Feli Sas, ik heb net een wijntje ingeschonken had ik wel verdiend vond ikquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verstop mij morgen de hele dag in bed
Owjee.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Feli Sas, ik heb net een wijntje ingeschonken had ik wel verdiend vond ik
Gelukkig is het al dinsdagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Feli Sas, ik heb net een wijntje ingeschonken had ik wel verdiend vond ik
Nu weet ik het!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
35 km van Veenendaal je zal het moeten lopen
quote:
Die arme Griek dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
anders ga ik weer de hele nacht schoonmaken
Mootie moet zich er niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Iedereen weer op de kaart turen. Ik denk dat mootie ook alweer aan het puzzelen is. Ik geef 't op
Die verandert ook steeds toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mootie moet zich er niet mee bemoeien
Nee. Dat ik dat niet gelezen heb. Sommige dingen teruglezen (eerlijk gezegd alleen maar een paar pagina's voordat ik met mijn 3G online kwam) was echt heel grappig af en toe, maar dit had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Was jij dat? ja het is een hele foute opmerking uit Joods perspectief ook
helpt dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
anders ga ik weer de hele nacht schoonmaken
Wat vond je grappig dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Dat ik dat niet gelezen heb. Sommige dingen teruglezen (eerlijk gezegd alleen maar een paar pagina's voordat ik met mijn 3G online kwam) was echt heel grappig af en toe, maar dit had ik niet gelezen.
Toen ik vanmiddag lag ik te pitten had hij dan weer gekookt, dus,,, dat heft elkaar weer opquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog steeds bezig om mijn muts zover te krijgen.
de nachtelijke schoonmaak of een wijntje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog steeds bezig om mijn muts zover te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |