1/3 van de Dolphins is pas een week in het team, afgevallen spelers van andere teams, viel te verwachtenquote:Op zondag 8 september 2019 20:31 schreef dz5b604 het volgende:
twitter:barstoolsports twitterde op zondag 08-09-2019 om 20:27:30The Ravens running a fake punt on the Dolphins up 35-3 is outright bullying https://t.co/J3VP3eYcI9 reageer retweet
Kijk jij die wedstrijd?quote:Op zondag 8 september 2019 20:36 schreef dz5b604 het volgende:
Browns zijn ook lekker begonnen 100+ yards aan penalties in de eerste helft en een DQ. Spelen zichzelf volledig uit de wedstrijd tegen een matig as usual Titans.
Flags, flags en flags en het houdt niet opquote:Op zondag 8 september 2019 20:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kijk jij die wedstrijd?
Wordt deze wedstrijd nu doodgefloten of zijn ze allemaal terecht (dat die ene gast van het veld gestuurd word snap ik nog wel)
Er wordt strak gefloten maar ik kan nou niet zeggen dat de penalties onterecht zijn.quote:Op zondag 8 september 2019 20:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kijk jij die wedstrijd?
Wordt deze wedstrijd nu doodgefloten of zijn ze allemaal terecht (dat die ene gast van het veld gestuurd word snap ik nog wel)
Ik ben ook niet blijquote:Op zondag 8 september 2019 21:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Er wordt strak gefloten maar ik kan nou niet zeggen dat de penalties onterecht zijn.
Edit: Nu een interception, Browns laat bij momenten zien dat er veel potentie in het team zit (Mayfield met 22 uit 30 voor 264 yards zijn ook prima stats) maar ze vergooien het helemaal zelf met de penalties en slordig spel. Publiek is (terecht) ook niet blij
Nou volg ik de NFL niet heel goed maar heb zelden zoveel support gehoord voor een uitspelend team.twitter:MySportsUpdate twitterde op zondag 08-09-2019 om 22:43:57The amount of cheers for the #Colts scoring a TD in LA is insane. #Chargers play 16 road games. https://t.co/lUWZVMudCd reageer retweet
Zag er een stuk beter uit dan vorig jaar, hopelijk blijft Cook heel.quote:Op zondag 8 september 2019 21:22 schreef Hush het volgende:
Vikings gaan ook lekker! Running game is weer terug
Chargers zijn 2 jaar geleden van San Diego naar LA gegaan, ze hebben weinig fans daar en spelen in een voetbalstadion tot het nieuwe stadion klaar is.quote:Op zondag 8 september 2019 22:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Nou volg ik de NFL niet heel goed maar heb zelden zoveel support gehoord voor een uitspelend team.twitter:MySportsUpdate twitterde op zondag 08-09-2019 om 22:43:57The amount of cheers for the #Colts scoring a TD in LA is insane. #Chargers play 16 road games. https://t.co/lUWZVMudCd reageer retweet
En dan volgende week tegen de Dolphins, ben benieuwdquote:Op maandag 9 september 2019 08:36 schreef GSbrder het volgende:
Bizar te bedenken dat de Patriots niet op volle kracht waren tegen de Steelers.
33-3 winnen en beter dan ik had verwacht in september.
We got him!quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat een puinhoop zeg
Ik ben benieuwd wie die diva op wil pikken, zal wel Patriots worden
Patriots gaan zo vaak onderuit tegen de Dolphins in Miami, maar tegen dit uitgeklede team kan ook Brady winnenquote:Op maandag 9 september 2019 11:22 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
En dan volgende week tegen de Dolphins, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |