd. Ik mag er op gaan tekenen, wat zal ik eens voor een kunstwerk gaan maken
dacht een groot Grateful Dead logo
ene liefhebberquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie jou gewoon als ene liefhebber, niet als iemand die stoer loopt te doen.
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik merk dat je wat onzeker bent, dus geef ik je graag even wat bevestiging.
Antidoot, die nieuwe brouwerij in Kortenakenquote:
Dat was ook echt een maand nadat ze het op untappd hebben gezetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow jij hebt al ur-hop checkin in 2014Echt oude etiketten enzo.
Legend.
Vet zeg. Hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Antidoot, die nieuwe brouwerij in Kortenaken
Ik heb een biervat "geadopteerd" waar nu iets op ligt te rijpen. Als het klaar is krijg ik een rits flessen, iedere keer als ze dat vat legen. En een magnum van iets anders.
Mag er met krijt een tonmerk op maken.
De brouwer van 3 Fonteinen heeft heel dronken op zijn vat FUCK HORAL getekend
150quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vet zeg. Hoeveel kost dat?
Doe een kunstwerk van mrstylo VBL City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |