Jij en ik staan gedeeld 2e in het AK.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:01 schreef Pistolero het volgende:
@:wimderon Volgens mij heb je Valencia gewonnen.
RockRacingN2Fans schroeit als nooit tevoren.
Ik sta zelfs eerste qua Stage races.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij en ik staan gedeeld 2e in het AK.
Mieter die jongen er maar uit, of kan dat niet?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
RockRacingN2Fans staat bovenaan in de Team Comp met een inactieve Mani. We winnen ALLE awards.
Kunnen we hem niet inwisselen voor Rudicio(als die zelf wil natuurlijk)?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mieter die jongen er maar uit, of kan dat niet?
Ikzelf heb sowieso geen adminrechten, dus daar zou ik weer een bericht voor moeten sturen naar de heren admins. Misschien leest hij hier stiekem mee en krijgt hij ooit de ingeving om weer eens actief mee te doen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mieter die jongen er maar uit, of kan dat niet?
Ik denk dat dit sowieso niet kan omdat omdat ze dan alle al verreden koersen met terugwerkende kracht opnieuw moeten gaan uitrekenen wat betreft de Team Comp.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet inwisselen voor Rudicio(als die zelf wil natuurlijk)?
@El-Stinho moet snel z'n niveau gaan opkrikken!quote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De rest laat ons mooi in de steek, Slob.
Ik zie het al, hij heeft je alweer ingepakt.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani heeft zelfs Andalucia al ingevuld. [ afbeelding ] #trots
Ik ga er vanuit dat hij negen mongolen heeft geselecteerd hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie het al, hij heeft je alweer ingepakt.
Bewust of onbewust?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij negen mongolen heeft geselecteerd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |