worstelen is wel le mot juste ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik worstel mezelf elk jaar weer door de winter heen.
jaja ik weet het. Ik denk er steeds te laat aanquote:
Ik ook! Nou ja niet op de kattenbak maar de rest klopt welquote:Op zondag 3 februari 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel ligt in de hal op de kattenbak precies op de plek waar de meeste zon naar binnen schijnt.
Jaaaja ik heb je in de herfst al aangespoordquote:Op zondag 3 februari 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaja ik weet het. Ik denk er steeds te laat aan
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja niet op de kattenbak maar de rest klopt wel
I like thatquote:Op zondag 3 februari 2019 11:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaaaja ik heb je in de herfst al aangespoordik tyf nog eens een keer zo'n lamp bij je naar binnen
embrace the light conjo!
zoietsquote:
quote:
Ik heb nu geen zon in de woonkamer, die komt daar vanmiddag pas.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoietsik lig ook heerlijk in het zonnetje.
de zon verplaatst zich hier van woonkamer naar hal naar serrequote:Op zondag 3 februari 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zon in de woonkamer, die komt daar vanmiddag pas.
Hetgeen ik overigens ook fijner vind, ik zie haar ' s avonds ook ondergaan.
Woonkamerraam is NW.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
de zon verplaatst zich hier van woonkamer naar hal naar serre
Ik verplaats me gewoon mee
Tof hè.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:23 schreef Prisha het volgende:
Zo ziet het distilleren van rum eruit. Magisch wel![]()
[ afbeelding ]
Ziet er schoner uit dan een bong na enkele jaren intensief gebruik.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof hè.Zo'n glazen set had ik ook. Op welke manier koel je het? Ik had een speciekuip vol water en koelelementen, met daarin een vijverpompje. Bleef keurig koel.
Netjes! Voor- en naloop weggegooid?quote:Op zondag 3 februari 2019 11:27 schreef Prisha het volgende:
alchohol druppelt zo lekker door....1 liter van 70% ongeveer is het geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2019 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er schoner uit dan een bong na enkele jaren intensief gebruik.
hahaha ja. We lazen dat van de voorloop 15 ml al dodelijk kan zijnquote:Op zondag 3 februari 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes! Voor- en naloop weggegooid?
Daarom nam ik die marge voor de zekerheid ook erg ruim. Anders kan je net zo goed meteen aan de spiritus gaan.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja. We lazen dat van de voorloop 15 ml al dodelijk kan zijn
Ik heb wel steeds tussentijds zitten proeven. Man...over vuur uit m'n mond gesproken. Heerlijk gevoel welquote:Op zondag 3 februari 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom nam ik die marge voor de zekerheid ook erg ruim. Anders kan je net zo goed meteen aan de spiritus gaan.
Geen idee met rum. Ik verstookte mislukte wijn en de alcohol die daar uit voortkwam deed ik natuurlijke essenties bij. Zo te koop, met zeer verrassend resultaat. Maak je voor weinig koffielikeur, 'Grand Marnier' e.d.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds tussentijds zitten proeven. Man...over vuur uit m'n mond gesproken. Heerlijk gevoel wel![]()
ben benieuwd naar het eindresultaat. Hij had het erover dat het nu aangesmaakt moet worden, met hout of zo? En nog andere dingetjes.
Oh ja daar heb ik ook over gehoordquote:Op zondag 3 februari 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee met rum. Ik verstookte mislukte wijn en de alcohol die daar uit voortkwam deed ik natuurlijke essenties bij. Zo te koop, met zeer verrassend resultaat. Maak je voor weinig koffielikeur, 'Grand Marnier' e.d.
Leuk hoor. Zo'n toffe hobby. Een volledig koperen set is nog mooier, maar zo duur.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik ook over gehoordKan vrij makkelijk. Leuke dingen wel!
Ondertussen wacht ik op de binnenkomst van mijn volgende bierbrouwingrediënten. Ik ga een Red Ale maken nu. Zin in
Een daglichtlamp.quote:
ja! Ik zie wel eens tweedehandse sets voorbij komen maar die zijn al heel snel door een ander ingepikt. En ik begin net dus tja. Maar even zo doen. Maar met spul wat niet alleen praktisch is maar ook mooi is...ik hou ervan!quote:Op zondag 3 februari 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk hoor. Zo'n toffe hobby. Een volledig koperen set is nog mooier, maar zo duur.
Ja,. Ik heb er behoorlijk last van. Heb een keer een kuur van een arts voorgeschreven gekregen, maar daar moest ik steeds naar het ziekenhuis en dan voor zo'n lamp zitten. Het hielp wel maar steeds ernaar toe was voor mij niet praktisch.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
krijg je anders van die winter depressies?
OK ja dan ben je te laat ... Maar wat Tilly zegt .. toch maar eens goed rondkijken naar zo'n lamp en zorgen dat je voor volgende winter begintquote:Op zondag 3 februari 2019 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja,. Ik heb er behoorlijk last van. Heb een keer een kuur van een arts voorgeschreven gekregen, maar daar moest ik steeds naar het ziekenhuis en dan voor zo'n lamp zitten. Het hielp wel maar steeds ernaar toe was voor mij niet praktisch.
je kunt ook die lampen kopen voor thuis. Alleen ze zijn niet zo sterk als in het ziekenhuis, dus het effect is minder. En je moet het aan het begin van de winter doen. Voordat je er last van hebt. Nu voor zo'n lamp zitten zou niets meer uithalen.
Doen die rondleiding! Zal wel allemaal RVS zijn en computergestuurd, maar daarom niet minder interessant.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Ik zie wel eens tweedehandse sets voorbij komen maar die zijn al heel snel door een ander ingepikt. En ik begin net dus tja. Maar even zo doen. Maar met spul wat niet alleen praktisch is maar ook mooi is...ik hou ervan!
Ik zie net dat ik een rondleiding kan doen in de Grolsch Brouwerij in Enschede binnenkort. Zit er aan te denken dat te doen. Lijkt me wel tof, eens zien hoe het in zo'n grote brouwerij gaat.
Done! Aangemeld. Ben benieuwd! Heb je wel eens zo'n rondleiding gehad?quote:Op zondag 3 februari 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen die rondleiding! Zal wel allemaal RVS zijn en computergestuurd, maar daarom niet minder interessant.
Ik ben wel eens bij De Drieringen geweest. Dat is een kleine brouwerij in Amersfoort, dat was ook erg leuk.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Done! Aangemeld. Ben benieuwd! Heb je wel eens zo'n rondleiding gehad?
Ziet er leuk uit ookquote:Op zondag 3 februari 2019 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij De Drieringen geweest. Dat is een kleine brouwerij in Amersfoort, dat was ook erg leuk.
Was ook erg leuk, de mensen daar deden het ook meer als hobbie.quote:
Vroeger als student voor een gulden zuipen in de Heineken brouwerij.. korte rondleiding en daarna gratis bier, worst en pinda's tot de tijd om was ...quote:Op zondag 3 februari 2019 11:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Done! Aangemeld. Ben benieuwd! Heb je wel eens zo'n rondleiding gehad?
Het gaat mij echt om de rondleiding. Niet om het zuipenquote:Op zondag 3 februari 2019 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger als student voor een gulden zuipen in de Heineken brouwerij.. korte rondleiding en daarna gratis bier, worst en pinda's tot de tijd om was ...
Nu is het een dure experience geworden waar je maximaal 4 drankjes krijgt ... en een goodie
Alleen zichtbaar voor ingewijden.quote:
Dat zuipen is bij de Heineken nu ook niet meer.. maar vroeger was het onder studenten een wedstrijd wie het meeste kon wegtikkenquote:Op zondag 3 februari 2019 12:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om de rondleiding. Niet om het zuipen![]()
Dit is een rondleiding van 2.5 uur, dus ik denk (hoop) dat je dan alles goed te zien krijgt en zo. Daar gaat het me om. Ik heb het nu zelf gedaan maar hoe het in zo'n mega brouwerij aan toe gaat ben ik wel heel erg benieuwd naar. Ik vind de prijs wel meevallen trouwens.
dat laatste is nog steeds denk ikquote:Op zondag 3 februari 2019 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zuipen is bij de Heineken nu ook niet meer.. maar vroeger was het onder studenten een wedstrijd wie het meeste kon wegtikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |