abonnement Unibet Coolblue
pi_184788386
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik sta hongaarse champignonsoep te maken.
nu wil ik ook soep
pi_184788430
Krokettensoep? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184788445
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:58 schreef Clubsoda het volgende:
Krokettensoep? :+
opzich is de salpicon al een soort gebonden soep op basis van een roux, ik zou het eten!
  Official ESF Kreviewer zondag 3 februari 2019 @ 09:01:46 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 09:05:02 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184788488
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:58 schreef Clubsoda het volgende:
Krokettensoep? :+
Of kroketten met champignon vulling :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184788491
:9
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 09:10:14 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184788524
Maar Hongaarse champignonsoep dus. Dat is champignonsoep met kummel en veel paprikapoeder? :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184788532
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ook in de categorie pulp zijn er nog gradaties. Oh oh Cherso is een ander soort vermaak dan WIDM.
Pulp is imo ook geen scheldwoord. Dat hele xxx is geen pulp klinkt me meer in de oren als "ik kijk geen pulp en dit is mijn lievelings dus het kán geen pulp zijn.

Niet dat ik WIDM kijk, maar ik kijk dan wel weer first dates. En zelfs af en toe naked attraction (terwijl ik met fok en mijn geliefde me attendeert op interessante momenten).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184788548
Ik geloof toch niet dat Piet het als een positief woord bedoelde :D Lekker snobistisch weer.
Guilty pleasure tv noem ik het :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184788560
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof toch niet dat Piet het als een positief woord bedoelde :D Lekker snobistisch weer.
Guilty pleasure tv noem ik het :7
Da's toch net zo snobistisch of nog erger? Daarmee geef je aan dat je het eigenlijk niet leuk zou moeten vinden. Ik zou niet weten waarom niet.

De pindakaaspot leeglepelen, dat vind ik een guilty pleasure. Iets kijken waar ik plezier aan beleef not so much.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184788575
Ik bedoel met guilty pleasure niet dat je het niet leuk zou moeten vinden, maar dat je je tijd er eigenlijk niet mee moet verdoen. En dat dan gewoon lekker wel doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184788589
In het kader van positief nieuws; we hebben vanmorgen met de trein iemand niet aangereden. Hij was op het spoor gaan liggen/zitten, maar we konden op tijd remmen :o Daardoor wel bijna een uur later thuis, maar godzijdank krijgt een familie vandaag geen kutnieuws te horen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184788607
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:10 schreef derLudolf het volgende:
Maar Hongaarse champignonsoep dus. Dat is champignonsoep met kummel en veel paprikapoeder? :7
En dille. Ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184788610
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:18 schreef Isabeau het volgende:
In het kader van positief nieuws; we hebben vanmorgen met de trein iemand niet aangereden. Hij was op het spoor gaan liggen/zitten, maar we konden op tijd remmen :o Daardoor wel bijna een uur later thuis, maar godzijdank krijgt een familie vandaag geen kutnieuws te horen.
Heftig. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184788615
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Pulp is voor mij dingen als Temptation Island, Teen Mom, of Ex on the Beach. Series waar je permanent :o gaat van kijken :+. Maar ik snap nooit zo de gedachte dat als iets pulp is, dat je het niet mag kijken.
Dat is inderdaad pulp. Wel heerlijk om te kijken pulp, maar toch pulp.

Temptation gaat weer bijna beginnen. O+
pi_184788624
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:21 schreef Lonaa het volgende:

Heftig. :{
Politie heeft hem meegenomen. Hopelijk naar hulp.

Nu naar bed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184788658
Wauw Isa, wat heftig.

Ik krijg net in Blende een week overzicht, heel artikel over sepsis wat die man uit mijn flat ook heeft. Afschuwelijk om te lezen en ik hoop zo dat zijn vrouw het niet leest.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184788711
Huu ja een vriendin van mij heeft zoiets gehad, bij een spoorwegovergang liep een jong meisje het spoor op. De trein claxonneerde en remde, ze stond stokstijf stil met haar armen in de lucht.
Trein stond op tijd stil (op die plek rijdt hij al langzaam want bijna bij het station en een scherpe bocht)...

Ik ben altijd een beetje angstig bij spoorwegovergangen, heel stom.
Mijn schoonvader is ooit door een trein geschept met de auto (ook vlakbij een station, anders was J er niet geweest nu), onbewaakte overgang in Hilversum toen nog. Zo bizar! Dat was een ongeluk door laagstaande zon trouwens, geen poging tot suicide. Zijn passagier is wel overleden en hij is gehandicapt geraakt (allemaal voor J er was).
Kwak
  zondag 3 februari 2019 @ 09:50:28 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184788892
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof toch niet dat Piet het als een positief woord bedoelde :D Lekker snobistisch weer.
Guilty pleasure tv noem ik het :7
Absoluut snobistisch, elitair en hautain, vergeet arrogant niet.
Pulp is voor mij troep, wie is de mol, big brother, zoek de superster, hersenloze rotzooi
Wil je dat kijken, prima, maar ik noem het pulp. Bouquet reeks, story, etc valt in dezelfde categorie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 februari 2019 @ 09:55:58 #45
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184788954
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Absoluut snobistisch, elitair en hautain, vergeet arrogant niet.
Pulp is voor mij troep, wie is de mol, big brother, zoek de superster, hersenloze rotzooi
Wil je dat kijken, prima, maar ik noem het pulp. Bouquet reeks, story, etc valt in dezelfde categorie
Ach ja. John Lanting vond je dan weer briljant als ik het me goed herinner, dus het zal wel altijd arbitrair blijven wat pulp is en wat kwaliteit.
Ligt ook maar net aan de invalshoek die je kiest Ik kijk een de meeste populaire programma´s niet omdat ik ze klote vind, maar een deel er van is vanuit professioneel oogpunt vast superknap gemaakt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184789033
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Absoluut snobistisch, elitair en hautain, vergeet arrogant niet.
Pulp is voor mij troep, wie is de mol, big brother, zoek de superster, hersenloze rotzooi
Wil je dat kijken, prima, maar ik noem het pulp. Bouquet reeks, story, etc valt in dezelfde categorie
Ooit gezien of gelezen? Wat is voor jou dan de definitie van kijkwaardige niet pulp tv?
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer zondag 3 februari 2019 @ 10:13:30 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184789134
Ik kijk alles waar ik zin in heb. Soms is dat simplistisch en soms een obscure documentaire en alles daar tussenin.
Boeit me niet wat een ander daar van vindt.
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 10:15:51 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184789162
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dille. Ja.
Dan zou het Litouws zijn. Die gooien overal dille op _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184789174
Inzake echt wanstaltige pulp: ik heb me laatst op Netflix door een stel afleveringen van Yummy Mummies heengebeukt. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184789180
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:18 schreef Isabeau het volgende:
In het kader van positief nieuws; we hebben vanmorgen met de trein iemand niet aangereden. Hij was op het spoor gaan liggen/zitten, maar we konden op tijd remmen :o Daardoor wel bijna een uur later thuis, maar godzijdank krijgt een familie vandaag geen kutnieuws te horen.
Allemachtig! :o
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')