Doan zie ik het niet in zitten, Ödegaard alleen halen als breedtespeler (zie in hem wel meer potentie dan zo'n Labyad). Dus het wordt verder vooral scouten over de grenzen.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is inderdaad de enige speler die ik de stap wel zie maken, speelt zo makkelijk bij AZ nu.
verder nog steeds wel fan van Pierie, maar die is nog niet klaar voor basis uiteraard.
verder zou ik, op misschien Odegaard en Doan na, niet zo iemand durven halen die de gok waard zou kunnen zijn.
on the top of mind, en eigenlijk totaal ridicuul, maar, Berghuis?
Lozano past qua speelstijl echt absoluut niet bij Ajax, daar zouden wij ons wekelijks aan ergeren (zie dat zelfs bij PSV-fans vaak genoeg). Zou 100x liever Bergwijn hebben.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lozano qua niveau wel denk ik, maar is een heel naar ventje waar ik niet trots op zou zijn in een ajax shirt.
Ik zou Van Persie halen.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is inderdaad de enige speler die ik de stap wel zie maken, speelt zo makkelijk bij AZ nu.
verder nog steeds wel fan van Pierie, maar die is nog niet klaar voor basis uiteraard.
verder zou ik, op misschien Odegaard en Doan na, niet zo iemand durven halen die de gok waard zou kunnen zijn.
on the top of mind, en eigenlijk totaal ridicuul, maar, Berghuis?
waarom?quote:
Die hadden we alquote:Op maandag 4 februari 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
Eigenlijk zou je het gewoon moeten proberen om Bergwijn te halen.
Een zwaluw...quote:Op maandag 4 februari 2019 12:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat speelde Dolberg goed zeg. Een aantal fantastische aannames gezien. Het gevoel voor ruimte, die steekballen. Genieten van deze man. En van de slechtste aanname maakt ie het mooiste doelpunt. Zlatan-ish. Jawel, Kesper is op de weg terug
1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar je ziet wel weer steeds vaker zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat speelde Dolberg goed zeg. Een aantal fantastische aannames gezien. Het gevoel voor ruimte, die steekballen. Genieten van deze man. En van de slechtste aanname maakt ie het mooiste doelpunt. Zlatan-ish. Jawel, Kesper is op de weg terug
Je moet ergens beginnen toch?quote:
Proberen kan altijd, maar in mijn ogen totaal onrealistisch dat PSV hem naar Ajax laat vertrekken.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
Eigenlijk zou je het gewoon moeten proberen om Bergwijn te halen.
Een beetje het Bayern-systeem. Je directe concurrenten leeg kopen met een grote zak geld. Om de competitie er nóg leuker op te makenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:06 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, maar in mijn ogen totaal onrealistisch dat PSV hem naar Ajax laat vertrekken.
en dan nog geen prijzen pakken.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een beetje het Bayern-systeem. Je directe concurrenten leeg kopen met een grote zak geld. Om de competitie er nóg leuker op te maken
vooral de twee wedstrijden daarvoor top.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2019 12:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
vooral de twee wedstrijden daarvoor top.
heb je die fles azijn helemaal op?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
en dan nog geen prijzen pakken.
Bayern haalde die spelers vooral transfervrij weg (Lewandowski) of voor een gelimiteerde transfersom (Götze), dat laat PSV niet gebeuren hoor. Of Ajax moet ineens 60 miljoen voor één speler betalen, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een beetje het Bayern-systeem. Je directe concurrenten leeg kopen met een grote zak geld. Om de competitie er nóg leuker op te maken
Ik hoop het, maar eerst maar eens van Heracles winnen, dat bleek dit seizoen en vorig seizoen al moeilijk genoegquote:Op maandag 4 februari 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat betreft die prijzen. Na 31 maart staan we 3 punten los op psv, je hoort het hier voor het eerst.
quote:Op maandag 4 februari 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
wat betreft die prijzen. Na 31 maart staan we 3 punten los op psv, je hoort het hier voor het eerst.
Hou nou toch eens op met die grote praatjes de hele tijd. Je hebt godverdomme met 6-2 en 3-0 op de kloten gehad tegen wat betere tegenstanders dan FC bal op het dak, dit soort teksten uitkramen slaat echt als een kut op Dirk.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Op basis van wat ben je zo positief?quote:Op maandag 4 februari 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
heb je die fles azijn helemaal op?
vergeleken met jou ben ik toch wel uitermate positief.
wat betreft Dolberg ziet iedereen toch wel dat die jongen heel veel talent heeft, en hij lijkt wel weer steeds constanter te gaan worden
dat ben ik eigenlijk altijd.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van wat ben je zo positief?
Maar PSV speelt pas tegen AZ & Vitesse na 31 maart (AZ-uit op de laatste speeldag als het vast al beslist is).quote:Op maandag 4 februari 2019 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat ben ik eigenlijk altijd.
maar in principe op basis van het komende programma van zowel psv als ajax.
ik denk dat psv er nogmaals af gaat tegen feyenoord
dat psv punten gaat verspelen tegen AZ en/of Vitesse en/of Heerenveen
dat Ajax dit keer wel het koppie erbij gaat houden tegen Psv
Dat Ajax alleen nog maar tegen Real gaat verliezen dit seizoen.
onlogische conclusie op basis van recente resultaten. De kans dat Ajax meer gaat verspelen is vele malen groter.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat ben ik eigenlijk altijd.
maar in principe op basis van het komende programma van zowel psv als ajax.
ik denk dat psv er nogmaals af gaat tegen feyenoord
dat psv punten gaat verspelen tegen AZ en/of Vitesse en/of Heerenveen
dat Ajax dit keer wel het koppie erbij gaat houden tegen Psv
Dat Ajax alleen nog maar tegen Real gaat verliezen dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |