quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
zo foking nederlands, een eigen liedje maken op een ander melodietjequote:Op maandag 4 februari 2019 23:52 schreef butz0rs het volgende:
Wie zingt er mee met het heel Holland bakt lied?
ik loop er nog 3 achter maar mij ook nietquote:Op maandag 4 februari 2019 23:53 schreef svann het volgende:
Is me als kijker niet opgevallen dat ze slecht is neergezet.
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het grote magnetronmaaltijden FOK! kookboek
haat op social mediaquote:
Niet liegen knulquote:Op maandag 4 februari 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk die onzin dan ook niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk die onzin dan ook niet.
[ afbeelding ]
Op Twitter, bij een magnetronmaaltje dat slechr viel.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:56 schreef zipcon het volgende:
Enkel voorbehouden aan Heel Holland Bakt experts...
quote:
dan is ze bij d66 gl en pvda weer in de gratiequote:Op maandag 4 februari 2019 23:58 schreef zipcon het volgende:
Ze heeft een gong nodig tegen ongein en een bekering tot de islam om terug tot rust te keren.
We hadden het net over werkgevers. Jan Slagter lijkt mij een vreselijke baas.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Slagter marcheert als een Hitler door omroep MAX met zijn wurgcontracten.
Sad!
Iets met AVG....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Steken jullie hem er weleens in terwijl de ander dat niet verwacht?
rare praat zegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
heb jij soms een branderig gevoel?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
jellymadquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy u kijkt lief. Oscar komt er aan, Monkyyy.
Hier zijn de luiken dicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy u kijkt lief. Oscar komt er aan, Monkyyy.
quote:
aha, het was toch niet spreekwoordelijkquote:
jij bent ook een trekpop hequote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Vanwege de AVG ga ik niet zeggen of ik het linkse NOS Journaal straks ga kijken.
die is leuk, die ga ik onthoudenquote:
Ze kan blind typen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:03 schreef Oscar. het volgende:
aha, het was toch niet spreekwoordelijk
GENOTquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:01 schreef Oscar. het volgende:
jaaa, vandaag gaan ik mijn 100.000ste post maken.
Ik trakteer op oliebollen!quote:
kun je straks meevieren!quote:
Nog 13quote:
voelt wel een beetje spannendquote:
lacht de boel gewoon bij elkaarquote:
ik heb cavia's, die waren bijna verbodenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
"Gewone Nederlander", zijn jullie dat?
9quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik heb cavia's, die waren bijna verboden
kan friesland allemaal wel hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Wat kost het? Het scheelt 2 miljard klimaat vluchtelingen.
8quote:
we zien welquote:
ik heb een raar gevoel van binnenquote:
quote:
ik wil graag Danny, Ziggo, mijn macbookairgodin, mijn Sony Xperia XZ2 en mijn HP Elitepauperbak bedanken. Zonder hun zou ik dit moment niet beleefd kunnen hebben.quote:
Ik heb in mijn fok leven al 3 telefoons, 2 tablets en 4 laptops verslondenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik wil graag Danny, Ziggo, mijn macbookairgodin, mijn Sony Xperia XZ2 en mijn HP Elitepauperbak bedanken. Zonder hun zou ik dit moment niet beleefd kunnen hebben.
3quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
Ook wil ik bedanken mijn cavia's, zonder mijn uurlijkse trip naar de koelkast zou ik aan mijn bank vastgeplakt zitten.
"Focking"quote:
Waar is tong eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:18 schreef Oscar. het volgende:
Mijn Mifi router zodat ik op vakantie mijn postgemiddelde kon opkrikken. Tong80, jij hebt een speciaal plekje vol met haat in mijn hart veroverd.
JAHHHHHHquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
En uiteraard jullie jongens! Zonder slowchattopics had ik het niet gered!
quote:
cultuurquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef xzaz het volgende:
Waarom is dit soort verkapte reclame nog steeds toegstaan bij de npo?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:22 schreef xzaz het volgende:
Divers publiek er waren 300 kaartjes verkocht er zaten 400 mensen in de zaal.
Sjarrel over Amerikaquote:
ah trumpbash is al weer even terug jaquote:
Happy 100.000quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
En uiteraard jullie jongens! Zonder slowchattopics had ik het niet gered!
Stil staan op de snelweg in je gehuurde Audiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:24 schreef Oscar. het volgende:
op marokaanse bruiloften kun je wel met je ak74 schieten
dank dankquote:
lekker vechten met de hele buurt!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Stil staan op de snelweg in je gehuurde Audi
op mercatorplein!quote:
Ik drink een kopje thee om het te vierenquote:
quote:
ik vodka, dit vereist dronkenschap!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik drink een kopje thee om het te vieren
Stukje vrachtwagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:28 schreef xzaz het volgende:
Kerst heeft niks met religie te maken?
Mij god / allah.
quote:
gewoon btw heffen op kerosinequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Vliegtuigbouwers moeten CO2 vrij vliegtuigen bouwen.
Rozenburgquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nooit geweest. Vergelijkbaar met Zoetermeer?
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nooit geweest. Vergelijkbaar met Zoetermeer?
ik zou haar doenquote:
Lekker 100 man secret service naar je eigen golfbaan halen en kamers laten huren, de prijzen verdubbelen, de overheid helemaal leeg zuigen.quote:
gewoon om 10:45 beginnen en dan om 3 uur stoppen. dat wil ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker 100 man secret service naar je eigen golfbaan halen en kamers laten huren, de prijzen verdubbelen, de overheid helemaal leeg zuigen.![]()
Carter verkocht zijn pinda farm gewoon, belangenconflicten.
Moet je register accountant worden en voor jezelf beginnenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gewoon om 10:45 beginnen en dan om 3 uur stoppen. dat wil ik ook
En hij had zoveel commentaar op de extra kosten die Obama maakte.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Lekker 100 man secret service naar je eigen golfbaan halen en kamers laten huren, de prijzen verdubbelen, de overheid helemaal leeg zuigen.![]()
Carter verkocht zijn pinda farm gewoon, belangenconflicten.
pussies.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:43 schreef superniger het volgende:
Trump gaat haar gewoon bij de pussy grabben.
met 5 uurtjes werken ga ik teveel achteruit, moniewise gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je register accountant worden en voor jezelf beginnen
Paddy O'Ryan ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh, frikandel pannekoek speciaal
ik heb geen ideequote:
U las het hier, u hoorde niks meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaat Joost niks meer zeggen, kringgesprekje is weer over. Saaie gast.
Ziet er duur uit, zo met dat komkommerpartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh, frikandel pannekoek speciaal
nee, het is pannekoekenhuis Poppies in Almeloquote:
Op dat tijdstip uitzonderlijk veel kijkersquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:47 schreef zipcon het volgende:
Populair met 800.000 kijkers? Dat is nog niet aan de enkels van Heel Holland Bakt...
fapportalquote:
want werkend nederland kan niet kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op dat tijdstip uitzonderlijk veel kijkers
Op het 5 uur tijdstip is dat vrij populair.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:47 schreef zipcon het volgende:
Populair met 800.000 kijkers? Dat is nog niet aan de enkels van Heel Holland Bakt...
OK, dat klopt dan wel. Jinek stelt ze voor als ware het wereldberoemde helden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op het 5 uur tijdstip is dat vrij populair.
ik zie alleen voordelenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Schattig microwoninkje, lekker de hele dag bij elkaar op schoot zitten
Leuk vakantiehutje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Schattig microwoninkje, lekker de hele dag bij elkaar op schoot zitten
In hun doelgroep zijn ze zeker wereldberoemd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:57 schreef zipcon het volgende:
[..]
OK, dat klopt dan wel. Jinek stelt ze voor als ware het wereldberoemde helden.
Een kiwi?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een vruchtje van de actinidia chinensis.
Ik zet overal lokquotes uit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jagen jullie ook weleens iemand na?
Mij poezebeest als ze niet wil knuffelenquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jagen jullie ook weleens iemand na?
Je gekwetst voelen is een keuze.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens gekwetst door gemene woordjes?
Tegenwoordig zijn heel veel mensen wel heel erg snel gekwetst is mijn gevoel. Zelfspot en relativering zijn ver te zoeken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens gekwetst door gemene woordjes?
Mond en klauwzeerquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat voor ziekte had ze dan? Of was het gewoon een burn-out
Vreselijke tendens, het nuanceerde relativerende midden bestaat bijna niet meer lijkt het somsquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn heel veel mensen wel heel erg snel gekwetst is mijn gevoel. Zelfspot en relativering zijn ver te zoeken.
Ik had knoflookgarnalenquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond nog een HEERLIJKE gehaktbal naar binnen gewerkt. Sorry Marianne.
Toen ik eigen baas was lukte mij dat nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:11 schreef DKUp het volgende:
Vier maanden ziek zijn en niet zeggen wat je hebt (gehad). Probeer het eens bij je baas
quote:
Precies. Mis wel wat tegenwicht van mevrouw Jinek hierin ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een plantaardig dieet is per definitie ongezond.
en waarom dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een plantaardig dieet is per definitie ongezond.
bohhh goed natquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Morgen wordt het toch herfstweer, lekker nat.
ga jij lekker op mars wonenquote:
zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |