abonnement Unibet Coolblue
pi_184840217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

battle royale , dansjes unlocken, kleuren, speelstijl. Als je nu ook nog kon bouwen was het een FPS versie van fortnite.

Volgens mij is deze game gewoon ook gericht op het fortnite publiek.. Het EA antwoord op fortnite.

Dikke prima, dat is wat verkoopt tegenwoordig
Speelstijl heeft niks met fortnite van doen... Dansen kan niet... kleuren vallen wel mee. Enige is dat het ook een BR is.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 19:17:09 #252
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184840455
Ik geef het op jongens, dat jullie 't niet willen inzien, prima...

Tijd om maar eens RE2 te platten zodat ik me op Anthem (wat overigens gewoon een destiny kloon is maar met vliegen en 3rd person.. voor iemand hem al inkopt) kan gaan richten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184840703

Holy shit, TD2 gaat echt een heel stuk dieper qua builds dan deel 1 zeg, en daar hadden we al niks te klagen qua RPG elementen. Ik verwacht een stuk minder meta builds met zoveel viable opties.
pi_184840831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik geef het op jongens, dat jullie 't niet willen inzien, prima...

Tijd om maar eens RE2 te platten zodat ik me op Anthem (wat overigens gewoon een destiny kloon is maar met vliegen en 3rd person.. voor iemand hem al inkopt) kan gaan richten
Wel mooi dat het nooit aan jou ligt en altijd aan de rest.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 20:42:39 #255
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184842548
hey apex noobs, download deze even
https://store.playstation(...)_00-PSPLS10000000000

Dit pakket bevat in totaal 6 items:
-2 exclusieve wapencamo's met PlayStation®-thema's voor de Flatline en RE45
-1 exclusieve personage-camo voor Gibraltar en Bloodhound
-1 banner voor zowel Gibraltar als Bloodhound.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184842808
Uiteindelijk valt re7 toch wat tegen.
pi_184844330
Deze PS+ game gespeeld. Ace Combat 7 eat your heart out.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:48:52 #258
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_184844442
:r Gratis games. Lekker alleen maar tegen krijsende kutkinderen spelen die hun mics allemaal aan hebben staan.
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:52:17 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184844539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:48 schreef Broodje_Zaad het volgende:
:r Gratis games. Lekker alleen maar tegen krijsende kutkinderen spelen die hun mics allemaal aan hebben staan.
Doe eens lief tegen MMarsu
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184845424
quote:
Looking forward, we’re delighted to launch Anthem, our new IP, to grow Apex Legends and related Titanfall experiences, to deliver new Plants vs. Zombies and Need for Speed titles, and to add Star Wars Jedi: Fallen Order to our sports titles in the fall.”
Bron: https://ir.ea.com/press-r(...)Results/default.aspx
SOONY
pi_184846156
Zojuist Kingdom Hearts 3 uitgespeeld. Mijn verwachtingen waren niet al te hoog, maar alsnog ben ik teleurgesteld. Dat het verhaal niet meer te redden was is geen verrassing, maar ik had ergens toch nog wel gehoopt een leuke game te ervaren.
pi_184849592
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Uiteindelijk valt re7 toch wat tegen.
Speel in VR, dan wordt het alleen maar nog beter :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:30:41 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184849660
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Apex Legends now has 2.5m players according to EA.

600,000 Peak concurrent players.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:33:45 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184849687
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Apex Legends now has 2.5m players according to EA.

600,000 Peak concurrent players.
Best weinig voor een gratis game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:28:14 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184850197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:05 schreef Bananenpap het volgende:
Zojuist Kingdom Hearts 3 uitgespeeld. Mijn verwachtingen waren niet al te hoog, maar alsnog ben ik teleurgesteld. Dat het verhaal niet meer te redden was is geen verrassing, maar ik had ergens toch nog wel gehoopt een leuke game te ervaren.
Deze mening staat wel erg haaks op Vlaggenroof :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_184850227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Deze mening staat wel erg haaks op Vlaggenroof :D
Fanboyisme
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:34:14 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184850269
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Fanboyisme
Ik heb ook t idee dat t iets gekleurd (oeh kiddy!) is door zijn jeugdsentiment :D
Ach, hoe dan ook gaat ie er komen hier, vanwege de liefde voor FF (al is dat er bijna uit begreep ik) en Disney. Maar sowieso niet om t verhaal of fantastische gameplay.

Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Niet laag. Ik heb ze gewoon NIET ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_184850336
Ik heb Kingdom Hearts ook uitgespeeld en ik was ook wat teleurgesteld, terwijl ik hier echt HEEL erg naar uitgekeken heb en zelfs een mooie deluxe edition heb gekocht.

Ik heb me ontzettend vermaakt, het ziet er prachtig uit, maar het liet wat mij betreft qua pacing, verhaal en features wat te wensen over.

Verder heb ik wel gewoon ontzettend genoten en ben ik hem nu aan het platinummen.
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:44:05 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184850405
Ach ik zit nog steeds achter m'n broer aan in AC Odyssey :D
Met dat tempo van mij ben ik hie rmee klaar als de PS5 uitkomt :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_184850855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Deze mening staat wel erg haaks op Vlaggenroof :D
Heb ook met verbazing zijn mening gelezen. :')

Kijk, de graphics en de animaties krijgen echt een dikke tien. Vooral de werelden van Toy Story, Tangled en Frozen zijn ontzettend mooi neergezet en af en toe is het alsof je in de film zit. De game is ontzettend charmant. Je kunt Kingdom Hearts 3 vergelijken met zo'n mooi opgemaakte taart bestaande uit drie lagen voor bruiloften. Het ziet er prachtig uit, maar onder de dikke laag glazuur zit een vrij smaakloze taart.

De game vormt geen geheel. Je springt van het ene element naar het andere en er zit niet echt iets tussen dat het verbindt. Op het ene moment zit je in de ruimte met je Gummiship een Starfoxlevel te spelen en het volgende moment moet je een soort ritmische minigame in de wereld van Tangled doen. Die variatie is prima, alleen is elk element niet voldoende uitgewerkt waardoor ik soms een beetje het gevoel heb een slecht surrogaat van Marioparty aan het spelen ben.

De combat is gewoon ruk en niet gebalanceerd. Ik heb de game op de moeilijkste stand gezet en vond het makkelijker dan de easymode in KH2. In vorige delen moest je ook altijd buttonbashen, maar daar hadden vijanden, en zeker bosses, een bepaald patroon waar je tussen moest zien te komen. Dat is in dit deel geheel overboord gegooid met de overkill aan speciale aanvallen. Zodra je dreigt dood te gaan krijg je alweer een een of andere actie waardoor je alsnog wint.

Dan heb je het verhaal dat een complete puinhoop is. Nu had ik al geen verwachtingen bij het verhaal en ik vind ergens dat ze het nog wel hebben weten recht te breien. Maar de dialogen, cutscenes en sommige stemmen zijn echt tenenkrommend. Xehenort zijn plan wordt al veertig games uitgelegd en toch hebben de makers het gevoel gehad het in de laatste wereld nog één keer te moeten uitleggen. :') God damn, er zitten gewoon vijf verschillende Xehenorts en 3 Riku's in dit spel, het gaat werkelijk waar helemaal nergens over.

Voor de rest vind ik het een enorme teleurstelling dat er geen Final Fantasy personages inzitten, terwijl dat ooit de trademark was. De toernooien uit vorige delen ontbreken. De minigame wereld van Winnie de Pooh duurt in totaal twinitg minuten (Vind ik niet heel erg, maar ik vind het wel weer een vreemde keuze). En de voice-acting in Pirates of the Carribbean is echt heel, heel, hééél slecht.
pi_184850906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb ook t idee dat t iets gekleurd (oeh kiddy!) is door zijn jeugdsentiment :D
Ach, hoe dan ook gaat ie er komen hier, vanwege de liefde voor FF (al is dat er bijna uit begreep ik) en Disney. Maar sowieso niet om t verhaal of fantastische gameplay.

Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Niet laag. Ik heb ze gewoon NIET ;)
Ik ga het wel spelen, ben fan, maar heb ook geen verwachtingen.

KH1 was magisch zoals iemand al zei. Elke Disney world had een kort en simpel maar meeslepend verhaal gebaseerd op de film.

KH2 was al minder (Roxas is een enorme kneus, de worlds uit KH1 die terugkwamen waren automatisch minder boeiend (behalve Hercules), POTC past niet, Organization XIII was wel tof)

KH3 weet ik alleen: geen FF, geen cups. :')
En de nieuwe worlds behalve Toy Story spreken me niet aan maar dat is een kwestie van leeftijd.

En natuurlijk had ik bij KH1 de Hakuna Matata (geen zorgen) leeftijd :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184850983
Serieus, wat haat ik Roxas. :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:49:07 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184851400
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Best weinig voor een gratis game
2 dagen na rls zonder marketing vantevoren.. you sure? :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:49:45 #274
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184851413
De KH-serie heb ik nog nooit gespeeld.. Mijn idee was om alle delen 'n keer aan te schaffen om me hier volledig in te storten.

Na het lezen van meerdere reviews - inclusief bovenstaande post :7 - wacht ik daar maar even mee. Eerst wachten op een goed prijsje, tot die tijd heb ik nog Detroit: Become Human, Hohokum en God of War om me mee te vermaken.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184851494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:49 schreef Kaizen_ het volgende:
De KH-serie heb ik nog nooit gespeeld.. Mijn idee was om alle delen 'n keer aan te schaffen om me hier volledig in te storten.

Na het lezen van meerdere reviews - inclusief bovenstaande post :7 - wacht ik daar maar even mee. Eerst wachten op een goed prijsje, tot die tijd heb ik nog Detroit: Become Human, Hohokum en God of War om me mee te vermaken.
Ik zou niet voor de complete serie gaan, hoewel dat tegenwoordig wel goedkoper is dan dat je elk deel los zou aanschaffen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')