zijn ze wel moe gewezen van dansen übenquote:Op zondag 3 februari 2019 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren te vroeg naar bed gegaan. Herstellen kost een hoop energie.
quote:Op zondag 3 februari 2019 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al een Mandarijn UItje voor Tilly?
Ik ben even wat anders aan het kijken...quote:Op zondag 3 februari 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu Utrecht Lyza krijgt een pak slaag denk ik
En Haags ook straks
Ja ik ga mijn dochter zo even in mekaar meppen op de Nintendoquote:Op zondag 3 februari 2019 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders aan het kijken...
Daar ging mijn bier.quote:
Ik ben al aan het deppen en uitwringen.quote:
das niet de kladden en ook niet de lurven ....quote:Op zondag 3 februari 2019 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Nekveldocent’.
Die kan mee voor nieuw woord van het jaar.
Hij weet ook niet veel.quote:
Nope, ken het alleen van televisie.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Done! Aangemeld. Ben benieuwd! Heb je wel eens zo'n rondleiding gehad?
quote:Op zondag 3 februari 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben een paar keer bij Heineken geweest maar kan mij er weinig van herinneren meer, alleen dat we met 25 man langs de snelweg stonden te pissen op een rij op de terugweg
Groepszuipreis in de bus?quote:Op zondag 3 februari 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben een paar keer bij Heineken geweest maar kan mij er weinig van herinneren meer, alleen dat we met 25 man langs de snelweg stonden te pissen op een rij op de terugweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |