abonnement Unibet Coolblue
pi_184804494
Hey!

Ik heb sinds vorige week contact met een super leuke meid bij mij in de buurt. We kennen elkaar via Tinder en het klikt enorm. We hebben er nu 2 dates op zitten en het is super leuk samen. Ik heb haar ouders al ontmoet, zij de mijne en we hebben ook een strandwandeling gehad waar we elkaars hand vast hielden.

Echter, het lukt me niet om verdere stappen te zetten. Zelf heeft ze wel wat moeite om intiem te zijn met (redelijk) nieuwe mensen, wat ik nu dus ook heel erg merk. Ik merk dat we elkaar echt leuk vinden, maar de bevestiging in een zoen is moeilijk te bereiken. Ik heb ook het idee dat er weinig momenten zijn voor een zoen.

Ik wil graag die bevestiging krijgen, maar ik wil er ook niet te veel druk op zetten. Nu hoor ik ook van anderen dat ik niet al te lang moet wachten, omdat er dan ook een kans bestaat dat ze zelf gaat afdruipen.

TL;DR: Hoe zet ik een volgende stap in onze "relatie" (zoenen), zonder er te veel druk achter te zetten?
pi_184804539
Het gewoon proberen op een redelijk romantisch moment? Als ze je meteen de laan uitstuurt bij een 'verkeerd' getimede zoen of als ze er niet klaar voor is kan je maar beter blij zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2019 @ 22:48:21 #3
163650 Greys
pi_184804564
Wat een lief topic. O+

Jullie kennen elkaar een week en hebben elkaars ouders al ontmoet? Hoe oud zijn jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184804592
greys gezoend
pi_184804640
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het gewoon proberen op een redelijk romantisch moment? Als ze je meteen de laan uitstuurt bij een 'verkeerd' getimede zoen of als ze er niet klaar voor is kan je maar beter blij zijn.
Het irritante is dus dat zij die romantische momenten niet helemaal inziet (denk ik). We waren bijvoorbeeld op het strand en er was toen een moment dat het eigenlijk een perfecte timing was, maar ze lijkt zich wel niet open te stellen o.i.d.
pi_184804650
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Greys het volgende:
Wat een lief topic. O+

Jullie kennen elkaar een week en hebben elkaars ouders al ontmoet? Hoe oud zijn jullie?
Haha ja het ging wel heel snel inderdaad. We zijn beide 19.
pi_184804713
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef HolyBlobfish het volgende:

[..]

Het irritante is dus dat zij die romantische momenten niet helemaal inziet (denk ik). We waren bijvoorbeeld op het strand en er was toen een moment dat het eigenlijk een perfecte timing was, maar ze lijkt zich wel niet open te stellen o.i.d.
Tja wat is openstellen... We kunnen hier nu eenmaal niet meekijken met jullie en je zal het zelf een beetje aan moeten voelen. Als jij zegt dat ze er echt niet voor openstaat zou je er wellicht eens over kunnen praten. Maar als ze wellicht wat verlegen is maar het wel wil kan je het gewoon wel eens proberen. Lijkt me sterk dat ze gelijk een slecht beeld van je krijgt als jij iets liefs wil doen, namelijk haar zoenen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2019 @ 23:02:21 #8
163650 Greys
pi_184804880
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef HolyBlobfish het volgende:

[..]

Het irritante is dus dat zij die romantische momenten niet helemaal inziet (denk ik). We waren bijvoorbeeld op het strand en er was toen een moment dat het eigenlijk een perfecte timing was, maar ze lijkt zich wel niet open te stellen o.i.d.
Hoezo lijkt ze zich niet open te stellen dan, heb je haar geprobeerd te zoenen en draaide ze toen weg?
Of heb je niet geprobeerd? Want dan is ze waarschijnlijk gewoon net zo verlegen als jij en wachten jullie waarschijnlijk allebei tot de ander het zoeninitiatief neemt. ;)

Je hebt haar hand al vastgehouden tijdens wandelen zei je. Als je haar weer ziet en jullie lopen ergens en je hebt haar hand vast, dan stop je gewoon ineens met lopen en ga je voor haar staan en dan pak je haar gezicht vast met twee handen (zachtjes, niet in de klemgreep :+ ) en geef je haar een kus op haar mond en dan daarna even wachten en aankijken en dan merk je vanzelf of ze verder wil zoenen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 februari 2019 @ 23:25:14 #9
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_184805530
Klinkt alsof jullie beide verlegen zijn. De volgende keer moet jij het voortouw nemen. Vroeger met een meisje wezen wandelen op de tweede date, paar momenten geweest dat we hadden kunnen zoenen. Bleken achteraf allebei te verlegen om het voortouw te nemen. Bij het thuisbrengen gaf ze mij snel een knuffel en ging ze naar binnen. Op het moment dat ik wilde wegfietsen, toch maar omgedraaid, aangebeld en op het moment dat ze open deed gezegd dat ik iets was vergeten. Wilde het bij een afscheidskusje houden, maar zijn binnen verder gegaan. Bleek dat zij het niet durfde op dat moment. Dus ga ervoor als het goed voelt, jullie iedere dag met elkaar praten en zeker als jullie al hand in hand lopen. Soms moet jij de aanzet doen. Begin als een gewone kus, niet gelijk te hard van stapel, dat komt daarna... Succes!
pi_184805952
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:25 schreef Kloktijd het volgende:
Op het moment dat ik wilde wegfietsen, toch maar omgedraaid, aangebeld en op het moment dat ze open deed gezegd dat ik iets was vergeten. Wilde het bij een afscheidskusje houden, maar zijn binnen verder gegaan.
Kan zo in een film O+
pi_184806111
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef Henno het volgende:

[..]

Kan zo in een film O+
Nou! *;
Somebody that I used to know
pi_184807161
Klein beetje het zelfde heb ik.

Vraagje voor de ervaren mensen. Ik heb er ook weinig ervaring mee. Alleen dronken.

Hoort er een bepaalde spanning te zijn? Dronken is dat anders. Maar nuchter en overdag zijn zulke dingen anders vind ik.
pi_184809509
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:45 schreef HolyBlobfish het volgende:
Hey!

Ik heb sinds vorige week contact met een super leuke meid bij mij in de buurt. We kennen elkaar via Tinder en het klikt enorm. We hebben er nu 2 dates op zitten en het is super leuk samen. Ik heb haar ouders al ontmoet, zij de mijne en we hebben ook een strandwandeling gehad waar we elkaars hand vast hielden.

Echter, het lukt me niet om verdere stappen te zetten. Zelf heeft ze wel wat moeite om intiem te zijn met (redelijk) nieuwe mensen, wat ik nu dus ook heel erg merk. Ik merk dat we elkaar echt leuk vinden, maar de bevestiging in een zoen is moeilijk te bereiken. Ik heb ook het idee dat er weinig momenten zijn voor een zoen.

Ik wil graag die bevestiging krijgen, maar ik wil er ook niet te veel druk op zetten. Nu hoor ik ook van anderen dat ik niet al te lang moet wachten, omdat er dan ook een kans bestaat dat ze zelf gaat afdruipen.

TL;DR: Hoe zet ik een volgende stap in onze "relatie" (zoenen), zonder er te veel druk achter te zetten?
Loop je niet te hard van stapel? Je geeft zelf aan dat ze moeite heeft om zo intiem te zijn met nieuwe mensen. Laat het gewoon op je afkomen. Maak haar helemaal gek om jou. Inpakken, aanpakken en uitpakken
pi_184809614
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef HolyBlobfish het volgende:

[..]

Het irritante is dus dat zij die romantische momenten niet helemaal inziet (denk ik). We waren bijvoorbeeld op het strand en er was toen een moment dat het eigenlijk een perfecte timing was, maar ze lijkt zich wel niet open te stellen o.i.d.
En jij was daar niet zelf bij?

Aangezien je lijkt te stellen dat het haar schuld was dat zij het moment niet oppikte?


Als jij haar wil zoenen zal je er toch echt zelf wat voor moeten doen hoor.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184810448
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef HolyBlobfish het volgende:

[..]

Het irritante is dus dat zij die romantische momenten niet helemaal inziet (denk ik). We waren bijvoorbeeld op het strand en er was toen een moment dat het eigenlijk een perfecte timing was, maar ze lijkt zich wel niet open te stellen o.i.d.
Ze is verlegen, en wacht totdat jij haar comfortabel laat voelen zodat jullie een keer kunnen zoenen. Maar zo laat je haar niet voelen omdat je zelf het ook niet weet. Dan wordt het op een gegeven moment awkward.
pi_184813024
Waarom vraag je het niet gewoon?

Kijk haar in de ogen en vraag: "Mag ik je zoenen?"
Als ze ja zegt zoen je haar, zegt ze nee gewoon accepteren, laten merken dat dat ook oké is en verdergaan met waar je mee bezig was.

Je voorkomt hiermee ook de ingezette zoen die niet beantwoord wordt.

Het gebeurd vaker dat ze er na een nee zelf alsnog op terug komt, zeker als je de eventuele afwijzing goed oppakt.
  maandag 4 februari 2019 @ 12:48:01 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184813359
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:28 schreef Duke79 het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon?

Kijk haar in de ogen en vraag: "Mag ik je zoenen?"
Als ze ja zegt zoen je haar, zegt ze nee gewoon accepteren, laten merken dat dat ook oké is en verdergaan met waar je mee bezig was.

Je voorkomt hiermee ook de ingezette zoen die niet beantwoord wordt.

Het gebeurd vaker dat ze er na een nee zelf alsnog op terug komt, zeker als je de eventuele afwijzing goed oppakt.
Dit zou ik ook doen. Niks mis met die vraag. Het is misschien spontaner om haar gewoon een kus te geven, maar het even vragen lijkt me in dit geval wel de juiste weg, helemaal omdat je weet dat ze wat moeite heeft met het intiem zijn. Kan zijn dat het dan voor haar fijner voelt dan dat je het gewoon spontaan doet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184813448
Doe alsof je iets in haar oor wilt fluisteren en pak haar dan op d'r mond :D

Nee, wat je moet doen TS, is tijdens een gesprek haar langzaam een beetje aanraken (bijvoorbeeld haar dijen), als je merkt dat ze dat toelaat en jou ook begint aan te raken, gewoon langzaam met je hoofd bij haar in de buurt komen. Als je merkt dat ze dat dan ook niet erg vind wil ze wel zoenen.

En dan gewoon haar een kus op d'r mond geven. Vaak gaat het daarna dan vanzelf.
pi_184814164
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit zou ik ook doen. Niks mis met die vraag. Het is misschien spontaner om haar gewoon een kus te geven, maar het even vragen lijkt me in dit geval wel de juiste weg, helemaal omdat je weet dat ze wat moeite heeft met het intiem zijn. Kan zijn dat het dan voor haar fijner voelt dan dat je het gewoon spontaan doet.
Dit. Als zij moeite heeft met intiem contact lijkt het me een heel heel heel heel slecht idee om haar dan spontaan te zoenen in de hoop dat ze het goed vindt.
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer maandag 4 februari 2019 @ 13:41:30 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184814589
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:51 schreef Solid-Snake het volgende:
Nee, wat je moet doen TS, is tijdens een gesprek haar langzaam een beetje aanraken (bijvoorbeeld haar dijen been), als je merkt dat ze dat toelaat en jou ook begint aan te raken, gewoon langzaam met je hoofd bij haar in de buurt komen. Als je merkt dat ze dat dan ook niet erg vind wil ze wel zoenen.

En dan gewoon haar een kus op d'r mond geven. Vaak gaat het daarna dan vanzelf.
Eens. Al is het wel genoeg dat ze je een beetje zoetig aankijkt als je dat doet.
pi_184815701
Voordeel als je het vraagt is dat je zeker weet dat ze je wil zoenen.
Dan voorkom je dat ze haar hoofd wegdraait (awkward), of dat ze misschien wel zoent met je, maar het eigenlijk niet durft / wilt maar geen nee durft te zeggen.
pi_184817528
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:56 schreef stokj het volgende:

[..]

Loop je niet te hard van stapel?
Wat is te hard van stapel lopen.
Mijn vrouw en ik kenden elkaar 2 weken en we leerder elkaars ouders kennen.
3 weken later woonden we samen.
Inmiddels zijn we 13 jaar verder, dit jaar 6 jaar getrouwd en 3 kids.
Dus te snel gaan kan, maar ligt er maar net aan hoe de klik is.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:21:12 #23
286575 Roces18
Chef de party
pi_184817637
tegemwoordig is first base anal
zoenen is third base, dus vandaar de verwarring denk ik.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184817666
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:21 schreef Roces18 het volgende:
tegemwoordig is first base anal
zoenen is third base, dus vandaar de verwarring denk ik.
_O-

Zij heeft hele andere verwachtingen dus, opgelost.
pi_184826061
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:16 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Wat is te hard van stapel lopen.
Mijn vrouw en ik kenden elkaar 2 weken en we leerder elkaars ouders kennen.
3 weken later woonden we samen.
Inmiddels zijn we 13 jaar verder, dit jaar 6 jaar getrouwd en 3 kids.
Dus te snel gaan kan, maar ligt er maar net aan hoe de klik is.
TS moet daarom ook aanvoelen of zij er ook klaar voor is om een stap verder te gaan op fysiek gebied.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:33:45 #26
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184827567
Je moet niet vragen of je haar mag kussen, maar dat moet je gewoon doen.

Als je al 2 dates hebt gehad, heeft ze zeker interesse in je dus dan moet je dat eigenlijk gewoon doen.

Eigenlijk moet je dat al op een eerste date doen vind ik, dan weet jij, maar ook zij, hoe het er voor staat.
pi_184828163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:33 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet niet vragen of je haar mag kussen, maar dat moet je gewoon doen.

Als je al 2 dates hebt gehad, heeft ze zeker interesse in je dus dan moet je dat eigenlijk gewoon doen.

Eigenlijk moet je dat al op een eerste date doen vind ik, dan weet jij, maar ook zij, hoe het er voor staat.
Precies dit, ze vind je leuk en ze wil je zoenen. Vrouwen zijn nog steeds traditioneel en willen dat de man het voortouw neemt. Beetje alcohol helpt trouwens ook wel.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 07:42:09 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184829384
Raken jullie elkaar wel aan? Als jullie hebben gewandeld op het strand, hebben jullie hand in hand gelopen? Als jullie ergens stil stonden, heb je een arm om haar heen geslagen? Heb je haar al eens vastgehouden terwijl jullie in elkaars ogen keken? Dicht tegen elkaar aan gezeten op een bankje?

Daar zou ik mee beginnen, dat ze gewend raakt aan jouw aanraking en dat verlaagt voor jullie beide de drempel. Je kunt vervolgens haar een lief kusje in haar nek of voorhoofd geven en kijken hoe ze reageert.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 5 februari 2019 @ 10:40:52 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184831265
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:45 schreef HolyBlobfish het volgende:
Hey!

Ik heb sinds vorige week contact met een super leuke meid bij mij in de buurt. We kennen elkaar via Tinder en het klikt enorm. We hebben er nu 2 dates op zitten en het is super leuk samen. Ik heb haar ouders al ontmoet, zij de mijne en we hebben ook een strandwandeling gehad waar we elkaars hand vast hielden.

Echter, het lukt me niet om verdere stappen te zetten. Zelf heeft ze wel wat moeite om intiem te zijn met (redelijk) nieuwe mensen, wat ik nu dus ook heel erg merk. Ik merk dat we elkaar echt leuk vinden, maar de bevestiging in een zoen is moeilijk te bereiken. Ik heb ook het idee dat er weinig momenten zijn voor een zoen.

Ik wil graag die bevestiging krijgen, maar ik wil er ook niet te veel druk op zetten. Nu hoor ik ook van anderen dat ik niet al te lang moet wachten, omdat er dan ook een kans bestaat dat ze zelf gaat afdruipen.

TL;DR: Hoe zet ik een volgende stap in onze "relatie" (zoenen), zonder er te veel druk achter te zetten?
Wat bij mij goed werkte was eerst een beetje onschuldig lichamelijk contact. Bijvoorbeeld een knuffel geven, strelen of een beetje spelen met haar hand. En vervolgens zien wat haar reactie is.

Reageert ze positief en doet ze die dingen terug. Dan kun je een poging tot zoenen wagen. Reageert ze afhoudend, dan kan het (nog ) niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 februari 2019 @ 11:39:21 #30
163650 Greys
pi_184832340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Raken jullie elkaar wel aan? Als jullie hebben gewandeld op het strand, hebben jullie hand in hand gelopen?
Volgens de OP wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184836522
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:52 schreef HolyBlobfish het volgende:

[..]

Haha ja het ging wel heel snel inderdaad. We zijn beide 19.
Je bent te jong, ze ziet jou als haar broertje

Beetje ervaren vent van 25 zal ze sneller in katzwijm van vallen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184837171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat bij mij goed werkte was eerst een beetje onschuldig lichamelijk contact. Bijvoorbeeld een knuffel geven, strelen of een beetje spelen met haar hand. En vervolgens zien wat haar reactie is.

Reageert ze positief en doet ze die dingen terug. Dan kun je een poging tot zoenen wagen. Reageert ze afhoudend, dan kan het (nog ) niet.
Dit ja. Geduld.
Somebody that I used to know
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 16:59:45 #33
441859 crew  Lenny77
pi_184837737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat bij mij goed werkte was eerst een beetje onschuldig lichamelijk contact. Bijvoorbeeld een knuffel geven, strelen of een beetje spelen met haar hand. En vervolgens zien wat haar reactie is.

Reageert ze positief en doet ze die dingen terug. Dan kun je een poging tot zoenen wagen. Reageert ze afhoudend, dan kan het (nog ) niet.
Dit!
Dat meisje heeft misschien zelf nog nooit gezoend en is misschien bang dat ze er niets van kan. Dan zal ze dat moment ook proberen uit te stellen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')