tegen die tijd kan hij kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou best kunnen maar niet zo hoog
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen in Sao Paulo niet zo blij zijn dat Neres niet naar China is gegaan want 45 vang je er nooit meer voor
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen die tijd kan hij kampioen zijn geworden
basisplaats terug hebben
beker gewonnen
topscorer van Ajax
(halve) finalist CL
ik zeg niet dat dit allemaal gebeurt, maar het kan wel.
er is niet te voorspellen wat er van de zomer geboden gaat worden.
Daar is Ajax al meerdere keren aan gelinkt door Globo en UOL. Antony is geweldig. Met Rodrigo Nestor, Gabriel Novaes (die al naar Barcelona is), Tuta (die al naar Eintracht is) en Morato maakt hij deel uit van een van de beste generaties die Cotia heeft gebracht de laatste jaren. Het is niet verwonderlijk dat ze relatief eenvoudig de Copinha wonnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax zou bezig zijn met Antony (18 jaar) van Sao Paolo, net als Neres een linksbenige rechtsbuiten.
https://www.ajaxshowtime.(...)-in-jonge-braziliaan
ik zeg letterlijk in hetzelfde bericht dat ik niet zeg dat dit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]laten we hopen dat jouw voorspellingen wel uit gaan komen
zit hun jeugdopleiding in Cotia? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is Ajax al meerdere keren aan gelinkt door Globo en UOL. Antony is geweldig. Met Rodrigo Nestor, Gabriel Novaes (die al naar Barcelona is), Tuta (die al naar Eintracht is) en Morato maakt hij deel uit van een van de beste generaties die Cotia heeft gebracht de laatste jaren. Het is niet verwonderlijk dat ze relatief eenvoudig de Copinha wonnen.
Ik had het uiteraard over Ten Hag.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet dat van mij (eigen baas)
Ajax gaat kampioen worden.
en zo niet, dan hoeven er voor mij nog geen koppen te rollen. dat geswitch met de staf is nergens goed voor joh.
tegen feyenoord en heerenveen waren het spelers die het af lieten weten.
en niet op kwaliteit of strategie, enkel tegen psv kan ik het wijten aan strategie
nee dat weet je nooit maar ik verwacht het niet, hun competitie moet nog beginnen dus ik neem aan dat ze het inmiddels anders hebben opgelostquote:
En misschien krijgt Neres volgend seizoen wel een vaste basisplaats als vervanger van Ziyech en heeft hij weer een goed rendement zoals vorig seizoen of misschien wel beter, dan zullen er genoeg clubs in de rij staan. Dortmund had hem ook al in het vizier hè.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat weet je nooit maar ik verwacht het niet, hun competitie moet nog beginnen dus ik neem aan dat ze het inmiddels anders hebben opgelost
ik denk wel dat hij weg gaat, tenminste ze hebben hem nu al een financieel heel aantrekkelijke deal door de neus geboord en kan me niet voorstellen dat hij van de zomer als er clubs interesse hebben gewoon blijft.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En misschien krijgt Neres volgend seizoen wel een vaste basisplaats als vervanger van Ziyech en heeft hij weer een goed rendement zoals vorig seizoen of misschien wel beter, dan zullen er genoeg clubs in de rij staan. Dortmund had hem ook al in het vizier hè.
hoe weet jij dat het door zijn neus is geboord? misschien wilde hij zelf niet, of wil hij aankomende zomer helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij weg gaat, tenminste ze hebben hem nu al een financieel heel aantrekkelijke deal door de neus geboord en kan me niet voorstellen dat hij van de zomer als er clubs interesse hebben gewoon blijft.
Als hij weggaat zal dat wel voor zo'n som zijn, als een club "maar" 25 miljoen biedt gaat Ajax daar niet mee akkoord natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij weg gaat, tenminste ze hebben hem nu al een financieel heel aantrekkelijke deal door de neus geboord en kan me niet voorstellen dat hij van de zomer als er clubs interesse hebben gewoon blijft.
omdat ik dat heb gelezen en hij een Braziliaan is die er toch wat anders in staan wat betreft profvoetbalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe weet jij dat het door zijn neus is geboord? misschien wilde hij zelf niet, of wil hij aankomende zomer helemaal niet.
dus de media, en een aanname.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik dat heb gelezen en hij een Braziliaan is die er toch wat anders in staan wat betreft profvoetbal
Dat hij weg wilde bestaat weinig twijfel over hoor. Hij zat dat hele trainingskamp ook met zijn bakkes in zijn telefoon te bellen met zijn zaakwaarnemer.quote:
dat is wat we doen hier, maar het was ook hier met links te lezen toen het actueel was, geen zin om het op te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hij weg wilde bestaat weinig twijfel over hoor. Hij zat dat hele trainingskamp ook met zijn bakkes in zijn telefoon te bellen met zijn zaakwaarnemer.
er zit wel verschil in weg willen en niet willen blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wat we doen hier, maar het was ook hier met links te lezen toen het actueel was, geen zin om het op te zoeken.
Waarom? Die Braziliaan waar ze mee bezig zijn speelt op dezelfde positie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Neres gaat lijkt de komst van Stengs mij wel een zekerheid (al is de laatste wel nog een stukje minder qua huidig niveau dan Neres).
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? Die Braziliaan waar ze mee bezig zijn speelt op dezelfde positie.
lijkt mij of stengs of die braziliaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Neres gaat lijkt de komst van Stengs mij wel een zekerheid (al is de laatste wel nog een stukje minder qua huidig niveau dan Neres).
En gisteren was er het nieuws dat ze bij Ajax heel erg geïnteresseerd zijn in Stengs, daarbij heb je meerdere buitenspelers nodig als zowel Ziyech als Neres vertrekken. Dan gaan ze spelers als Cerny, Johnsen en Nunnely wel doorselecteren. Er zit dan wel een gaatje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? Die Braziliaan waar ze mee bezig zijn speelt op dezelfde positie.
Ik hoop stiekem dat Neres nog een seizoen blijft.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gisteren was er het nieuws dat ze bij Ajax heel erg geïnteresseerd zijn in Stengs, daarbij heb je meerdere buitenspelers nodig als zowel Ziyech als Neres vertrekken. Dan gaan ze spelers als Cerny, Johnsen en Nunnely wel doorselecteren. Er zit dan wel een gaatje.
Bij Ziyech speelde er wat anders, die was in principe rond met Roma, zijn zaakwaarnemer passeerde Raiola die op zijn beurt snel een andere speler aan Roma aanbood, er was geen tijd meer om wat anders te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
er zit wel verschil in weg willen en niet willen blijven.
Goed voorbeeld ervan
Ziyech, vorig seizoen wil hij weg, maar hij had er ook geen probleem mee om te blijven.
ik denk ook best dan Neres zelf wel wil.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ziyech speelde er wat anders, die was in principe rond met Roma, zijn zaakwaarnemer passeerde Raiola die op zijn beurt snel een andere speler aan Roma aanbood, er was geen tijd meer om wat anders te doen.
Bij Neres was het een geweldige aanbieding ook voor de speler zelf en ik kan me goed voorstellen dat hij paar keer heeft moeten slikken dat het niet door ging, maar gelukkig prof genoeg dat liet hij tegen VVV wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |