Werkte bij mij wel in ¤, misschien omdat ik het via Paypal deed?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Done!
Helaas kun je niet in euros betalen, moest in USD dus toen werd het 115,80 ofzo. Nog steeds een heerlijke deal.
Ik ook via paypal. Maar op de gamepass site zelf stond eerst nog een knop "show in euro" toen stond er 109,99.quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:03 schreef rgras het volgende:
[..]
Werkte bij mij wel in ¤, misschien omdat ik het via Paypal deed?
Zouden jullie deze even weer willen invullen. Tot ongeveer volgende week zondag ofzo. Kunnen we daarna nog kijken of er plekken overblijven.quote:Phantas Magoria Panthers = Kyran
Goats =
De Krotenkokers =
The Brady Bunch =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners =
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Phantas Magoria Panthers = Kyran
Goats =
De Krotenkokers =
The Brady Bunch = Revolverocelot
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
Nog niet zeker, als er mensen afvallen uit het team van vorig jaar ben jij bij deze de eerstequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Is er toevallig dit jaar een plek vrij?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:06 schreef Keyos het volgende:
Phantas Magoria Panthers = Kyran
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers = Keyos
The Brady Bunch = Revolverocelot
Dark Horse Destroyers = Darkhorse16
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens = Tweek
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp = Medjai
Oke, ik wacht af.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog niet zeker, als er mensen afvallen uit het team van vorig jaar ben jij bij deze de eerste
Missen sowieso twee mensen die al een tijdje niet in dit topic hebben gepost. Breidniet is Curacao Crushers en Fumble is dacht ik MrBanaan. Wolfs weet ik niet.quote:
Daarom moet ik altijd zo lachen om opmerkingen van niet NFL-volgers over het feit dat het maar mietjes zijn ivm rugby-spelers. Grootste onzin ooit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, alles draait om geld. Gezondheid is van ondergeschikt belang.
Als je ziet hoeveel opiaten die gasten slikken gedurende het seizoen om alle pijntjes te onderdrukken schrik je je ook wezenloos.
In dat opzicht snap je ook niet dat ze meer wedstrijden zijn gaan spelen, maar ja alles voor het geld he.
En we doen er als kijkers vrolijk aan mee natuurlijk. Want we betalen maar wat graag voor gamepass, terwijl je weet wat er met sommige spelers gebeurd qua gezondheid.
Hallo NFL, byebye nachtrusttwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 18-08-2019 om 21:56:00🏈 | Het nieuwe NFL-seizoen komt steeds dichterbij. Vandaag het ideale voorproefje met twee mooie Preseason-duels.⚔️ Los Angeles Chargers - New Orleans Saints⏰ 22.00 uur📺 FOX Sports 6⚔️ Minnesota Vikings - Seattle Seahawks⏰ 02.00 uur📺 FOX Sports 6 https://t.co/VeaKbXAoYD reageer retweet
Heeft ook met de Amerikaanse cultuur te maken, doorspelen met een blessure en je wordt als held gezien. Wat dat betreft moet daar ook een omschakeling in komen. Las geloof ik ook recent weer over een geval waarbij iemand niet de ernst van zijn blessure was verteld zodat hij het seizoen afmaakten. Ging in dit geval geloof ik om een gezwel wat ze gevonden hadden, maar achter gehouden. Dat soort dingen horen hard afgestraft te worden. Aan de andere kant gaan de spelers er vaak zelf even veel in mee, juist door die helden cultuur en natuurlijk de bonussen gerelateerd aan prestaties. Als je met nog 1 actie 1,5 miljoen erbij krijgt dan wil je natuurlijk het veld op.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:17 schreef Luppie0110 het volgende:
Lig met mn ipadje languit op de bank een beetje op het web te surfen en kom ik ineens weer bij de Aaron Hernandez case uit. Wat ik niet wist, is dat hij leed aan stage 3 CTE. Dan vallen de puzzelstukjes wat meer op zn plaats.
Er zijn zoveel spelers die vroeg of laat CTE oplopen en de meest bizarre dingen doen in hun leven. Lees zelfmoord, moord maar ook lijden veel aan depressies. Aaron Hernandez heeft meerdere moorden gepleegd en zelfmoord. Zou de NFL hier niet deels verantwoordelijk voor zijn? Iedereen weet dat je kans op CTE in de NFL erg hoog is maar de financiele belangen zijn veel te hoog om een dergelijke competitie (tijdelijk) stil te leggen.
Waarom gaat men vrolijk door met deze sport alsof er niets aan de hand is? En waarom wordt er niemand in bescherming genomen? Die helmpjes hebben duidelijk weinig tot geen nut. Blijf het bizar vinden. Oogkleppen op en het circus lekker laten draaien...
Maar nog geen interception, van alle QB in de preseason heeft hij de beste cijfers. Daarnaast het blijft een rookie, dus ik verwacht geen wonderen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:59 schreef Seam het volgende:
nou nou best goed. Twee fumbles toch laatste wedstrijd?
Maar goed hij doet het beter dan Murray bij de Cardinals, ouch.
Iedere hersenschudding is gevaarlijk en iedere daarop volgende is dat ook. Bij voetbal zijn ze nog lang niet zo ver als bij de NFL. Er was een Duitser die niet eens wist dat hij in de tweede helft van de finale stond geloof ik. Bij sport hoort ook risico en daarom worden ze goed betaald. De mate van risico moet wel duidelijk zijn en er moeten processen zijn die dat risico verminderen. Daarna komt het op de persoon neer. Wil je doorgaan of niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:29 schreef Luppie0110 het volgende:
Thanks voor jullie relativerende antwoorden en het deels onderstrepen van mij post. Ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Wat betreft Aaron Hernandez ging ik wel ver. Ja hij had stage 3 CTE maar was ook zelf al een debiel. Geen prettige combo.
Kijk dat er een kans is op CTE, oke. Maar dat je het bijna gegarandeerd krijgt na wat jaren spelen in de nfl vind ik wel zorgwekkend. Sommige spelers stoppen (of beginnen niet eens) met hun carriere omdat de kans zo groot is. “In July 2017, a new study showed that 110 of 111 brains examined showed signs of CTE.”
Dat iemand zn kruisband afscheurt met voetbal kan ik nog begrijpen en dat gebeurt lang niet bij iedereen. Maar in de nfl krijg je naast de miljoenen een bijna zeker gegarandeerde blijvende hersenschade. Als iemand een wietje rookt en op zak heeft in de vs kan diegene brommen maar met opzet elkaar hersenschade toebrengen juichen we toe.. Tja, ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar ik vind het bizar/schrikbarend.
(Helaas) kijk ik zelf ook graag naar deze sport en heb ik ook ieder jaar een gamepass.
Curacao was Breidniet dacht ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:44 schreef Kyran het volgende:
Curacao Crushers & Wolfs zijn de enige twee teams die nog niet gevuld zijn. Nog iemand die contact met ze heeft of weet wie ze zijn hier, zodat we ze kunnen taggen? Zo niet dan staan Dave en vanPers op de wachtlijst en krijgen zij de plekken.
Tot morgenavond tijd ofzo? en dan opvullen en klaarmaken
Kan met 1 account meerdere leagues doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:28 schreef vanpers het volgende:
Jullie doen de draft zondag 1 september om 8 uur toch?
Kan ik met 1 account in 2 league´s meedoen of moet ik een 2de account aanmaken?
Wordt die gast nu zo uitgefloten omdat hij door blessures niet meer kan spelen en met pensioen gaat?quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:03 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)unces-his-retirement
Wtf. Erg jammer van de vele blessures, er had veel meer ingezeten. Overigens een bizar moment om die keuze te maken, hiermee maak je het de Colts zeker niet makkelijk.
Ouch: https://twitter.com/RichNye13/status/1165445173909827584/video/1
Ik ben eerder verbaasd dat Colts fans geluid kunnen makenquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wordt die gast nu zo uitgefloten omdat hij door blessures niet meer kan spelen en met pensioen gaat?
Wat een paupers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |