abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2019 @ 23:59:53 #91
862 Arcee
Look closer
pi_184806375
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind haar gravity taart geweldig gevonden. :)
Op zich leuk bedacht inderdaad, maar het was gewoon echt geen gravity-taart zo. :)

quote:
Toch fijn dat ze niet gewonnen heeft.
Dat zeker. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 04-02-2019 00:09:36 ]
  maandag 4 februari 2019 @ 00:00:22 #92
3542 Gia
User under construction
pi_184806395
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spektakel stuk van Nicole was prima ik vond persoonlijk alleen die vN Anna met wat netter ogen :)
Maar Nicole was de dag ervoor beter.
Op basis van alleen dat weekend zou ik voor Nicole zijn gegaan.
Maar over alle afleveringen toch wel voor Anna.
pi_184806650
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar Nicole was de dag ervoor beter.
Op basis van alleen dat weekend zou ik voor Nicole zijn gegaan.
Maar over alle afleveringen toch wel voor Anna.
Anna had toch ook de beste boomstam? Dus was vandaag 1-2-1
  maandag 4 februari 2019 @ 00:28:26 #94
3542 Gia
User under construction
pi_184806871
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:

Anna had toch ook de beste boomstam? Dus was vandaag 1-2-1
Hm. Weet ik niet. Die van Nicole was heel mooi, en de smaken waren goed bij elkaar. Toch?
  maandag 4 februari 2019 @ 00:59:53 #95
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_184807212
Ik hoopte op Maroeska alleen maar om iedereen lekker opgefokt te zien worden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_184807463
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Hm. Weet ik niet. Die van Nicole was heel mooi, en de smaken waren goed bij elkaar. Toch?
Maar gaatjes in het deeg.
Somebody that I used to know
pi_184809152
Toen ze zeiden dat een Gravity taart heel hip was dacht ik huh? Heb ik zo onder een steen gezeten dan?
pi_184809190
Waar stond dat artikel van Maroeska waar ze zo kritisch was, in het AD.
pi_184809240
Ik vond Maroeska leuk in de finale. Haar zoon daarentegen vond ik.... apart. Haar spektakelstuk vond ik ook zeker de leukste. Het was echt een verrassing dat hij zo bleef zweven.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 07:24:35 #100
447051 crew  Peejtur
pi_184809278
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond Maroeska leuk in de finale. Haar zoon daarentegen vond ik.... apart. Haar spektakelstuk vond ik ook zeker de leukste. Het was echt een verrassing dat hij zo bleef zweven.
Maar dat had niks met bakken te maken. Taart zelf zag er niet uit.
pi_184809299
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:24 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Maar dat had niks met bakken te maken. Taart zelf zag er niet uit.
Dat vond ik van de andere 2 ook niet.
  maandag 4 februari 2019 @ 07:30:47 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184809318
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat vond ik van de andere 2 ook niet.
Jij vond de taart van Anna niet mooi? Die vond ik prachtig. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_184809330
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij vond de taart van Anna niet mooi? Die vond ik prachtig. O+
Nee, eigenlijk niet :) Je zag duidelijk dat hij niet gravity was en hij was scheef. Hij leek me wel erg lekker :)
  maandag 4 februari 2019 @ 07:33:58 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184809335
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet :) Je zag duidelijk dat hij niet gravity was en hij was scheef. Hij leek me wel erg lekker :)
Hij was niet ‘gravity’? Huh?
The love you take is equal to the love you make.
pi_184809342
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef d4v1d het volgende:
Vorig jaar won Hans HHB. Eigenlijk is de winnaar van dit jaar gewoon een tweedehansje.
Schaamteloos van Facebook geplukt :D
pi_184809367
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij was niet ‘gravity’? Huh?
Nop, voor mij niet. Maar misschien ben ik heel kritisch ofzo. Op internet zie je allemaal foto's van gravitytaarten waarbij je denkt, wauw. Zweeft dat echt? Dat had ik niet bij haar taart. Je zag duidelijk dat het allemaal op elkaar gestapeld was.
  maandag 4 februari 2019 @ 07:42:07 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184809402
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nop, voor mij niet. Maar misschien ben ik heel kritisch ofzo. Op internet zie je allemaal foto's van gravitytaarten waarbij je denkt, wauw. Zweeft dat echt? Dat had ik niet bij haar taart. Je zag duidelijk dat het allemaal op elkaar gestapeld was.
Het was niet gestapeld. Ze had net zo’n constructie als Nicole.

En bij Maroeska had ik echt een ‘wow’-moment.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184809431
Anna *O*
  maandag 4 februari 2019 @ 08:29:48 #109
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184809770
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was niet gestapeld. Ze had net zo’n constructie als Nicole.

En bij Maroeska had ik echt een ‘wow’-moment.
Leuk idee, maar met niets met bakkunsten te maken. Eigenlijk omzeilt ze de opdracht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184810022
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 01:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar gaatjes in het deeg.
Inderdaad, de gaatjes en de opmerking van Janny dat er een paar minnen waren maar de plussen overheersen.
Bij Anna hebben ze helemaal geen minnen genoemd de eerste taart dus die heeft de eerste ronde gewonnen.
pi_184810047
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:04 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Inderdaad, de gaatjes en de opmerking van Janny dat er een paar minnen waren maar de plussen overheersen.
Bij Anna hebben ze helemaal geen minnen genoemd de eerste taart dus die heeft de eerste ronde gewonnen.
Ik vond die rol van Anna ook wel ontzettend mooi :)
pi_184810129
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 08:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Leuk idee, maar met niets met bakkunsten te maken. Eigenlijk omzeilt ze de opdracht.
Eigenlijk hier wel mee eens. Komt ook doordat ik dat verrassingseffect al had gehad bij Masterchef, twee weken eerder toen de finaleopdracht van Heston oa bestond uit een zwevend kussentje met twee mintkussentjes erop. Dus leuk bedacht, maar eenmaal het trucje kennend is het natuurlijk niet zo spannend en is het gewoon weer een normale taart. Al was er Icarus-thema dan wel weer goed gekozen.



Wel weer typisch Maroeska: je krijgt een opdracht, maar je benadert de uitvoering op een totaal andere manier dan anderen konden voorzien, maar toch ook wel weer in het thema past. En dan blind voor dat een opdracht eigenlijk niet zo bedoeld was, maar gewoon stug blijven volharden in de overtuiging dat jouw interpretatie van de opdracht ook heel normaal is (terwijl die dat niet is) en daarin niet openstaan voor een andere mening. Muurtje opbouwen voor kritiek en je onoverwinnelijk opstellen. Autsj, dat heb ik ook wel een beetje :@, bedenk ik me nu.

(kerst -> geen taart maar een stol;
Oud & nieuw -> citroentaart
Blije taart -> gereedschap
Zwevende taart -> met een magneetje)
Somebody that I used to know
pi_184810160
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eigenlijk hier wel mee eens. Komt ook doordat ik dat verrassingseffect al had gehad bij Masterchef, twee weken geleden toen de finaleopdracht van Heston oa bestond uit een zwevend kussentje met twee mintkussentjes erop. Dus leuk bedacht, maar eenmaal het trucje kennend is het natuurlijk niet zo spannend en is het gewoon weer een normale taart. Al was er Icarus-thema dan wel weer goed gekozen.

Wel weer typisch Maroeska: je krijgt een opdracht, maar je benadert de uitvoering op een totaal andere manier dan anderen konden voorzien, maar toch ook wel weer in het thema past. En dan blind voor dat een opdracht eigenlijk niet zo bedoeld was, maar gewoon stug blijven volharden in de overtuiging dat jouw interpretatie van de opdracht ook heel normaal is (terwijl die dat niet is) en daarin niet openstaan voor een andere mening. Muurtje opbouwen voor kritiek. Autsj, dat heb ik ook wel een beetje :@, bedenk ik me nu.

(kerst -> geen taart maar een stol;
Oud & nieuw -> citroentaart
Blije taart -> gereedschap
Zwevende taart -> met een magneetje)
Maar van gereedschap wordt zij blijkbaar erg blij gezien wat ze in het dagelijks leven doet. Waarom is dat dan raar om dat in een taart te verwerken?
  maandag 4 februari 2019 @ 09:22:36 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_184810220
Ik wou dat ik de rust en netheid van Anna had. Het lijkt me zo fijn om zo door het leven te kunnen gaan.
pi_184810238
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar van gereedschap wordt zij blijkbaar erg blij gezien wat ze in het dagelijks leven doet. Waarom is dat dan raar om dat in een taart te verwerken?
Het was meer de manier waarop (helemaal bruin) en ook wel gewoon vergezocht. Dat was denk ik niet wat de jury bedoelde. Die zat waarschijnlijk meer te denken aan slingers en strand en feest. Tja, en Maroeska is dan een beetje wars en eigenwijs en denkt : ik geef m'n eigen interpretatie er wel aan en doe iets wat niet zo populair is maar wat ik wel kan uitleggen.

Kortom : het altijd net even anders willen doen en niet met de meute mee willen lopen. Zeer herkenbaar :{

Geen kritiek op Maroeska overigens. Ik begin haar alleen een beetje te snappen. En ook waar ze de weerstand oproept.
Somebody that I used to know
pi_184810799
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Het was meer de manier waarop (helemaal bruin) en ook wel gewoon vergezocht. Dat was denk ik niet wat de jury bedoelde. Die zat waarschijnlijk meer te denken aan slingers en strand en feest. Tja, en Maroeska is dan een beetje wars en eigenwijs en denkt : ik geef m'n eigen interpretatie er wel aan en doe iets wat niet zo populair is maar wat ik wel kan uitleggen.

Kortom : het altijd net even anders willen doen en niet met de meute mee willen lopen. Zeer herkenbaar :{

Geen kritiek op Maroeska overigens. Ik begin haar alleen een beetje te snappen. En ook waar ze de weerstand oproept.
Met dit soort programma's is het altijd fijn wanneer iemand net iets anders denkt dan de rest. Beter dan allemaal eenheidsworsten. Vind het wel stoer om een opdracht anders te durven interperteren bij een wedstrijd op tv.
pi_184810856
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:12 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Met dit soort programma's is het altijd fijn wanneer iemand net iets anders denkt dan de rest. Beter dan allemaal eenheidsworsten. Vind het wel stoer om een opdracht anders te durven interperteren bij een wedstrijd op tv.
Ja, ik zie het nu ook. En nog zoveel meer, maar dat is meer mijn persoonlijke reflectie. Goh, dit zet me wel aan het nadenken.
Somebody that I used to know
pi_184810895
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:12 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Met dit soort programma's is het altijd fijn wanneer iemand net iets anders denkt dan de rest. Beter dan allemaal eenheidsworsten. Vind het wel stoer om een opdracht anders te durven interperteren bij een wedstrijd op tv.
eens
pi_184810906
Oja, en wat iemand hier opmerkte : dat Anna en Nicole behoorlijk braaf bakten. Daar kan ik het wel mee eens zijn.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')