abonnement Unibet Coolblue
pi_184830001
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.

Ook is het natuurlijk niet zo dat Ajax nooit wint of geen mooie momenten/jaren meemaakt, maar zeker niet alles nee.
maar ik geniet er ten volle van dat ajax lekkere potjes op de mat heeft gezet in de CL, zo'n wedstrijd tegen Feyenoord, ach, dat was inderdaad klote, maar ik maak dat nou ook niet groter dan het is.

Ik kijk ook uit naar komende zomer, welke spelers er vertrekken en welke selectie er volgend seizoen staat. Allemaal factoren die voor mij voetbal de moeite waard maken, gaat mij er echt niet enkel om dat ik maar een lange neus naar feyenoord of psv kan trekken. Ik heb überhaupt geen enkele haat jegens onze Rotterdamse vrienden.
Maar goed, ik was alleen maar benieuwd waar jij jouw optimisme vandaan haalt. ;)
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:09:39 #177
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184830035
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed, ik was alleen maar benieuwd waar jij jouw optimisme vandaan haalt. ;)
Positive. Mental. Attitude!

ik ben altijd positief.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_184830080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Positive. Mental. Attitude!

ik ben altijd positief.
Ik zou er toch maar duidelijk rekening mee houden dat ook dit jaar weer eindigt met een ontslag. ;)
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:17:47 #179
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184830111
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou er toch maar duidelijk rekening mee houden dat ook dit jaar weer eindigt met een ontslag. ;)
niet dat van mij (eigen baas)
Ajax gaat kampioen worden.
en zo niet, dan hoeven er voor mij nog geen koppen te rollen. dat geswitch met de staf is nergens goed voor joh.
tegen feyenoord en heerenveen waren het spelers die het af lieten weten.
en niet op kwaliteit of strategie, enkel tegen psv kan ik het wijten aan strategie
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_184830466
Ik vind het ook altijd een beetje apart dat mensen dan schijnen te denken dat met een andere trainer het ineens allemaal wél lukt. Wie is er moment überhaupt geschikt en beschikbaar? Een betere selectie dan Ajax momenteel heeft ga je in de Eredivisie niet zo snel hebben. Maar helaas voor Ajax, maakt de beste selectie niet altijd het beste team.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:49:46 #181
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184830493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het ook altijd een beetje apart dat mensen dan schijnen te denken dat met een andere trainer het ineens allemaal wél lukt. Wie is er moment überhaupt geschikt en beschikbaar? Een betere selectie dan Ajax momenteel heeft ga je in de Eredivisie niet zo snel hebben. Maar helaas voor Ajax, maakt de beste selectie niet altijd het beste team.
ik denk wel dat ajax het beste team heeft momenteel. dat psv makkelijk(er) lijkt te winnen in de eredivisie doet daar niks van af, die liggen al uit alle andere competities.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_184830522
Ajax het beste team? Ik denk niet dat je dan zo hard onderuit gaat op sommige momenten. Ajax maakt op mij de indruk alsof het een verzameling is van kwalitatief goede individuen. Een team? Alles behalve. PSV lijkt mij een veel beter team, ondanks dat ik de selectie kwalitatief een pak minder vind dan die van Ajax.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:53:39 #183
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184830550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:51 schreef Dejannn het volgende:
Ajax het beste team? Ik denk niet dat je dan zo hard onderuit gaat op sommige momenten. Ajax maakt op mij de indruk alsof het een verzameling is van kwalitatief goede individuen. Een team? Alles behalve. PSV lijkt mij een veel beter team, ondanks dat ik de selectie kwalitatief een pak minder vind dan die van Ajax.
er is gewoon veel meer gaande rond de spelers van Ajax, dat gaat toch in die koppies zitten. Dat probleem heeft de selectie van psv een heel stuk minder.
die afgang tegen feyenoord kwam omdat iedereen er die dag met de pet naar gooide.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_184831865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:53 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

die afgang tegen feyenoord kwam omdat iedereen er die dag met de pet naar gooide.
Dat was inderdaad niet te wijten aan EtH.
Het is gewoon moeilijk om scherp te blijven tegen de kleinere clubs.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 11:14:41 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184831927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:51 schreef Dejannn het volgende:
Ajax het beste team? Ik denk niet dat je dan zo hard onderuit gaat op sommige momenten. Ajax maakt op mij de indruk alsof het een verzameling is van kwalitatief goede individuen. Een team? Alles behalve. PSV lijkt mij een veel beter team, ondanks dat ik de selectie kwalitatief een pak minder vind dan die van Ajax.
vind ik wel meevallen, als bij Ajax de zaakjes op orde zijn speelt het een hoger niveau dan PSV alleen de ondergrens ligt lager als het niet loopt
pi_184832086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk wel dat ajax het beste team heeft momenteel. dat psv makkelijk(er) lijkt te winnen in de eredivisie doet daar niks van af, die liggen al uit alle andere competities.
Lijkt PSV zoveel makkelijker te winnen dan? Ik vind ze na de winterstop heel moeizaam spelen en dan spelen ze echt niet tegen hoogvliegers. Fortuna wordt uiteindelijk 5-0 maar dat is wel na een heel moeizame eerste helft waarin Fortuna ook nog eens rood kreeg. De overige twee wedstrijden na de winterstop waren puntverlies en billenknijpen in het laatste kwartier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 5 februari 2019 @ 11:35:09 #187
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt PSV zoveel makkelijker te winnen dan? Ik vind ze na de winterstop heel moeizaam spelen en dan spelen ze echt niet tegen hoogvliegers. Fortuna wordt uiteindelijk 5-0 maar dat is wel na een heel moeizame eerste helft waarin Fortuna ook nog eens rood kreeg. De overige twee wedstrijden na de winterstop waren puntverlies en billenknijpen in het laatste kwartier.
mwa makkelijk weet ik niet, vind ik ook niet echt. Heb wel het gevoel dat ze beter de focus kunnen pakken tegen de kleinere clubs en als het moeilijk gaat het vertrouwen hebben dat het wel goed komt. Vertrouwen dat ze ook gegeven wordt omdat Ajax niet de kansen pakt om langszij te komen.
Vertrouwen dat zich heeft opgebouwd de afgelopen seizoen toen het ze af en toe ook wel in de schoot geworpen is die kampioenschappen.
Bij Ajax staat er veel meer druk op omdat er alweer een tijd geen schaal is binnengehaald.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 11:58:40 #188
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184832670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het ook altijd een beetje apart dat mensen dan schijnen te denken dat met een andere trainer het ineens allemaal wél lukt. Wie is er moment überhaupt geschikt en beschikbaar? Een betere selectie dan Ajax momenteel heeft ga je in de Eredivisie niet zo snel hebben. Maar helaas voor Ajax, maakt de beste selectie niet altijd het beste team.
Je zegt het zelf, een betere selectie is moeilijk te krijgen. Je kan dus best stellen dat Ten Hag niet het optimale rendement eruit weet te halen. Twee keer geslacht in topwedstrijden dit seizoen, dat kan eigenlijk echt niet. Als Ten Hag met deze selectie geen kampioen weet te worden lijkt me dat voldoende reden voor ontslag, beker zou naar mijn mening niet voldoende zijn
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:00:09 #189
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zegt het zelf, een betere selectie is moeilijk te krijgen. Je kan dus best stellen dat Ten Hag niet het optimale rendement eruit weet te halen. Twee keer geslacht in topwedstrijden dit seizoen, dat kan eigenlijk echt niet. Als Ten Hag met deze selectie geen kampioen weet te worden lijkt me dat voldoende reden voor ontslag, beker zou naar mijn mening niet voldoende zijn
en welk opzicht heeft TH blaam bij de nederlaag in rotterdam dan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:03:32 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184832756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en welk opzicht heeft TH blaam bij de nederlaag in rotterdam dan?
Hij is de trainer?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:04:30 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184832770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zegt het zelf, een betere selectie is moeilijk te krijgen. Je kan dus best stellen dat Ten Hag niet het optimale rendement eruit weet te halen. Twee keer geslacht in topwedstrijden dit seizoen, dat kan eigenlijk echt niet. Als Ten Hag met deze selectie geen kampioen weet te worden lijkt me dat voldoende reden voor ontslag, beker zou naar mijn mening niet voldoende zijn
Ook een volgende trainer gaat gewoon puntverlies lijden hoor, dat maar meteen ontslaan lost toch ook niks op. Ja als je elftal op een dood spoor zit en je weet dat de trainer niet meer gaat verbeteren (zoals Frank de Boer bij Ajax, en een Gio nu bij Feyenoord). Maar niet een trainer ontslaan die gewoon een geweldig hoog puntenaantal heeft behaald in de eerste seizoenshelft, voor het eerst in vier jaar heeft overwinterd in de beker en ook nog voor het eerst in 13 jaar CL-overwintering heeft behaald. Waarom dan meteen weer zo geil op het ontslaan van iemand? Elk jaar een nieuwe trainer gaat ook niks uithalen hoor.
Oh.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:06:28 #192
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832804
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij is de trainer?
dat is geen antwoord op de vraag.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:06:37 #193
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184832810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook een volgende trainer gaat gewoon puntverlies lijden hoor, dat maar meteen ontslaan lost toch ook niks op. Ja als je elftal op een dood spoor zit en je weet dat de trainer niet meer gaat verbeteren (zoals Frank de Boer bij Ajax, en een Gio nu bij Feyenoord). Maar niet een trainer ontslaan die gewoon een geweldig hoog puntenaantal heeft behaald in de eerste seizoenshelft, voor het eerst in vier jaar heeft overwinterd in de beker en ook nog voor het eerst in 13 jaar CL-overwintering heeft behaald. Waarom dan meteen weer zo geil op het ontslaan van iemand? Elk jaar een nieuwe trainer gaat ook niks uithalen hoor.
Ik zeg ook niet dat hij meteen ontslagen moet worden zoals je kan lezen :)

Met deze selectie geen kampioen worden is gewoon een wanprestatie, zo simpel is het
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:07:18 #194
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij meteen ontslagen moet worden zoals je kan lezen :)

Met deze selectie geen kampioen worden is gewoon een wanprestatie, zo simpel is het
wat zeg je dan wel?
wat moet er dan wel gebeuren volgens jou, als ze geen kampioen worden?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:10:26 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184832880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij meteen ontslagen moet worden zoals je kan lezen :)

Met deze selectie geen kampioen worden is gewoon een wanprestatie, zo simpel is het
En dan zal er ook zeker een duidelijke evaluatie komen, maar ik zie niet zo snel een trainer die hem wel even kan opvolgen en waar het een zekerheid is dat hij wel kampioen gaat worden met Ajax.

Maar goed ik vind dit ook allemaal van dat vooraf gepraat, we kunnen nog steeds gewoon kampioen worden hoor. En als we het niet worden ligt het heel erg aan de context waarom dat niet is gelukt.
Oh.
pi_184832947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zegt het zelf, een betere selectie is moeilijk te krijgen. Je kan dus best stellen dat Ten Hag niet het optimale rendement eruit weet te halen. Twee keer geslacht in topwedstrijden dit seizoen, dat kan eigenlijk echt niet. Als Ten Hag met deze selectie geen kampioen weet te worden lijkt me dat voldoende reden voor ontslag, beker zou naar mijn mening niet voldoende zijn
Hier ben ik het niet mee eens, het is geen FIFA of FM hé, plug & play. Soms heb je de beste spelers maar werkt het gewoon niet als team, dan kun je daar de trainer op aanwijzen of je kunt de rotte appels uit de selectie halen. Want de kans is enorm groot dat dit laatste ook bij een andere trainer weer gaat opspelen. Welke trainer wist de boel nu succesvol draaiende te krijgen bij Ajax en dit ook te benadrukken met prijzen? Na Frank de Boer niemand.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:15:22 #197
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184832950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan zal er ook zeker een duidelijke evaluatie komen, maar ik zie niet zo snel een trainer die hem wel even kan opvolgen en waar het een zekerheid is dat hij wel kampioen gaat worden met Ajax.

Maar goed ik vind dit ook allemaal van dat vooraf gepraat, we kunnen nog steeds gewoon kampioen worden hoor. En als we het niet worden ligt het heel erg aan de context waarom dat niet is gelukt.
Die trainer zie ik ook niet maar dat wil niet zeggen dat je iemand die niet presteert moet laten zitten. Zoals ik Ten Hag de credits geef voor het overwinteren in de CL verwijt ik hem ook de verpulveringen bij Feyenoord en PSV waar naar mijn mening meer fout ging dan alleen blessures van Tagliafico en De Ligt. We zijn twee keer op alle fronten overklast en dat mag je de trainer zeker aanrekenen

Ik geloof ook nog wel dat we kampioen kunnen worden maar ik word wel steeds pessimistischer en zeggen dat het dan heel erg aan de context ligt is een beetje flauwekul vind ik. Je moet gewoon (zeker als Ajax) kampioen worden omdat je de beste bent, niet omdat de rest minder slecht is
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:16:37 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184832964
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat zeg je dan wel?
wat moet er dan wel gebeuren volgens jou, als ze geen kampioen worden?
Bij geen kampioenschap Ten Hag eruit ja (even ervan uitgaande dat we niet de CL gaan winnen). Daar had ik het over, niet dat Ten Hag nu meteen ontslagen moet worden.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:16:43 #199
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die trainer zie ik ook niet maar dat wil niet zeggen dat je iemand die niet presteert moet laten zitten. Zoals ik Ten Hag de credits geef voor het overwinteren in de CL verwijt ik hem ook de verpulveringen bij Feyenoord en PSV waar naar mijn mening meer fout ging dan alleen blessures van Tagliafico en De Ligt. We zijn twee keer op alle fronten overklast en dat mag je de trainer zeker aanrekenen

Ik geloof ook nog wel dat we kampioen kunnen worden maar ik word wel steeds pessimistischer en zeggen dat het dan heel erg aan de context ligt is een beetje flauwekul vind ik. Je moet gewoon (zeker als Ajax) kampioen worden omdat je de beste bent, niet omdat de rest minder slecht is
nogmaals, wat had Ten Hag dan moeten doen volgens jou?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:17:26 #200
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184832980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Bij geen kampioenschap Ten Hag eruit ja (even ervan uitgaande dat we niet de CL gaan winnen). Daar had ik het over, niet dat Ten Hag nu meteen ontslagen moet worden.
ok waarvan akte, gaan we lekker weer met een nieuwe trainer aan de gang die moet wennen en een andere speelstijl heeft, weer een jaar niks. mooi man
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')