we gaan het zien joh. ik denk nog steeds dat Ajax kampioen gaat worden.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
onlogische conclusie op basis van recente resultaten. De kans dat Ajax meer gaat verspelen is vele malen groter.
al een paar jaar op rij inmiddels.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we gaan het zien joh. ik denk nog steeds dat Ajax kampioen gaat worden.
eerlijk is eerlijk we (ajax) doet ook elk jaar mee om de titel, dus niet heel gek dat ik elk jaar denk dat ze kampioen gaan of in ieder geval kunnen worden.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
al een paar jaar op rij inmiddels.
laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus je komt eigenlijk altijd van een koude kermis thuis.
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.
Ook is het natuurlijk niet zo dat Ajax nooit wint of geen mooie momenten/jaren meemaakt, maar zeker niet alles nee.
maar ik geniet er ten volle van dat ajax lekkere potjes op de mat heeft gezet in de CL, zo'n wedstrijd tegen Feyenoord, ach, dat was inderdaad klote, maar ik maak dat nou ook niet groter dan het is.
Ik kijk ook uit naar komende zomer, welke spelers er vertrekken en welke selectie er volgend seizoen staat. Allemaal factoren die voor mij voetbal de moeite waard maken, gaat mij er echt niet enkel om dat ik maar een lange neus naar feyenoord of psv kan trekken. Ik heb überhaupt geen enkele haat jegens onze Rotterdamse vrienden.
Prima post.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.
Ook is het natuurlijk niet zo dat Ajax nooit wint of geen mooie momenten/jaren meemaakt, maar zeker niet alles nee.
maar ik geniet er ten volle van dat ajax lekkere potjes op de mat heeft gezet in de CL, zo'n wedstrijd tegen Feyenoord, ach, dat was inderdaad klote, maar ik maak dat nou ook niet groter dan het is.
Ik kijk ook uit naar komende zomer, welke spelers er vertrekken en welke selectie er volgend seizoen staat. Allemaal factoren die voor mij voetbal de moeite waard maken, gaat mij er echt niet enkel om dat ik maar een lange neus naar feyenoord of psv kan trekken. Ik heb überhaupt geen enkele haat jegens onze Rotterdamse vrienden.
Dit is gewoon een excuus verhaal.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In kijksport gaat het alleen maar om entertainment.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is gewoon een excuus verhaal.
In sport gaat het alleen om winnen
Inderdaad. Direct halen die Stengs.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou overigens niet al te lang wachten met het binnenhengelen van Stengs, als PSV straks een schip met geld krijgt voor Lozano en/of Bergwijn kunnen ze zo'n transfersom ook ophoesten...
Noem is een sport op die geen kijksport is?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In kijksport gaat het alleen maar om entertainment.
Je praat over ajaxquote:Op maandag 4 februari 2019 16:42 schreef Marsenal het volgende:
Als het alleen maar om winnen gaat kan je 90% van alle voetbalsupporters afschrijven. It’s the journey that matters enzo. Kom op klaas, je kan beter dan dit.
Wielrennen, daar kijk je niet voor je lol naar.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Noem is een sport op die geen kijksport is?
Wielrennen ben ik vooral naar gaan kijken vanwege de omgevingen waarin ze fietsenquote:Op maandag 4 februari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen, daar kijk je niet voor je lol naar.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je praat over ajax
Als er dit seizoen weer geen prijs gewonnen wordt breekt de pleuris uit bij de supporters....
Dan kun je beter een docu over die omgevingen kijken.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wielrennen ben ik vooral naar gaan kijken vanwege de omgevingen waarin ze fietsen
Ik vind wielrennen juist een kijk sport.....
Weer geen prijs en van der Sar en Overmars moeten een keer is een conclusie gaan trekkenquote:Op maandag 4 februari 2019 16:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Ik ben ook supporter maar ik zal er niet heel paniekerig van worden. Het zijn vooral de supporters van andere ploegen die veelal roepen dat er bij ajax koppen gaan rollen of het seizoen een complete mislukking zal zijn bij een tweede plaats. Het zal wel, ik beleef dat toch heel anders.
dat kanquote:Op maandag 4 februari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een docu over die omgevingen kijken.
quote:Op maandag 4 februari 2019 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wielrennen ben ik vooral naar gaan kijken vanwege de omgevingen waarin ze fietsen
Ik vind wielrennen juist een kijk sport.....
Mjah, misschien wel ja. Er zijn echter ook een hele hoop positieve dingen waar zij aan bijgedragen hebben, ik hoop dat er in de bestuurskamers geen paniekvoetbal gespeeld wordt als we straks weer naast de prijzen grijpen. Van mij mogen ze blijven, het is niet alsof ik alternatieven voorhand heb.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Weer geen prijs en van der Sar en Overmars moeten een keer is een conclusie gaan trekken
ik denk dat iedereen het wel goed vindquote:Op maandag 4 februari 2019 16:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel ja. Er zijn echter ook een hele hoop positieve dingen waar zij aan bijgedragen hebben, ik hoop dat er in de bestuurskamers geen paniekvoetbal gespeeld wordt als we straks weer naast de prijzen grijpen. Van mij mogen ze blijven, het is niet alsof ik alternatieven voorhand heb.
Als we dit seizoen geen prijzen pakken dan ligt dat toch voornamelijk aan een instelling en niet aan het technisch hart. Die hebben er alles aan gedaan om een zo goed mogelijke selectie op de mat te toveren. Je hebt helaas geen invloed op de mindset van spelers en/of hun prestaties. Maar Ajax kennende (en vooral de media kennende) zal er wel weer een tsunami van verwijten en stoeltje-pik komen binnen Ajax mochten er geen prijzen gehaald worden. Iets wat totaal niet nodig is in mijn ogen.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel ja. Er zijn echter ook een hele hoop positieve dingen waar zij aan bijgedragen hebben, ik hoop dat er in de bestuurskamers geen paniekvoetbal gespeeld wordt als we straks weer naast de prijzen grijpen. Van mij mogen ze blijven, het is niet alsof ik alternatieven voorhand heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |