Maakt het die vergelijking ook een beetje waar?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:34 schreef VeX- het volgende:
Ik ben aan Vuurzee begonnen en heb een paar eps The good cop gezien. Vuurzee is best leuk (de NLse Twin Peaks hoorde ik wel ns), the good cop vrij slecht. Beetje een hatewatch die tweede.
Die eigenzinnige sfeer en het niveau van Twin Peaks haalt het zeker niet, maar het heeft best karakter. De setting, in een doods NLs dorpje bij de kust, heeft z'n eigen lekker grauwige sfeer en je voelt wel steeds dat er veel dingen niet helemaal kloppen in dat dorpje. Als je lage verwachtingen hebt en het geduld hebt te wachten tot het mysterie ontrafeld wordt kijkt het best prima weg.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maakt het die vergelijking ook een beetje waar?
Ik zie ook niet direct een Nederlandse serie het niveau van Lynch benaderen als groot liefhebber van het werk van Lynch, maar ik zal het eens een kans geven.quote:Op donderdag 7 februari 2019 20:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Die eigenzinnige sfeer en het niveau van Twin Peaks haalt het zeker niet, maar het heeft best karakter. De setting, in een doods NLs dorpje bij de kust, heeft z'n eigen lekker grauwige sfeer en je voelt wel steeds dat er veel dingen niet helemaal kloppen in dat dorpje. Als je lage verwachtingen hebt en het geduld hebt te wachten tot het mysterie ontrafeld wordt kijkt het best prima weg.
Valt wel mee. Meer katten die gered worden uit boom of vast zitten in de schoorsteen. De meesten komen goed terecht. Nu ,....in de eerste twee delen. De rest heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn het niet hele trieste verhalen over verwaarloosde of mishandelde kittens? Want dat trek ik niet :
Vind je? Ik vond het erg traag en kon er niet doorheen komen. Prachtige setting enzo, maar gewoon saai.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:07 schreef Aurelius het volgende:
Wat is Altered Carbon goed zegNu al zin in season 2.
Setting en thema's vind ik erg tof. Cyberpunkquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind je? Ik vond het erg traag en kon er niet doorheen komen. Prachtige setting enzo, maar gewoon saai.
Daar durf ik ook niet aan te beginnen inderdaad, denk dat mijn concentratieboog van tien seconden dat niet trekt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Setting en thema's vind ik erg tof. Cyberpunk
Maar ik vond Blade Runner 2049 ook geweldig. En die is ook best traaaaaaaaaaaaaaaaaag!
In hetzelfde genre zou je Ghost in the Shell kunnen proberen, die staat ook op Netflix geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar durf ik ook niet aan te beginnen inderdaad, denk dat mijn concentratieboog van tien seconden dat niet trekt.
De originele Blade Runnerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Setting en thema's vind ik erg tof. Cyberpunk
Maar ik vond Blade Runner 2049 ook geweldig. En die is ook best traaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Wat is dat toch voor een raar fenomeen? Anime omtoveren tot een live-action versie?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef Aurelius het volgende:
Cowboy Bebop staat er ook op. Geweldige animé (misschien wel de beste ooit) en valt ook wel in het Cyberpunk genre.
Er komt ook een live-action versie.
https://www.theguardian.c(...)classic-wild-and-raw
Live action Erased vond ik wel beter.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een raar fenomeen? Anime omtoveren tot een live-action versie?
Death Note was ook al zo'n drama.
Waarschijnlijk om een ander en breder publiek te zoeken? Veel mensen hebben namelijk gewoon geen zin om anime te kijken (mezelf incluis). Maar bijvoorbeeld een Old Boy (de Koreaanse versie) vind ik dan weer wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een raar fenomeen? Anime omtoveren tot een live-action versie?
Death Note was ook al zo'n drama.
Krijgt een 8,2 gemiddeld dus blijkbaar doet het íets goed?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:06 schreef ConqueringChaos het volgende:
Van russian doll heb ik de trailer gezien maar sprak mij echt niet aan. Die haalt iig niet echt over om er aan te beginnen?
Ja dat lijkt me dan wel jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Krijgt een 8,2 gemiddeld dus blijkbaar doet het íets goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |