abonnement Unibet Coolblue
pi_184792962






[ Bericht 15% gewijzigd door klaasweetalles op 03-02-2019 19:05:52 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184792974
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:19 schreef Roland010 het volgende:
hoerig tyfus-elftal :r sorry maar een betere omschrijving is er niet voor deze kneuzen.
In de beker tegen ajax wordt ook een groot fiasco.
dat moeten we nog maar zien als 't op bekerwedstrijden komt vind ik Feyenoord een stuk gretiger/ feller. Ik denk dat Feyenoord voor de bekerwedstrijd de favoriet is maarja we gaan 't zien.....
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 14:21:25 #3
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184792976
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:17 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ik ben het helemaal met je eens dat die tactiek van Gio tegen kleinere ploegen nergens op slaat en dat het daar al jaren fout gaat.
Maar daarnaast zie je ook gewoon dingen als balletjes die over een voet springen, simpele passes van een paar meter die niet aankomen of z'n Vilhena die op het einde opeens stopt met spelen waardoor Excelsior eruit kan komen. Dat heeft niks te maken met tactiek.
Vilhena had wel een mentaal probleempje vandaag ja, maar hij is ook gewoon nutteloos in dit soort potjes.
pi_184793008
Gio is ook mede aansprakelijk voor het gebrek aan creativiteit, dit seizoen is toch een kopie van vorig jaar.

Geen enkele coaching ook.
pi_184793029
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:23 schreef macca728 het volgende:
Gio is ook mede aansprakelijk voor het gebrek aan creativiteit, dit seizoen is toch een kopie van vorig jaar.

Geen enkele coaching ook.
Volgens mij is martin van geel dat

het wordt tijd voor grote schoonmaak

toornstra wil ik volgend seizoen echt niet meer zien

Clasie ook niet

Botteghin en van der Heyden heb je ook geen kut aan

Berghuis was ook weer lachwekkend met zogenaamde voorzetten die niets anders waren dan doelpogingen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184793035
Hoe kunnen jullie nou 3e staan
pi_184793038
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:19 schreef fetX het volgende: [..] Ah, weer één die zich laat verblinden door prijzen. Alleen het kampioensseizoen was aardig. Toen gingen we er (bijna) elke wedstrijd vol voor. Verder is het 3 seizoenen ruk, met reeksen van nederlagen tot schandelijke vertoningen zoals bijvoorbeeld tegen Trencin. Natuurlijk hebben we ook een andere td nodig, maar met Gio schieten we ook helemaal niets op.
Tijdens het kampioensjaar hadden we dan ook voor het eerst een beetje een complete selectie die zich kon meten met de top 3 destijds. Wat er nu staat komt met name achterin gewoon enorm tekort. Tekort aan snelheid, tekort aan techniek, tekort aan inzicht enz

Feyenoord heeft niet de voetballende kwaliteiten om zich tegen een goed gegroepeerde tegenstander met weinig aanvallende intenties uit te voetballen. En is daarnaast door trage centrale verdedigers achterin enorm kwetsbaar op de counter.
blablablabla
  zondag 3 februari 2019 @ 14:25:08 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184793039
Over 2 weken de volgende nederlaag uit bij Groningen.
pi_184793049
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

Na-aper

Voor de rest deels mee eens, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het zo simpel is zoals jij nu schetst
Ik geloof niet in mentaliteit- en inzetproblemen. Dat kan zeker in bepaalde dingen een probleem zijn, zoals het geval Boëtius. Maar dit Feyenoord heeft al vier jaar dezelfde structurele problemen (buiten de individuele kwaliteit om). Voetballers zijn geen robocopjes die 34 wedstrijden lang alles perfect doen; voetballers zijn mensen. Die moet je op een bepaalde manier raken; natúúrlijk zetten ze in de toppers een stapje meer. Dat weet elke topclub, want het is prestige.

Wanneer je tegen Excelsior of wie dan ook speelt, wordt een ander soort spel verwacht. Dat zou Giovanni van Bronckhorst ook moeten weten; hij heeft er al 3,5 jaar de tijd voor om dat uit te zoeken. Er zit echter 0,0 ontwikkeling in. Ergens aan het begin van dit seizoen deed Gio opeens trots triomferen dat ze meer op positiespel trainen. En zelfs als een persoon als ik, die niet enorm veel op een voetbalveld heeft gestaan, weet dat je de kwaliteit van je voetbal niet verbetert met alleen wat positiespelletjes doen. Dat vergt veel meer dan dat.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184793051
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef fetX het volgende:
Over 2 weken de volgende nederlaag uit bij Groningen.
Zo voorspelbaar.
  zondag 3 februari 2019 @ 14:26:41 #11
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184793065
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Tijdens het kampioensjaar hadden we dan ook voor het eerst een beetje een complete selectie die zich kon meten met de top 3 destijds. Wat er nu staat komt met name achterin gewoon enorm tekort. Tekort aan snelheid, tekort aan techniek, tekort aan inzicht enz

Feyenoord heeft niet de voetballende kwaliteiten om zich tegen een goed gegroepeerde tegenstander met weinig aanvallende intenties uit te voetballen. En is daarnaast door trage centrale verdedigers achterin enorm kwetsbaar op de counter.
Feyenoord heeft hoe dan ook genoeg kwaliteiten om te winnen van Excelsior, ADO, Zwolle, Trencin, Willem II en Fortuna hoor. Dat je niet in de war bent.
pi_184793076
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik geloof niet in mentaliteit- en inzetproblemen. Dat kan zeker in bepaalde dingen een probleem zijn, zoals het geval Boëtius. Maar dit Feyenoord heeft al vier jaar dezelfde structurele problemen (buiten de individuele kwaliteit om). Voetballers zijn geen robocopjes die 34 wedstrijden lang alles perfect doen; voetballers zijn mensen. Die moet je op een bepaalde manier raken; natúúrlijk zetten ze in de toppers een stapje meer. Dat weet elke topclub, want het is prestige.

Wanneer je tegen Excelsior of wie dan ook speelt, wordt een ander soort spel verwacht. Dat zou Giovanni van Bronckhorst ook moeten weten; hij heeft er al 3,5 jaar de tijd voor om dat uit te zoeken. Er zit echter 0,0 ontwikkeling in. Ergens aan het begin van dit seizoen deed Gio opeens trots triomferen dat ze meer op positiespel trainen. En zelfs als een persoon als ik, die niet enorm veel op een voetbalveld heeft gestaan, weet dat je de kwaliteit van je voetbal niet verbetert met alleen wat positiespelletjes doen. Dat vergt veel meer dan dat.
Dat is ook zo, maar spelers laten ook gewoon hun man lopen, Vilhena staat gewoon stil, Berghuis heeft daar ook een handje van.
pi_184793081
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik geloof niet in mentaliteit- en inzetproblemen. Dat kan zeker in bepaalde dingen een probleem zijn, zoals het geval Boëtius. Maar dit Feyenoord heeft al vier jaar dezelfde structurele problemen (buiten de individuele kwaliteit om). Voetballers zijn geen robocopjes die 34 wedstrijden lang alles perfect doen; voetballers zijn mensen. Die moet je op een bepaalde manier raken; natúúrlijk zetten ze in de toppers een stapje meer. Dat weet elke topclub, want het is prestige.

Wanneer je tegen Excelsior of wie dan ook speelt, wordt een ander soort spel verwacht. Dat zou Giovanni van Bronckhorst ook moeten weten; hij heeft er al 3,5 jaar de tijd voor om dat uit te zoeken. Er zit echter 0,0 ontwikkeling in. Ergens aan het begin van dit seizoen deed Gio opeens trots triomferen dat ze meer op positiespel trainen. En zelfs als een persoon als ik, die niet enorm veel op een voetbalveld heeft gestaan, weet dat je de kwaliteit van je voetbal niet verbetert met alleen wat positiespelletjes doen. Dat vergt veel meer dan dat.
ONzin man

Het grote probleem is gewoon geld en dat je nog steeds opgescheept blijft zitten met spelers als toornstra van der heyden botteghin...

GIo zou met ajax bovenaan staan al 3 seizoenen....

Ik geloof er geen reet van dat het gio zijn schuld is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 3 februari 2019 @ 14:28:00 #14
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184793086
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik geloof niet in mentaliteit- en inzetproblemen. Dat kan zeker in bepaalde dingen een probleem zijn, zoals het geval Boëtius. Maar dit Feyenoord heeft al vier jaar dezelfde structurele problemen (buiten de individuele kwaliteit om). Voetballers zijn geen robocopjes die 34 wedstrijden lang alles perfect doen; voetballers zijn mensen. Die moet je op een bepaalde manier raken; natúúrlijk zetten ze in de toppers een stapje meer. Dat weet elke topclub, want het is prestige.

Wanneer je tegen Excelsior of wie dan ook speelt, wordt een ander soort spel verwacht. Dat zou Giovanni van Bronckhorst ook moeten weten; hij heeft er al 3,5 jaar de tijd voor om dat uit te zoeken. Er zit echter 0,0 ontwikkeling in. Ergens aan het begin van dit seizoen deed Gio opeens trots triomferen dat ze meer op positiespel trainen. En zelfs als een persoon als ik, die niet enorm veel op een voetbalveld heeft gestaan, weet dat je de kwaliteit van je voetbal niet verbetert met alleen wat positiespelletjes doen. Dat vergt veel meer dan dat.
Precies dit inderdaad.

Trainen op positiespel zegt hij dan. Nou, ik heb het nog niet terug gezien dit seizoen.
pi_184793097
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:25 schreef fetX het volgende:
Over 2 weken de volgende nederlaag uit bij Groningen.
Uiteraard. Als je uit 10 uitwedstrijden maar 12 puntjes pakt dan liggen 3 punten niet erg voor de hand.

Dat zijn cijfers van een middenmoter.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 februari 2019 @ 14:28:36 #16
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184793104
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord heeft hoe dan ook genoeg kwaliteiten om te winnen van Excelsior, ADO, Zwolle, Trencin, Willem II en Fortuna hoor. Dat je niet in de war bent.
Dat blijkt.
pi_184793106
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord heeft hoe dan ook genoeg kwaliteiten om te winnen van Excelsior, ADO, Zwolle, Trencin, Willem II en Fortuna hoor. Dat je niet in de war bent.
Precies, die trage verdedigers heb je tegen Ajax en PSV, Heerenveen en zo toch ook ?
En dat rijtje clubs was vorig jaar net zo, VVV, NAC
pi_184793125
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord heeft hoe dan ook genoeg kwaliteiten om te winnen van Excelsior, ADO, Zwolle, Trencin, Willem II en Fortuna hoor. Dat je niet in de war bent.
Vandaar dat ze er van verliezen zeker. Is puur een mentaliteitskwestie. Gewoon geen zin in.

De onmacht droop er werkelijk vanaf op de momenten dat Excelsior druk zette om vervolgens weer in te zakken.
blablablabla
  zondag 3 februari 2019 @ 14:30:19 #19
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184793132
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:28 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Dat blijkt.
Dat blijkt inderdaad niet. Een incident kan, maar zo vaak als het onder Gio gebeurt mag niet en kan niet. Zeker niet de manier waarop, want we verliezen gewoon volledig terecht.
pi_184793143
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar dat ze er van verliezen zeker. Is puur een mentaliteitskwestie. Gewoon geen zin in.

De onmacht droop er werkelijk vanaf op de momenten dat Excelsior druk zette.
Dat zegt meer over het tactisch plan van Gio dan de kwaliteiten van de spelers.
pi_184793145
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteraard. Als je uit 10 uitwedstrijden maar 12 puntjes pakt dan liggen 3 punten niet erg voor de hand.

Dat zijn cijfers van een middenmoter.
Eigenlijk gewoon van een degradatie kandidaat....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184793147
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar spelers laten ook gewoon hun man lopen, Vilhena staat gewoon stil, Berghuis heeft daar ook een handje van.
Ik kijk lang niet iedere week; maar gebeurt dat in meerdere wedstrijden?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184793162
Kan Gio ook echt niet meer aanhoren inmiddels. :r

Wat mij betreft maakt hij niet eens het seizoen af en stopt hij per direct. Dit seizoen gaat anders sowieso verder bergafwaarts.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184793169
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik kijk lang niet iedere week; maar gebeurt dat in meerdere wedstrijden?
Ja. Slap meeverdedigen...
pi_184793171
Feyenoord het nieuwe FC Utrecht, winnen van Ajax en PSV. Seizoen geslaagd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')