Je wil niet weten hoevaak de adjunct-directeur mij achter bij mijn nekhaar greep.quote:Op zondag 3 februari 2019 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
das niet de kladden en ook niet de lurven ....
daarom je voorliefde voor kittensquote:Op zondag 3 februari 2019 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak de adjunct-directeur mij achter bij mijn nekhaar greep.
Ik pak poezen nooit bij hun nekvel hoor, da's echt niet de juiste manier.quote:
Maar wat mijn adjunct-directeur deed was wel OK, hij sprak er ook altijd wijze woorden bij waar ik uiteindelijk toch wel iets van geleerd heb, en hij was een goede vent.quote:
Ik had daar nooit last van.. Ik was het lieverdje van de klas... Maar er liepen wel een enkele trappende leraren rond ...quote:Op zondag 3 februari 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat mijn adjunct-directeur deed was wel OK, hij sprak er ook altijd wijze woorden bij waar ik uiteindelijk toch wel iets van geleerd heb, en hij was een goede vent.
Klinkt bijna alsof je mij bent.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat mijn adjunct-directeur deed was wel OK, hij sprak er ook altijd wijze woorden bij waar ik uiteindelijk toch wel iets van geleerd heb, en hij was een goede vent.
Die hadden er al snel spijt van dat ze mijn leraar waren.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had daar nooit last van.. Ik was het lieverdje van de klas... Maar er liepen wel een enkele trappende leraren rond ...
Ja in jou tijd was dat al Not done anymorequote:Op zondag 3 februari 2019 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden er al snel spijt van dat ze mijn leraar waren.
Ik heb mijn eigen kinderen ook nooit gemept, dat was nergens voor nodig, en niet dat ze altijd goed luisterden hoor, maar meestal toch redelijk goed.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in jou tijd was dat al Not done anymore
Whut?quote:Op zondag 3 februari 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in jou tijd was dat al Not done anymore
Druk weekend in Oberstdorf.. 3 dagen wedstrijdquote:Op zondag 3 februari 2019 16:06 schreef mario390 het volgende:
nog en keer skiflieging
Stefan Kraft Qualifikation gewonnen
ja en het werkt bij sneeuwvall,maar garmisch riesenslalom niet obwohl nur 130 kilometer weg is van Oberstdorfquote:Op zondag 3 februari 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Druk weekend in Oberstdorf.. 3 dagen wedstrijd
nu hebben ze n challenge om eten in brasil wie kregt eten met alles, en wie met weinigquote:Op zondag 3 februari 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Druk weekend in Oberstdorf.. 3 dagen wedstrijd
zwarte bonen met rijst of ...quote:Op zondag 3 februari 2019 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu hebben ze n challenge om eten in brasil wie kregt eten met alles, en wie met weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |