Die heeft opnames voor Knoop In Je Zakdoek.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was vannacht te zat om nu nog te weten welke mongolen ik voor vandaag heb opgesteld.
Mag, maar mannen en vrouwen zijn twee verschillende competities.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:45 schreef wimderon het volgende:
Moet dat vrouwengebeuren ook ingevuld worden?
Wil je dat ik hierop inga?quote:
Ik wilde zeggen 'ze schuiven door', maar met 3 DNS-ers houdt het wel een keer op natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Dupont en Roelandts ook niet?Die voorlopige startlijsten deugen voor geen meter. Je moet echt op de dag zelf nog alles gaan bekijken kennelijk. Beflikkering.
Tja, kunnen ze ook niet veel aan doen denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Dupont en Roelandts ook niet?Die voorlopige startlijsten deugen voor geen meter. Je moet echt op de dag zelf nog alles gaan bekijken kennelijk. Beflikkering.
Dit zijn meer R_R-opmerkingen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent toch chronisch dronken?
Klopt. Maar je moet wel steeds scherp blijven in ieder geval.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, kunnen ze ook niet veel aan doen denk ik.
PCS is vaak wel actueler #oneeblijftbescheidenstephanquote:Op zondag 17 februari 2019 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet wel steeds scherp blijven in ieder geval.
Is er ergens al iets meer dan een top 10?quote:
Hier dus: http://06.live-radsport.ch/details_220492/Trofeo_Laigueglia_2019_(1HC).htmlquote:Op zondag 17 februari 2019 16:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er ergens al iets meer dan een top 10?
Verder wel eens.
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hier dus: http://06.live-radsport.ch/details_220492/Trofeo_Laigueglia_2019_(1HC).html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |