abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184937093
registreer om deze reclame te verbergen
Ik sprak iemand die Cas kent en die beweerde dat Cas had gezegd dat Maroesjka eigenlijk had gewonnen. Maar dat ze dat door al het commentaar veranderd hadden en anders gemonteerd. Ik geloof er echt geen zak van. Bovendien was Maroesjka de laatste aflevering duidelijk de minste van de drie.
pi_184937119
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik sprak iemand die Cas kent en die beweerde dat Cas had gezegd dat Maroesjka eigenlijk had gewonnen. Maar dat ze dat door al het commentaar veranderd hadden en anders gemonteerd. Ik geloof er echt geen zak van. Bovendien was Maroesjka de laatste aflevering duidelijk de minste van de drie.
jeetje, wat een complotdenkers in NL toch 8)7
pi_184937181
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

jeetje, wat een complotdenkers in NL toch 8)7
Ja maar het stomme is dus dat hij Cas kent en dat hij beweert dat die dat zei. Misschien wilde Cas hem ook wel gewoon opnaaien, het is wel zo'n type die daar in trapt.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 15:25:43 #229
155227 crew  Guppyfriend
zeg maar Guppy
pi_184937305
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zag dus net voorbij komen dat Anna kok is bij de marine. Dat maakt me verder niets uit maar dat zet de hele heisa rondom Maroeska toch wel in een ander daglicht :{ ik vind koken niet hetzelfde als bakken maar ik vond de heisa rondom Maroeska ook onzinnig.

D'r is toch ook wel eens gezegd dat ze aan boord kookte/bakte?
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184937427
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

D'r is toch ook wel eens gezegd dat ze aan boord kookte/bakte?
mogelijk, maar er is door de hysterische het-is-niet-eerlijk-want-kookboek-dus-prof nooit aandacht aan besteed
pi_184938450
quote:
Onzin, hoe dan? Of hebben ze voor de gein gewoon voor alle 3 gefilmd dat ze wonnen en daarna pas de definitieve keuze gemaakt? :') . En bovendien, hoe zou Cas dat moeten weten als hij in de finale niet mee deed? En daarnaast, zelfs al zou het waar zijn lijkt het mij dat Cas dat niet hardop uit mag spreken zonder gevolgen. Geloof er dus helemaal niks van.
pi_184938628
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:12 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Onzin, hoe dan? Of hebben ze voor de gein gewoon voor alle 3 gefilmd dat ze wonnen en daarna pas de definitieve keuze gemaakt? :') . En bovendien, hoe zou Cas dat moeten weten als hij in de finale niet mee deed? En daarnaast, zelfs al zou het waar zijn lijkt het mij dat Cas dat niet hardop uit mag spreken zonder gevolgen. Geloof er dus helemaal niks van.
was ook veel familie bij he? En oud deelnemers. En productie mensen
Had nooit geheim kunnen blijven met zoveel mensen
pi_184938861
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

was ook veel familie bij he? En oud deelnemers. En productie mensen
Had nooit geheim kunnen blijven met zoveel mensen
Dat lukt ze toch al jaren? En in de Britse versie ook? Al is daar Prue één keer flink de mist in gegaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_184938889
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat lukt ze toch al jaren? En in de Britse versie ook? Al is daar Prue één keer flink de mist in gegaan
Ze bedoelt als de uitslag eigenlijk anders was. Dan waren er heus wel mensen geweest die dat naar buiten hadden gebracht.
pi_184939612
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

3 verschillende versies opnemen? Met drie verschillende uitkomsten?
Nee, dat doen ze niet al jaren. Bullshit
pi_184940126
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

mogelijk, maar er is door de hysterische het-is-niet-eerlijk-want-kookboek-dus-prof nooit aandacht aan besteed
Ja, dit. Ik heb dat ook wel gemist moet ik bekennen. Ik vind Anna een terechte winnares maar vind het dan eigenlijk wel nóg sneuer voor Maroeska dat ze die bak stront over zich zich heen heeft gekregen,
E.
pi_184941542
De serie begon in december, de heisa dus ook. Bij de bekendmaking van de winnaar staan de struiken op de achtergrond vol in het blad, niemand heeft winterkleding aan. De enige manier waarop het kan dat ze een andere winnaar erin hebben gemonteerd, is als ze inderdaad meerdere versies hebben opgenomen in augustus/september, en dat lijkt me inderdaad heel sterk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 10 februari 2019 @ 18:27:02 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_184941720
quote:
Dat kan toch niet de opnames vonden in okt en november plaats.
pi_184942213
quote:
11s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:27 schreef Haaibaaike het volgende:

Dat kan toch niet de opnames vonden in okt en november plaats.
Het is ook echt dikke bullshit en ik vind Cas niet het type dit soort dingen te verzinnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184942287
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze bedoelt als de uitslag eigenlijk anders was. Dan waren er heus wel mensen geweest die dat naar buiten hadden gebracht.
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

3 verschillende versies opnemen? Met drie verschillende uitkomsten?
Nee, dat doen ze niet al jaren. Bullshit
We bedoelden hetzelfde blijkbaar :P
Ik las jouw bericht juist alsof je beweerde dat ze 3 versies opnamen...

Al zijn beide situaties lastig langdurig stil te houden; de 3 versies, maar ook de winnaar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_184943733
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja maar het stomme is dus dat hij Cas kent en dat hij beweert dat die dat zei. Misschien wilde Cas hem ook wel gewoon opnaaien, het is wel zo'n type die daar in trapt.
En Cas is een type die dat niet kan laten _O-
Somebody that I used to know
pi_184949106
Wat is een goed basis bakboek voor beginners. En dan bedoel ik niet de vele recepten die je op google vindt met de eigen twist. Ik wil graag de basis van hoe je bakt. En ook niet hoe het er mooi uit ziet, maar hoe het smaakt.
Ik ken genoeg taarten die er mooi uitzien, maar ik ben niet op zoek naar handig met klei, dat wil ik later zelf uitvinden..
Gewoon basic bakken voor beginners
pi_184949197
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:22 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, dit. Ik heb dat ook wel gemist moet ik bekennen. Ik vind Anna een terechte winnares maar vind het dan eigenlijk wel nóg sneuer voor Maroeska dat ze die bak stront over zich zich heen heeft gekregen,
Volgens mij was het gewoon ( backfired) marketing om mee te doen. Het promoten van haar boek en het promoten van haar krullen. Interviews met iedereen en dan anderen de schuld geven, uitnodigingen voor praatprogramma's. Al 3x metz creaties in binnenstebuiten gezien (wat ik zelden kijk), je kan er haast niet omheen, lijkt wel Gordon. Goed gepland Maroeska, jammer dat ik nu hhb wantrouw

[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 11-02-2019 02:06:40 ]
pi_184950547
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 01:29 schreef Majoraan het volgende:
Wat is een goed basis bakboek voor beginners. En dan bedoel ik niet de vele recepten die je op google vindt met de eigen twist. Ik wil graag de basis van hoe je bakt. En ook niet hoe het er mooi uit ziet, maar hoe het smaakt.
Ik ken genoeg taarten die er mooi uitzien, maar ik ben niet op zoek naar handig met klei, dat wil ik later zelf uitvinden..
Misschien het basisbakboek van Laura's bakery? of de Bakbijbel van Rutger
pi_184951865
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 01:29 schreef Majoraan het volgende:
- Patisserie van Hidde Brabander
- De kleine banketbakker van Cees Holtkamp
- De bakbijbel van Rutger van den Broek
En ik hoorde laatst (en die klonk als de amateurversie van Patisserie):
- Kookschool patisserie van Melanie Dupuis

Maar vooral Hidde Brabander vind ik prachtig om te zien hoe hij alles categoriseert en plaatst in het grotere geheel (bijvoorbeeld: je hebt drie soorten merengues, dit zijn de verschillen, dit is wat de verschillen doen met het eindresultaat en zo maak je het.)

Echt, aanrader ^O^
Somebody that I used to know
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')