worstelen is wel le mot juste ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik worstel mezelf elk jaar weer door de winter heen.
jaja ik weet het. Ik denk er steeds te laat aanquote:
Ik ook! Nou ja niet op de kattenbak maar de rest klopt welquote:Op zondag 3 februari 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel ligt in de hal op de kattenbak precies op de plek waar de meeste zon naar binnen schijnt.
Jaaaja ik heb je in de herfst al aangespoordquote:Op zondag 3 februari 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaja ik weet het. Ik denk er steeds te laat aan
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja niet op de kattenbak maar de rest klopt wel
I like thatquote:Op zondag 3 februari 2019 11:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaaaja ik heb je in de herfst al aangespoordik tyf nog eens een keer zo'n lamp bij je naar binnen
embrace the light conjo!
zoietsquote:
quote:
Ik heb nu geen zon in de woonkamer, die komt daar vanmiddag pas.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoietsik lig ook heerlijk in het zonnetje.
de zon verplaatst zich hier van woonkamer naar hal naar serrequote:Op zondag 3 februari 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zon in de woonkamer, die komt daar vanmiddag pas.
Hetgeen ik overigens ook fijner vind, ik zie haar ' s avonds ook ondergaan.
Woonkamerraam is NW.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
de zon verplaatst zich hier van woonkamer naar hal naar serre
Ik verplaats me gewoon mee
Tof hè.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:23 schreef Prisha het volgende:
Zo ziet het distilleren van rum eruit. Magisch wel![]()
[ afbeelding ]
Ziet er schoner uit dan een bong na enkele jaren intensief gebruik.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof hè.Zo'n glazen set had ik ook. Op welke manier koel je het? Ik had een speciekuip vol water en koelelementen, met daarin een vijverpompje. Bleef keurig koel.
Netjes! Voor- en naloop weggegooid?quote:Op zondag 3 februari 2019 11:27 schreef Prisha het volgende:
alchohol druppelt zo lekker door....1 liter van 70% ongeveer is het geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er schoner uit dan een bong na enkele jaren intensief gebruik.
hahaha ja. We lazen dat van de voorloop 15 ml al dodelijk kan zijnquote:Op zondag 3 februari 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes! Voor- en naloop weggegooid?
Daarom nam ik die marge voor de zekerheid ook erg ruim. Anders kan je net zo goed meteen aan de spiritus gaan.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja. We lazen dat van de voorloop 15 ml al dodelijk kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |