Wat ik het leukste vind is als de SC ontspoort. 5 gesprekken tegelijkertijd met verschillende deelnemers. Iedereen zit dan in 3 gesprekken. Voor lurkers, Oostenrijkers en bijna-comateuzen is dat bijna niet te volgen.quote:
Ok maar dan ga jij de boel schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag lag ik te pitten had hij dan weer gekookt, dus,,, dat heft elkaar weer op
iemand moet het toch nog doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar dan ga jij de boel schoonmaken.
Mijn muts gaat in de nacht echt niet schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:34 schreef sacha het volgende:
[..]
de nachtelijke schoonmaak of een wijntje?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier Scrut
40+ / [40+ SC #1367] Ook voor mensen zonder internet.
Ah zo. Ja dat moet wel verwarrend zijn voor sommigen. Als het echt hard gaat, gaat er ook van alles mis en reageer ik ook wel eens op het verkeerdequote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik het leukste vind is als de SC ontspoort. 5 gesprekken tegelijkertijd met verschillende deelnemers. Iedereen zit dan in 3 gesprekken. Voor lurkers, Oostenrijkers en bijna-comateuzen is dat bijna niet te volgen.
Ik moet weer lachenquote:
Ja internetdates.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Omg die lelijke vriend met een minderwaardigheidscomplex was een Amsterdammer
Nou ja, verder is er ook genoeg te lachen. Dat hangt een beetje af van de samenstelling van de aanwezigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat moet wel verwarrend zijn voor sommigen. Als het echt hard gaat, gaat er ook van alles mis en reageer ik ook wel eens op het verkeerde
Ik zit vol met geniale oplossingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moet weer lachenSigg had gelijk haar oplossing was best sterk ja
Petzi weet wel hoe ze een verhaal moet vertellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moet weer lachenSigg had gelijk haar oplossing was best sterk ja
Lastig als je dan ondertussen DM's aan het beantwoorden bent, je nog 20 andere schermen open hebt staan en de telefoon gaat, terwijl je muziek aan het luisteren bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat moet wel verwarrend zijn voor sommigen. Als het echt hard gaat, gaat er ook van alles mis en reageer ik ook wel eens op het verkeerde
Jij zit best veel in DM, hè?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Lastig als je dan ondertussen DM's aan het beantwoorden bent, je nog 20 andere schermen open hebt staan en de telefoon gaat, terwijl je muziek aan het luisteren bent.
en kippetjes tekenenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Petzi weet wel hoe ze een verhaal moet vertellen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zoiets nu we toch aan het roddelen zijnquote:
Begrijp ook niet waarom die wrijving, past prima in het plaatje hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DM's is soms wel onhandig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Lastig als je dan ondertussen DM's aan het beantwoorden bent, je nog 20 andere schermen open hebt staan en de telefoon gaat, terwijl je muziek aan het luisteren bent.
géén idee! daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook zoiets nu we toch aan het roddelen zijnzou ze ze echt getekend hebben
Maar in de ochtend doet ze wel de stallen ?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn muts gaat in de nacht echt niet schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |