Ja, leuk.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.
Ook is het natuurlijk niet zo dat Ajax nooit wint of geen mooie momenten/jaren meemaakt, maar zeker niet alles nee.
maar ik geniet er ten volle van dat ajax lekkere potjes op de mat heeft gezet in de CL, zo'n wedstrijd tegen Feyenoord, ach, dat was inderdaad klote, maar ik maak dat nou ook niet groter dan het is.
Ik kijk ook uit naar komende zomer, welke spelers er vertrekken en welke selectie er volgend seizoen staat. Allemaal factoren die voor mij voetbal de moeite waard maken, gaat mij er echt niet enkel om dat ik maar een lange neus naar feyenoord of psv kan trekken. Ik heb überhaupt geen enkele haat jegens onze Rotterdamse vrienden.
Geen topsportmentaliteit. Voetbal gaat om winnen. Je kijkt zeker ook naar kunstschaatsen en turnen?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat ik allereerst stellen dat ik voetbal voor mijn vermaak kijk en niet chagrijnig ben of zelfmoordneigingen krijg als Ajax verliest ofzo. Jammer, tuurlijk ik ben iemand die wel meedoet om te winnen, en dat verwacht ik dan ook van de club die support.
Ook is het natuurlijk niet zo dat Ajax nooit wint of geen mooie momenten/jaren meemaakt, maar zeker niet alles nee.
maar ik geniet er ten volle van dat ajax lekkere potjes op de mat heeft gezet in de CL, zo'n wedstrijd tegen Feyenoord, ach, dat was inderdaad klote, maar ik maak dat nou ook niet groter dan het is.
Ik kijk ook uit naar komende zomer, welke spelers er vertrekken en welke selectie er volgend seizoen staat. Allemaal factoren die voor mij voetbal de moeite waard maken, gaat mij er echt niet enkel om dat ik maar een lange neus naar feyenoord of psv kan trekken. Ik heb überhaupt geen enkele haat jegens onze Rotterdamse vrienden.
Swartquote:
Dat draait niet om winnenquote:Op maandag 4 februari 2019 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen topsportmentaliteit. Voetbal gaat om winnen. Je kijkt zeker ook naar kunstschaatsen en turnen?
Voor neutrale kijkers bij het voetbal toch ook niet, dan wil je gewoon een leuke wedstrijd zien.quote:
Ik geloof niet in neutraal naar voetbal kijken. Gedurende de wedstrijd krijg je toch een voorkeur voor een club.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor neutrale kijkers bij het voetbal toch ook niet, dan wil je gewoon een leuke wedstrijd zien.
Underdog meestal, dat is ook niet meer dan logisch. Daar halen mensen veel entertainment uitquote:Op maandag 4 februari 2019 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in neutraal naar voetbal kijken. Gedurende de wedstrijd krijg je toch een voorkeur voor een club.
Ik kan het me niet voorstellen, maar dat is dan misschien omdat ik meer een voetballiefhebber ben.quote:
Juistem. De enige echte prijs naast de europa cup 1 (maar ja..... laten we het daar niet eens over hebben)..quote:Op maandag 4 februari 2019 20:04 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil gewoon weer een keer die kampioensschaal. Punt.
25 miljoen bonus geven aan Feyenoordquote:Op maandag 4 februari 2019 20:04 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil gewoon weer een keer die kampioensschaal. Punt.
Alsof Feyenoord dit seizoen nog buiten de kuip een wedstrijd gaat winnenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
25 miljoen bonus geven aan Feyenoord
Dan gaan we misschien ons best doen in Eindhoven en dan je kan het misschien thuis afmaken tegen psv
sjaak zwart gelooft daar wel in als je zijn videootje van vorige week heb gezien....quote:Op maandag 4 februari 2019 20:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dit seizoen nog buiten de kuip een wedstrijd gaat winnen
Ik luister niet naar retards.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sjaak zwart gelooft daar wel in als je zijn videootje van vorige week heb gezien....
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik luister niet naar retards.
En eigenlijk zou ik hun teksten ook niet moeten lezen.
Doeg Klaas
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:46 schreef PicoMMP het volgende:
Vermeulen meldt dat Ajax vergaande interesse heeft in Stengs. Is je broekje al uit JR?
Is er al een prijskaartje bekend?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:46 schreef PicoMMP het volgende:
Vermeulen meldt dat Ajax vergaande interesse heeft in Stengs. Is je broekje al uit JR?
als overmars belt dan wordt elke nederlandse speler ineens drie keer zo duurquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:20 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Is er al een prijskaartje bekend?
Vermeulen had het over 10-15 miljoenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:20 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
laat hij toch gewoon iemand anders even voor hem bellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:50 schreef manny het volgende:
[..]
als overmars belt dan wordt elke nederlandse speler ineens drie keer zo duur
en als ie op bezoek gaat een plaksnor..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat hij toch gewoon iemand anders even voor hem bellen.
AZ kennende zullen ze wel 25 miljoen vragenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:20 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
heeft overmars in zijn broekzak zitten tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
AZ kennende zullen ze wel 25 miljoen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |